manga_preview
Boruto TBV 09

Ríiny povídky

„Dobrá díla jsou plodem dobrého charakteru a protože je chvályhodnější příčina než následek, chval více dobrý charakter bez vzdělání než vzdělance bez charakteru.“
- Leonardo da Vinci
* * * * * * *

!NOVINKY!

Prosinec 18, 3. den: K dopisování povídek se pravděpodobně vrátím hned po státnicích, které mám v lednu. Těšte se xP
Květen 17, 19. den: Dnes jsem odeslala první ddíl druhé série PSZNJ, jinak známé jako PSZNJ:S XD
Únor 15, 16. den: Dnešním dnem započal výtvor prvního dílu druhé série PSZNJ! Doufám, že se na ni těšíte aspoň tak moc jako já x)
Říjen 14, 12. den: Po dlouhém hloubání a dloubání jsem se rozhodla, že AKnI bude mít DRUHOU sérii (namísto speciálů)!
Duben 14, 24. den: Tak dneska jsem dokončila už druhou FF, čímž je teď AKnI... avšak to není úplnej konec povídky, jelikož přibudou i tři speciály jako pokračování!
Červenec 13, 26. den: Dnešním dnem jsem konečně dokončila svou první sérii - PSZNJ!

_______________________________________________________________________________________


Proč vlastně Ríí začala psát? ...čímž si vytvořila smysl svého nudného života?
Odpověď je jednoduchá...
Před rokem (září 2011) jsem během několika málo týdnů shlédla všechny, do té doby vydané, díly Naruta. Tehdy jsem jednoduše získala svou skoro-první zálibu. Mé myšlenky začaly spadat do Naruto světa, kde jsem si vytvořila své alter ego, které tam prostě jen tak poskakovalo a chodilo. Poté jsem si zde jako pozorovatel přečetla pár povídek, což bylo důvodem, proč mě napadlo 'vyflusnout' svůj imaginární svět do wordu a následně ho dát sem, na Konohu.cz x)
Tehdy byly mé modlitby vyslyšeny, jelikož má povídka byla vydána, což mě donutilo k psaní pokračování, k vymýšlení dalších sérií a jednorázovek.
Avšak kvůli tomu jsem se vrátila i k věci, kterou jsem jako malá ráda dělávala - a tím je kreslení. Proto kromě písmen, slov a vět v povídkách, existuje i několik obrázků, které budou ještě přibývat... alespoň v to doufám. x)

_______________________________________________________________________________________

Ríina tvorba
„Postavy si nezaslouží, aby jejich příběh byl nedokončený.“
Ría píše sama, nebo s Tokime!



SÉRIE

Pravá síla založená na jméně

...NARUTO ach, chyba: GAARA...

13 kap. / Hotovo!
Jak to vypadá v Suně, zatímco Naruto dostává v Konoze mise a bojuje proti Akatsuki? A co kdyby existovala ještě určitá dívka, která by byla téměř u všeho, ale divákem nebyla zatím spatřena? Tahle série se zabývá právě tou dívkou a jejího počínání...

- Tahle série se řídí přímo podle mangy/anime. Jsou zde pouhé vsuvky do děje, ale nikoliv však takové, že by měnily události a tok času. Ovšem malé změny se tu najdou, ale to spíše v myšlenkách a pocitech.

Žánr: Jak z názvu vyplývá, jde spíše o bojovou a tajemnou sérii. Ale protože se jedná o mé povídky, tak se do toho přimíchá samozřejmě i romantika.

Hodnocení, vlastní názor: 4/5

*) I když je to má první povídka, takže začátky jsou trochu ehm a jsem hodně sebekritickej člověk, tak stejně tady musím říct, že jsem na ní pyšná a myslím, že bych už něco takového nikdy vymyslet nedokázala... Smiling

Pravá síla založená na jméně: Sequel

...GAARA sequel...

1. kap / min. 8

Kapitoly


Jaký je život v Suně po vyhrané válce a zavedení míru? Je vše tak v pořádku, jak to vypadá? A hlavně, může Gaara věřit ve vše, co kdysi viděl a i lidem okolo sebe?

- Série navazuje na předchozí PSZNJ, která jela podle mangy ve své době. Poslední díl byl ale vydán ještě než se tak stalo v manze, tím pádem tu budou mírné odchylky od konce mangy etc.

Žánr: Jak z názvu a předchozí série vyplývá, jde o bojovou a tajemnou sérii. I zde jsou prvky romantiky, a trochu drama.

Hodnocení, vlastní názor: 5/5 (hahaha, jen přespříliš nadšená, že už je pokráčko)

VYDÁVÁ SE, doufejme několikrát do měsíce!

Zatoulané kotě

...Každé rozhodnutí má své následky...

0. kap / min. 20

*Poznámka: Stejná dějová linie jako PSZNJ II. Oba příběhy se tedy odvíjejí současně a zároveň se protínají (nenutno číst obojí).

Hodnocení, vlastní názor: 5/5

PŘIPRAVUJE SE!

Zatím bez názvu

...After the shinobi war...

0. kap / min. 12

*Poznámka: Volné pokračování Pravé síly založené na jméně II.

Hodnocení, vlastní názor: 5/5

PŘIPRAVUJE SE!

Icha Icha

...Kde nalézt inspiraci...

Prolog + 39 kap. / min. 45

Kapitoly

PROLOG ----- Kap 1. -------- Kap 2.
Kap 3. --------- Kap 4. -------- Kap 5.
Kap 6. --------- Kap 7. -------- Kap 8.
Kap 9. --------- Kap 10. ------ Kap 11.
Kap 12. ------- Kap 13. ------ Kap 14.
Kap 15. ------- Kap 16. ------ Kap 17.
Kap 18. ------- Kap 19. ------ Kap 20.
Kap 21. ------- Kap 22. ------ Kap 23.
Kap 24. ------- Kap 25. ------ Kap 26.
Kap 27. ------- Kap 28. ------ Kap 29.
Kap 30. ------- Kap 31. ------ Kap 32.
Kap 33. ------- Kap 34. ------ Kap 35.
Kap 36. ------- Kap 37. ------ Kap 38.
Kap 39. ------- Kap 40. ------ Kap 41.
Kap 42
...

Co kdyby Jiraiya nezemřel a začal psát čtvrtou knihu své nechvalně známé knižní série? Co kdyby měla Anko mladší sestru, která by na sebe nepoutala moc pozornosti, ale pak se ukázalo, že není vše tak jak má? A co kdyby v tom pak figurovala i láska?

- Tato série jede podle děje v manze/anime pouze v několika prvních kapitolách, ale poté se vše odvíjí dle mé fantazie.

Žánr: Jedná se spíše o dobrodružství a také tajemno. Později tam jsou ovšem i boje a romantika.

Hodnocení, vlastní názor: 3.5/5


SÉRIE OPĚT POKRAČUJE!

ナルト + フェアリーテイル...

...Spojení dvou mých oblíbených anime sérií...

4 kap. / min. 15
Co by se stalo, kdyby do Naruto světa vpadlo pár vybraných osob z úplně odlišné reality? Změnilo by se vůbec něco? A jak by si hrdinové mezi sebou vůbec rozuměli?

Žánr: Ano, ano... opět se jedná spíše o dobrodružnou sérii, u které se pokouším i o humor. Dále nesmí samozřejmě chybět několik bojů a náznaky romantiky.

Hodnocení, vlastní názor: 4/5

SÉRIE JE POZASTAVENA NA DOBU NEURČITOU.

Ano Ko no Inochi

...Pomsta nebo nedorozumění?...

23 kap. / Hotovo!
Dokážete si představit, jaký by vedli život Naru-hrdinové, kdyby se jim v dětství nestalo to, co se jim stalo? Jaký by byl Sasuke, kdyby nepřišel o rodinu a měl k tomu všemu svou partu? Ale pak, jak by ho ovlivnila smrt jednoho z jeho přátel v dětství?

- Tato povídka je zaměřená především na myšlenky hrdinů, takže se od všech povídek hodně liší. A kvůli zásadním změnám v minulosti se dá říct, že se odvíjí v alternativním světě.

Žánr: Toto je taktéž hlavně tajemné a k tomu fantasy - neboť se tu objevují i jiné nadpřirozené "bytosti". Dále tam je nějaký ten boj a navíc se to řadí i do tragédie.

Hodnocení, vlastní názor: 4.5/5


První série dokončena, avšak je tu i PLÁNOVANÁ DRUHÁ SÉRIE!
(napíšu ji pravděpodobně po dokončení série Icha Icha)
.
.
.

VÍCE V JEDNOM
...Jak já říkám - Vícerázovky...

Pohroma na entou...

Jedna z více plánovaných situací


Jaké by to bylo, kdyby se záporáci přidali na stranu dobra a ke všemu se zřídily, pro nás normální, věci jako například nádraží nebo cirkus?

Žánr: Povídky, které vznikly kvůli našim praštěným hlavám, tudíž jde hlavně o humor.

Hodnocení, vlastní názor: 2/5

V současné době mám rozepsané další dvě situace ;)

+ Plánuji další (úplně jiné) "vícerázovky", ale ty začnu psát, až něco konečně dopíšu...

.
.
.

JEDNORÁZOVKY
...Přikládám hodnocení dle mého názoru - Typicky hvězdičkami...

Festival v Konoze... aneb Jak to dopadá, když dorazí Akatsuki ***
- Název mluví za vše... Žánrem to spadá nejspíš do humoru.
Someone else in her heart - 1. část, 2. část ****
- Někdo jiný v jejím srdci... což jasně ukazuje na romantiku a tajemno :3
- Jinak se jedná o pár NěkdoHina ...jen se nechte překvapit Sticking out tongue
Úplně jiná realita - 1. část ***
- Rozděleno do několika částí, ale jedná se i tak spíše o jednorázovku...
- Jde o zaměnění osobností většiny Naru-hrdinů, takže to spadá nejspíše do humoru.

+ Dále mám rozepsané další tři jednorázovky, které sem snad přibudou v nejbližší době.

.
.
.

FAN-ARTS

Protože jich zatím k povídkám moc není, dám sem jenom odkaz do galerie


Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Pá, 2012-10-05 23:07 | Ninja už: 4881 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

Ojoooj, jakto, že o tom nevím O.o To je kawaii Laughing out loud Takhle kjásně to sepsat, no je to boží!! Musí jít do oblíbených Smiling Suprácký, jsi šikulka, já bych to tak pěkně nedokázala Smiling

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Čt, 2012-09-06 15:47 | Ninja už: 4561 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Ojojo Ririnka si všechno úhledně sepsala, lepší přehled. ^^

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, St, 2012-09-05 16:07 | Ninja už: 5016 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Naše umělkyně Laughing out loud Jsem ráda, že jsi to takhle všechno sepsala, třeba se k tomu takhle dostane víc lidí, to by bylo skvělý Laughing out loud


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Sakura Sayuri Midori
Vložil Sakura Sayuri Midori, St, 2012-09-05 14:06 | Ninja už: 4606 dní, Příspěvků: 896 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Ahoj, moc se mi líbí Naruto a FT, zajímalo by mě kdy chceš vydat další díl, je to sugoiiiiiiiiiiiii! Moc hezky píšeš ^^

Já nikdy svoje slova neberu zpět, to je moje cesta ninji.

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, St, 2012-09-05 15:38 | Ninja už: 4540 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Děkuju Smiling ...Další díl mám rozepsanej už několik týdnů, ale pak jsem se musela učit a teď mě nenapadá, jak dopsat jednu delší scénu... Takže se pokusím to do soboty nějak stlátlat... Pokud to ale nestihnu, tak tu bude určitě další sobotu a pak už pravidelně dle toho, jak je uvedené u povídky Smiling

Obrázek uživatele Inuki
Vložil Inuki, St, 2012-09-05 13:19 | Ninja už: 4285 dní, Příspěvků: 164 | Autor je: Prostý občan

HMMM pěkný to se musí uznat přečtu si vypadá to zajímavě


Shippuden: 44, 54, 71, 90, 162, 171, 175, 197, 206, 215, 216, 235 Smiling

Naruto OVA 2011 also has.