manga_preview
Boruto TBV 09

Chikatsu Saisei no Jutsu

Český název: 
Léčivá resuscitační regenerační technika
Název ve znacích: 
治活再生の術
Typ (úroveň): 
úroveň A
Kdo ho používá: 
Kitou, Mogusa, Shizune a v anime Sakura
Popis: 

Jedná se o velmi obtížné lékařské ninjutsu a z toho důvodu úspěšnost toho typu léčby není příliš vysoká. Týmová spolupráce mezi uživateli je klíčovým prvkem k správnému zvládnutí léčení. Používá se k regeneraci buněk velmi fatálních ranění.

Použití

Prvně se na podlahu nakreslí velká pečeť ve tvaru čtverce a pacient je umístěn do středu. Čtyři medikové si sednou do rohů a jeden do čela. Část tkáně jedince je použita jako médium ke správné regeneraci chybějící části těla. Jako médium se dají použít i vlasy. Ovládání čakry ke správnému odhadnutí velikosti buněk je extrémně náročné, takže léčení trvá dlouhou dobu. Medikové se často mění, protože jsou dlouhodobým používáním techniky unavení.

V anime bylo ukázáno, že techniku může použít jeden člověk. Během operace není potřeba čtvercová pečeť či médium. Místo toho, jsou použity čtyři čáry formulí. Technika je stále velmi čakrově náročná, jelikož Sakura omdlela poté, co během operace vyčerpala téměř veškerou svoji čakru.

Další informace

Debut:
Anime - Naruto 135
Manga - Naruto 235, str. 9

Název techniky zazněl pouze ve druhém databooku.

Obrázek: 
Chikatsu Saisei no Jutsu.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie