manga_preview
Boruto TBV 09

Shouton

Shouton (晶遁, Živel Krystalu) je velmi vzácný druh kombinace pěti základních živlů přeměny podstaty, který se vyskytuje pouze v anime. Přesná kombinace nám není známá, nicméně když Inuzuka Kiba poprvé uviděl použití shoutonu, spletl si ho s Živlem Země. Ve 104. díle Shippudenu je však ukázáno, že je shouton slabý vůči Živlu Blesku, což naznačuje, že by Živel Země mohl být jedním z elementů, s kterým je shouton kombinován.

ShoutonUživatelé shoutonu dokáží přeměnit jakoukoli hmotu, od fyzických předmětů až po vlhkost ve vzduchu, do růžových, zelených, červených nebo modrých krystalů. Což znamená, že ostatní živly obsahující zemi, vodu či dřevo jsou vůči shoutonu prakticky nepoužitelné. Pokud je shouton použit na živý cíl, je dotyčná osoba zkrystalizována na molekulární úrovni, čímž je protivník uvězněn. Pokud se krystal roztříští, uvězněný zemře. Uživatelé shoutonu mohou také manipulovat s již existujícími krystaly.

Avšak shouton nedokáže zkrystalizovat čistou energii nebo chakru, díky čemuž ninjové, co mají dobrou kontrolu chakry nebo ovládají bleskovou či ohnivou podstatu, mají vůči shoutonu výhodu. Shouton je také náchylný na specifickou frekvenci zvukových vln; krystal vyžaduje specifickou stavbu molekul, kterou dokáže správná zvuková vlna rozbít. Rinji této nevýhody využívá pomocí svých netopýrů.

Jediným známým uživatelem této podstaty je Guren.

Seznam technik

  1. Kesshou no Yoroi
  2. Kesshou: Kyodai Rokkaku Shuriken
  3. Kesshou: Rokkaku Shuriken: Ranbu
  4. Shouton: Hashou Kouryuu
  5. Shouton: Isshi Koumyou
  6. Shouton: Kesshou Gokakurou
  7. Shouton: Kurenai no Kajitsu
  8. Shouton: Omiwatari no Jutsu
  9. Shouton: Shuriken Ranbu
  10. Shouton: Suishou Kyou
  11. Shouton: Suishou Meikyuu no Jutsu
  12. Shouton: Suishou Rokkakuchuu
  13. Shouton: Suishouheki Hachi no Jin
  14. Shouton: Suishourou no Jutsu
  15. Shouton: Suishoutou
  16. Suishou Bunshin no Jutsu

0

Kategorie: