manga_preview
Boruto TBV 09

Chou Chouji Moudo

Český název: 
Mód motýlího Choujiho
Název ve znacích: 
蝶チョウジモード
Typ (úroveň): 
bez úrovně
Kdo ho používá: 
Akimichi Chouji
První objevení: 
144. díl anime, 190. kapitola mangy, str. 15
Popis: 

Mód motýlího Choujiho je vylepšená přeměna unikátní pro Akimichi Choujiho.

Přehled

Chouji může vstoupit do tohohle módu, když přemění kalorie ve svém těle na čakru. Čakra je zformována do dvou obřích motýlích křídel a následně stlačena do menších. Technika využívá enormní množství čakry. V této formě může Chouji máchnout křídly a vytvořit tak poryv čakry nebo použít některé ze silnějších technik jeho klanu, např. Choudan Bakugeki (Motýlí bombardace); a také je může kombinovat s dalšími technikami.

Existují dvě metody, jak vstoupit do tohohle módu. První je skrze Tři barevné pilulky Akimichi klanu, které násilně přemění všechny uživatelovy kalorie na čakru; pokud nejsou pilulky brány řádně, uživatel může zemřít kvůli rychlé ztrátě váhy. Zkušení uživatelé jsou ale schopni přeměnit své kalorie na čakru vlastní vůlí procesem známým jako Kontrola kalorií (カロリーコントロール , Karorii Kontorouru); díky tomu že mají naprostou kontrolu nad tím, kolik váhy je přeměněno na čakru, je tato metoda méně riziková.

Název techniky zazněl ve čtvrtém databooku.

Obrázek: 
Chō Chōji Mōdo.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie