manga_preview
Boruto TBV 09

Icha Icha (17) - Důvod jeho bytí nukeninem

Ayano s Jiraiyou se pomalu blížili k místu, kde někoho cítili. Ještě chvilku se plížili, dokud se náhle nenapřímili.
„Takže jsme beze stopy!“ vyjel Jiraiya hlasitě. Ayano jen povzdychla a svěsila hlavu k zemi.
Před nimi byl černý plášť, který byl přivázán k veliké lani.
„Napálili nás… Ale jak to věděli?“ nechápala Ayano.
„Asi si únosce uvědomil, že mu Tokime odtrhla kus oblečení, takže nastražil past. Bude asi hodně opatrný,“ konstatoval poustevník.
Ayano kývla a opět přejela pohledem na zvíře. Netrvalo dlouho než zaměřila na jeho noze hadí znak, „Hele!“
Jiraiya pohlédl směrem, kterým ukazovala a okamžitě mu došel jeho význam, „Orochimaru!“ vyjekl.
„Myslíš, že je to jen náhoda? Nebo nám to tu nechal viník schválně?“ tázala se Aya zamyšleně.
„Nevím, ale něco tu rozhodně nehraje… ale každopádně pudem Orochimara navštívit,“ oznámil, „Teda já!“
„Jak jen ty? Jdu taky!“ vyjela.
„Ne! Nemůžeš!“ křikl, čímž jí úplně zarazil a i mírně vyděsil.
„Ale-!“
„Ne! Je to nebezpečné! Musíš se od něj držet co nejdál!“ vyštěkl, ale poté zaregistroval její výraz, takže se zatvářil trochu provinile a na křiku ubral.
„Dohodneme se,“ založila Ayano ruce v bok, když se probrala z šoku, „Půjdu s tebou k jeho úkrytu. Dovnitř klidně ne,“ navrhla.
Jiraiya se nezdál, že by se mu nápad líbil, ale Ayano měla přímo vražedný pohled, takže nakonec souhlasně kývl.
Společně pak vyšli ven, kde Aya opět vyvolala své bílé, roztomilé stvořeníčko.

* * *
Vyčkávali, kdo se k nim blíží, zatímco se Orochimaru začal pomalu vracet zpět do své původní podoby.
„Co tu děláš?!“ vyštěkl, když byl už zase svůj, směrem k zatemněné chodbičce, která byla mezi schody, vedoucími ven a místností.
Itachi se zamračil a plně se zaměřil taky k onomu místu. Cítil tu temnou, obrovskou chakru.
„Slyšel jsem rámus,“ odpověděl návštěvník, skrytý ve tmě.
Tokime i Itachi sebou náhle cukli. Toki se rychle přesunula k mřížím a pohledem šmejdila skrz mříže do tmy, kam hleděli oba její společníci.
„To je on!“ pípla a vyčkávala, jestli mladíka znovu uvidí.
Kroky však náhle ustaly a ze tmy nikdo nevyšel, ‚Co… ona tam je taky?‘ zarazil se, ‚No jasně! Vždyť jsme ve vězení. Proč mi to nedošlo?‘ ptal se sám sebe.
Tokime jeho myšlenkový proud ale neslyšela, neboť ho nedokázala v té tmě zaměřit.
Kroky po chvíli začaly zase pokračovat, ale zároveň se vzdalovat.
„Odcházíš?“ ptal se Orochimaru.
„Jo… vidím, že máš napilno,“ opáčil pouze, když se nenávistně zaměřil na Itachiho, který jen mlčky hleděl do tmy rentgenovým pohledem.
„Počkej,“ řekl Itachi poté. Mladík se zastavil v chůzi a koutkem oka pohlédl na svého vyrušitele.
„To jen tak odejdeš? Máš mě přímo před nosem a navíc bojuju s ním… Copak mu nepomůžeš?!“ řekl výhružně Itachi.
„Ani ne… Sice ho následuju, ale nebudu mu zachraňovat zadek. Ne potom, co ze mě udělal, to co udělal!“ vykřikl.
Tokime se zarazila a opět po slizounovi střelila nenávistný pohled. Itachi udělal totéž.
„Chceš říct, že mě chceš zradit?!“ ignoroval Oro jejich pohledy a vyštěkl na svého partnera.
„Když myslíš,“ opáčil klidně a opět byly slyšet další kroky a následné bouchnutí dveří.
„Co si mu udělal?!“ otočil se po chvíli zase k Orochimarovi mladý Uchiha, když myslel, že jej tajemný mladík neslyší.
„Zlepšil jsem ho,“ ušklíbl se.
„Ts!“ odfrkl Itachi a pevně sevřel v ruce kunai, načež se pustil opět do boje.

„Copak ti na tom záleží?!“ vyštěkl tiše mladík, když se v sedě opíral o zavřené dveře, zatímco pozoroval, jak se Itachi pouští s Orochimarem do boje.

* * *
V Konoze byl opět klid, ale zároveň i rušno.
„Tsunade-sama! Tsunade-sama!“ křičela Shizune, když běžela chodbami ke kanceláři Hokage.
Posléze u nich konečně stanula. Rychle popadla za kliku dveří a okamžitě vstoupila, načež je hlasitě zase zabouchla.
„He? Co je?“ řekla blondýnka nepřítomně.
„Máme problém!“ křikla Shizune, „A vy si tu spíte?“ dodala.
Tsunade si promnula ospalé oči a podepřela si hlavu rukou, „Jakej?“ řekla téměř s nezájmem.
„Sakura se ztratila! Právě dorazil tým Kakashi a Gai z mise! Kakashi je na odpal a Sakura s nimi není!“ oznámila třesoucím se, zvýšeným hlasem.
„Cože?!“ opáčila stejně hlasitě Tsunade, zatímco se vrátila zpět do své kůže, „Jak se to stalo?!“
„To zatím nevím, ale Kakashi-san bude snad vědět. Navštívíte jej?“ tázala se tmavovláska.
„Samozřejmě!“ řekla rozhodně Tsunade a okamžitě vstala ze své židle.
Následně vyrazila ven z budovy a poté ještě směrem k nemocnici. Shizune ji následovala.


„Kakashi!“ řekla okamžitě v momentě, kdy otevřela dveře od nemocničního pokoje.
Pacient se k ní otočil, celý bledý v obličeji.
„Vím, že bys měl odpočívat, ale mohl bys nám říct, co se stalo? Tobě a proč s vámi nebyla Sakura?“ vyzvídala.
„Samozřejmě,“ opáčil, „Bojovali jsme s Akatsuki… to proto jsem tak zřízený. A Sakura bojovala se Sasorim. Bohužel se to nevyvedlo tak, jak jsme si přáli a doufali, protože se Sakura ztratila. Hledali jsme všude. Gaara-kun byl dokonce tak hodný, že nás nechal odejít, aniž jsme ho doprovodili do Suny. Prý na to jeho lidé stačí, tak ať jdeme hledat naší členku. Já jsem tedy po čase odpadl, tak si nejsem jistý, jestli nenašli nějakou stopu. Mě nic ale neřekli, tak mám takový špatný pocit…“ konstatoval, „Ale stále doufám, že je naživu!“
Tsunade zůstala stát s otevřenou pusou. Shizune měla vystrašený výraz, zatímco ji po tváři stékala kapka potu.

* * *
„Proč? Proč bojuješ s tak nenávistným pohledem? Vždy jsi míval klidný a neutrální… Žádný náznak emocí, tak proč?! Kvůli tomu, co jsem řekl? Ne! Nesmysl,“ nechápal mladík, když stále pozoroval Uchihu před sebou.

‚Ublížil jsem mu. Ukázal jsem mu smrt rodičů, které jsem zabil… Všechnu tu bolest prožil se mnou. Rozhodl jsem se, že za všechno, co jsem udělal pro vesnici, převezmu odpovědnost i nenávist, aby v ní mohl žít, aniž by ji proklínal… Ale zvoral jsem to, když se rozhodl jít za ním. Sice jsem se s tím smířil, ale když teď vím, že se ho dotkl těmi svými špinavými experimenty, tak nemůžu už jen čekat. Moje nenávist k Orochimarovi je silnější! Ublížil mému malému bráškovi víc než dost a to nemůžu nechat jen tak!‘ říkal si Itachi v duchu, což ho posilovalo v boji se slizounem.
Vesnice? Nenávist? Vražda? Myslí tím snad, že všechno co udělal bylo pro vesnici a není tedy jen chladnokrevný vrah? A bratr? To znamená, že…, zamyslela se Tokime, když přejela pohledem z Itachiho do tmy, ve které byl před nedávnem ještě onen neznámý, Že ten kluk je jeho bratr? Takže Sasuke?, plácla se do čela, Proč mi to nedošlo?! Vždyť jako malá jsem si s ním občas hrávala. Měla sem k němu blízko, než se staly ty události… Tak asi není úplně nenormální, že ho mám ráda od prvního pohledu. No, teď je to spíš první pohled po dlouhé době, řekla si v duchu, zatímco měla ještě ruku na čele a rty se jí začaly křivit do úsměvu.

„Itachi,“ pronesla po chvíli.
„Hm?“ hlesl při boji, zatímco nepřestával na Orochimara útočit pomocí svého taijutsu. Tokime přejížděla pohledem přes celou místnost, neboť se oba v boji dost rychle přesouvali přes celý plac.
„Ty… ty si zabil svou rodinu z donucení?“ zdráhavě podala otázku, neboť věděla, že svou otázkou ho může při boji ohrozit.
V tu chvíli se zrovna oba zastavili. Itachi jí však neměl v plánu odpovědět, neboť stále hleděl na udýchaného Orochimara před sebou.
„Jsi na vině, ale zároveň i nevinný?“ tázala se dál.
Itachi mírně vykulil oči.
„Bunshin Daibakuha!“ vykřikl, když jeho klon chňapl Orochimara a držel ho pevně u sebe.
„C-Co-?!“ stačil Oro vydechnout nechápavou hlásku, než ho pohltil výbuch.
„Katon: Goukakyuu!“ řekl si Itachi ještě v duchu, než na svého oponenta vyslal velkou ohnivou kouli jako pojistku.
Orochimaru byl už dost vyčerpán neúnavnými bojovými kopy mladého Uchihy, takže ohnivé kouli uhnout nedokázal. Proletěl se tedy přes zbývající část místnosti a ještě přes pár dalších, neboť proboural několik následujících zdí. Na chvíli byl od něj pokoj.
Itachi si oddychl a začal zhluboka dýchat. Poté pohledem přejel z rozbourané, očmoudlé zdi na blondýnku za mřížemi.
„Jak? Odkud to víš?“ tázal se, když se k ní pomalu blížil, aby mohli spolu mluvit tváří v tvář
„Takže mám pravdu?“
„Řeknu ti to, když to udržíš v tajnosti,“* opáčil.
Tokime kývla, takže Uchiha začal ve vyprávění, „Byla to moje mise. I bytí nukeninem to zahrnovalo… Jako malý jsem zažil válku a viděl hodně mrtvých těl, takže jsem byl rozhodnutý, že pro bezpečí mé vesnice, kterou mám rád, udělám všechno. A před lety měl náš klan v plánu zaútočit na vedení Konohy, což by určitě vyústilo v občanskou válku, možná i ve Čtvrtou. Vedení mi dalo za úkol, abych tomu zabránil a já nakonec souhlasil, protože jinak by umřeli i nevinní lidé, kteří se shinobi světem neměli nic společného, a ještě v daleko větším počtu. To jsem nemohl dovolit, takže jsem náš klan zastavil. Ale udělal jsem jednu výjimku…“
„Sasuke,“ dokončila Tokime jeho větu.
„Ano,“ dal jí za pravdu, „Nedokázal jsem zabít svého bratra, který o tom neměl ani páru. Mou hlavní povinností, jakožto člověka a staršího bratra, bylo ho ochraňovat…“

____________________
* Někomu může přijít jeho rozhodnutí divné a neopatrné, když se rozhodl říct své tajemství neznámé dívce, ale tady šlo o to, že ona to už téměř věděla, tak se rozhodl to říct celé s tím, že to bude utajeno. Páč jinak by to Toki mohla klidně roztrousit xD Takže je to naopak takové lišácké, nemyslíte? xD

Poznámky: 

Čawko Laughing out loud Málem sem zapomněla, že je dneska neděle, takže jsme upa ráda, že jsem to stihla přepsat (snad) Laughing out loud Dílek je zase 2x tak dlouhý jako kapitolky dřívější, tak snad se bude líbit Smiling

Byla tam jinak zase Tokimčina schopnost, kterou mám stále víc a víc radši Laughing out loudLaughing out loud Taky tam byl dost Itíčéék :3 A bylo ukázáno, kdo byl onen anděl :3 Laughing out loud Začíná se to dnešním dílem dost rozcházet s anime a mangou, coo? Laughing out loud Ale na začátku jsem to říkala, že to pak pojede od určité doby úplně jinak, tak teď už jsme u toho Laughing out loud Opět se ukázaly další záhady a děj je teď docela dost zamotanej, no Laughing out loud Ale co... snad se vám to bude aspoň trošku líbit :3
A kruci! Uplně sem plánovala, že tam dám i Hit, ale nějak se mi tam nevešla Barf! Tak snad příště!! Laughing out loud :3

5
Průměr: 5 (16 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kimi_Uchiha
Vložil Kimi_Uchiha, St, 2012-11-21 20:36 | Ninja už: 4452 dní, Příspěvků: 186 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Takže ako som povedala dneska sa ni podarí hodiť koment.Laughing out loud Laughing out loud A som rada že som sa k novej časti vôbec dostala..Laughing out loud No čo povedať?..:OO Laughing out loud Ako vždy to bolo úžastné..Laughing out loud a bombové..Smiling Laughing out loud Ale musím priznať že táto časť sa určite priradí k mojim obľúbeným..Smiling Laughing out loud Takže náš "anjelik" je Sasan hej?.Laughing out loud Aj som to tak trochu tušila..Laughing out loud Ale prekvapenie to aj tak bolo riadne..Laughing out loud Tiež musím povedať že sa mi ta Tokčina schopnosť páči..Laughing out loud A ten začiatok Ayano a Jíja bol tiež bombový..Smiling Laughing out loud Ešte ma zaujíma ako Oro vylepšil Sasana..Smiling Laughing out loud A takže Sakura sa nám stratila?..Shocked Laughing out loud No kde len bude?..Smiling Laughing out loud A Itík bol samozrejme tiež zlatý..Laughing out loud a páčilo sa mi to že Tokíí všetko povedal..Smiling Laughing out loud Si proste úžastná čučí..Smiling Laughing out loud A toto je už 17 časť?..Laughing out loud akosi rýchlo nám to narastá..Smiling Laughing out loud a začína sa nám to približovať veď vieš k čomu..Smiling Laughing out loud a komu..Smiling Laughing out loud Nó takže veľká pochavala zlatí..Smiling Laughing out loud Len tak ďalej ..Laughing out loud a Strašne sa teším na ďalší diel..Smiling Laughing out loud

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, St, 2012-11-21 23:29 | Ninja už: 4562 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Jsem ráda, že ses k tomu dostala a že se líbilo :333 To je radost zase Smiling) Kujůůů Sticking out tongue
A ano, anděl byl Sasánek Laughing out loud ...Jsem ráda, že se líbila i ta nicmoc část s Ay a Jíjou, kterou jsem já považovala za děsnou, takže sem ráda, že aspoň není tk děsná, jak sem myslela... doufám Laughing out loudLaughing out loud Smiling ...A jů, díky, že chválíš Itíka Laughing out loud To je tak krásné, když napíšeš, že byl zlatý Laughing out loud uuu Smiling Laughing out loud A ano.. už sedmnáctka Laughing out loud Právě taky si říkám, že je toho nějak moc a přitom je furt začátek Laughing out loud Sem zvědavá do kolikátýho dílu že to roztáhnu, když tam eště nebyla ta část, no ta víš jaká Laughing out loud A sice se to pomalu přibližuje, ale stále je to tak nějak čímdáltím víc se vzdalující část mno Laughing out loud Snad ale do té 25. kapči to tam bude Laughing out loud Takže máš eště čas hádat Laughing out loudLaughing out loud :3
A takže nakonec mockrát ještě jednou děkuju :3 Moc si mě opět potěšila Smiling)) takže doufám, že další díl nezklame Sticking out tongue

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, St, 2012-11-21 17:49 | Ninja už: 5037 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Komentuju trochu pozdě, tak trochu promiň, ale já jsem se sem nedostala na tak dlouhou dobu, abych to stihla přečíst. No, takže, k tomu krásnýmu mladíkovi, v životě by mě určitě nenapadlo, že to je zrovna Sasuke. No fakt, já jsem si už v mysli někoho vytvořila a teď mi úplně celou představu zbouráš Laughing out loud Ale udělala jsi to pěkně, i když mi třeba nesedí, že by byl na ní tak "hodný", ale třeba se mu prostě líbila nebo tak něco Laughing out loud Trochu škoda, že tam Jiraiya a Ayano skoro vůbec nebyli, celkem mě to překvapilo, i když tenhle dílbyl celý takový naplněný samýma překvapeníma, třeba to s tou Sakurou, chvilku mi u trvalo, než jsem si dala dohromady, že to, jak se vrátili z mise, byla záchrana Gaary. Zajímalo by mě, o máš v plánu, když to takhle odkloňuješ od anime příběhu, ale zatím to vypadá docela zajímavě, i když se trochu strachuju, co uděláš, u tebe člověk nikdy neví Laughing out loud Itachi tam měl celkem pěknou roli, jen se divím, že tam sasuke nezůstal s Orochimarem, ale chudák Itachi se tam utápěl v chmurných myšlenkách, až i já jsem ho litovala. A Tokime taková pozorovatelka tam Laughing out loud Líbilo se mi to, jak tam Itachi rozmetal Orochimara a choval se i docela sdílně. S tou poznámkou si měla pravdu, to musím uznat, kdyby se o to tokime pořád zajímala, kdo ví, co by udělala, takže to od něj byl skutečně dobrý tah. Sice takový kratčí díl, ale určitě se mi to líbilo, opravdu celý takový ještě víc zmotávající, ale hezký Laughing out loud


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, St, 2012-11-21 23:23 | Ninja už: 4562 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

K Sasánkovi... říkala jsem, že jakmile byl na obzoru Oro, tak se mladík choval jako namyšlenec a i k Toki nebyl hezký, když jí předal oroušovi jako kus hadru Laughing out loud Ale když nebyl na očích a byl s ní sám, tak byl hodný Laughing out loud Já Sasukeho probírám trochu do hloubky, takže to se později asi vysvětlí Laughing out loud Smiling
A jop no... taky sem úplně zapomněla předtím, že Naru s Kakim a Saku jsou pořád na tý misi, když takovou dobu byl jenom jeden den no Laughing out loudLaughing out loud Ale potřebovala sem je vrátit a všechno mám tak nějak dopředu naplánovaný, takže sem zvědavá, co na to všechno řeknete Laughing out loud A už jenom tím, že Jíja píše čtvrtou knihu se od hlavního příběhu odkloňuje... prásknu, že to, proč to odkloňuju je to, abych ho nenechala umřít s Peinem Laughing out loudLaughing out loud To, jestli bude žít do konce série nepovím, abych nebyla takovej chodící spoiler Laughing out loud Ale bude to ještě hodně zajímavý a zvratů taky dost Laughing out loud Zezačátku byly ty díly takový nic moc a oddychový, ale tomu je už teď konec mno Laughing out loud :3
Jinak jsem mo c ráda, že délka nevadila a že tak nějak kladně hodnotíš mého Itíčka Laughing out loudLaughing out loud Každopádně prostě děkuju za čas, za koment... prostě za vše :333

Obrázek uživatele Tokime
Vložil Tokime, Út, 2012-11-20 01:26 | Ninja už: 4903 dní, Příspěvků: 866 | Autor je: Recepční v lázních

^^ Božžííííí dílek Kakashi YES Itíí a Tokča se zatim nemají chuť zabít, to se mi moooc líbí Smiling a je to teda Sasík uhuuuu Laughing out loud To vypadá teda zajímavě, teď když to vím, přečtu si únosovou část znova, abych si tam mohla dodělat Sasíkovo obličejík ^^
Doufám, že se Ay nic nestane, ale jelikož vim, jaký má štígro, určitě jí nepomůže ani to, že se nedostane dovnitř xDD
Jíja zabručel, taky bych se tvářila jako Ay.. myslím Laughing out loud
Jsem z toho úplně nadšená a opět jsem to přečetla ras, dva Smiling
Já myslím, že je zbytečné psát, jak jsi talentovaná, jelikož to je přeci jasné! To je z fleku, nadmíru, fest jasné :DDDD
Moooooooooooooooc se ti to povedlo a mooooooooooooooooooooooooooooc jsem z toho nadšená ^^
PS : Jestli chce Hit naznačit, že jsem chcíplá veverka, tak ji zabiju xDDD
PPS : Žeru tě :* xDD

Moje FC - trapás, taky jsem se k tomu donutila :DD
FC nejbestovějšího borce = Ría ^^
Anime is my LIFE!
Narodil ses jako originál, nezemři jako kopie..

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Út, 2012-11-20 21:30 | Ninja už: 4583 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Sorry, že se cpu... Laughing out loud Ne ty nejseš veverka. Pokud si to s tou veverkou dočetla dokonce, tak vy ti to mohlo dojít ne? Laughing out loud Nebo aspon to, že to nejsi ty. Laughing out loud

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Út, 2012-11-20 20:39 | Ninja už: 4562 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Itíí a Tokča jsou prostě takový nějaký kamarádíčci ve všech povídkách jak koukám Laughing out loudLaughing out loud Samo se to napsalo a jsem za to ráda Laughing out loudLaughing out loud :3 A ano je to Sasík, měla si pravdu Laughing out loud Což mi připomíná, že doufám, že víš, co sme si psaly, když povídka byla ještě na začátku a tak Laughing out loud A doufám, že jo, dyžtak ti to připomenu Laughing out loudLaughing out loud
A asi tak Laughing out loud To si stačí představit kohokoliv jak zařve na své blízké a vidíš, že ten blízký začne kulit oči Laughing out loudLaughing out loud Ale když se jedná o někoho jako je Ay, tak se z toho brzo dostane a začne šlehat vražedné či přísné pohledy, mno Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud
Mockrát jinak děkuju :3 Jsem ráda, že se líbilo a že se ti to četlo snáz Smiling Moc si mě potěšila, což se dalo čekat, páč ty mě potěšíš dycky Laughing out loud :33
PS: Ooo? Laughing out loud To chci vysvětlit Laughing out loud Ač si za veverku v jejím komentu dosadím tebe, tak stejně vím houby Laughing out loud Takže poprosím, jestli mi to nevysvětlíš, jak si to pochopila... víš, nějak jako pro ty nechápavé Laughing out loud Když se totiž zhostíš vysvětlování, tak to dycky pochopím, tak plosím? Laughing out loud :3
PPS: Nápodobně :3* Laughing out loud

Obrázek uživatele HiTomi-chan
Vložil HiTomi-chan, Po, 2012-11-19 22:16 | Ninja už: 4583 dní, Příspěvků: 1154 | Autor je: Pěstitel rýže

Aye, aye, nový dílek, moc pěkný. Vysloužených a zasloužených 5* hvězdiček, no tak jako u tebe to ani jinak nejde. Super, opravdu skvělej dílek..
Jasné já mám taky Tokiminčinu schopnost ráda, je to hustý. A připomíná mi to toho, no toho chlupatého, co vypadá jak bezďák, co chodí s veverkou, pak ji rafne, a ona porodí a pa zní bude chodící mrtvolka. Už víš co myslím? Laughing out loud No jako doufám, že ano.. Kdo jinej..
Aye, Ríí, ty seš taky strašná šikula, víš o tom, že ano? Žeru tvoje psaní prostě, ani nevíš, jak jsem se nemohla dalšího dílu dočkat, a teraz zase čekat týden, no fuj.. Sad Laughing out loud
Itachi, tam je pře-Itachiováno.. No ale nějak mi to nevadí. Jako díky tobě mám toho hodného Uchihu, přece jen o trochu raději. Divný, že¨? Laughing out loud
Ale ta Sakura, no ať si tam někde zůstane. Komu to vadí? Přiznejte se. No fakt jako.. Jsem zvědavá, kde vůbec straší..
Chudák otravná děvčica.Laughing out loud Niet, jen si dělám srandu. Aspoň je klid. :DDD
No takže nakonec, díl byl fakt skvělej a těším se na další! Laughing out loud Smiling
Btw; doufám, že jsem První!

Přátelé jsou jako brambory, když je sníte, tak zemřou...
Ne všichni, kdo bloudí, jsou ztraceni.
Hloupost a pýcha na jednom dřevě rostou..

Obrázek uživatele Ría
Vložil Ría, Po, 2012-11-19 22:47 | Ninja už: 4562 dní, Příspěvků: 1511 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Kohože to myslíš?? Shocked Laughing out loud
Děkuju moc Smiling Jsem ráda, že se líbilo Laughing out loud A jo no, je tam přeItachiováno, ale mě osobně tovůbec nevadí, spíš mě to jen těší Laughing out loud takže sem ráda, že to nevadí ani tobě :3 Laughing out loud A těší mě, že ho máš radši, ale drž to pod hranicí, jasné? Laughing out loud O něj se fakticky dělit s nikým nebudu Laughing out loud
A Sakura, to si zabila holka moc teda Laughing out loudLaughing out loud Ale asi tak... přiznávám se, že mě to vůbec nevadí Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud
Nakonec opět mockrát děkuju Smiling komentík moc potěšil a sem ráda, že se něco z toho aspoň trochu líbilo :3 Díky, díky Smiling
A yep, si první! Laughing out loud Gratz!! :3 xD