manga_preview
Boruto TBV 09

Raiton

Raiton (雷遁, Živel Blesku) je jedním z pěti základních živlů přeměny podstaty. Je vytvářen skrz vibraceraiton_symbol chakry. Nejjednodušší způsob použití Raitonu je s využitím jakéhokoli ninja nástroje (kunaie, shurikeny, katany, meče apod.). Bleskové techniky mohou cíl ochromit, paralyzovat a dokáží zvýšit průraznou sílu jejího uživatele. Těžší způsob je vytvoření bleskové techniky proměnou chakry v elektřinu bez použít zbraně. Techniky blesku jsou mnohem silnější, je-li jako jejich základ použit skutečný blesk. Toto použití je však velmi vzácné, nicméně pomocí Katonu je možné vytvořit ideální podmínky pro vytvoření blesku.

Raiton je přirozeně silný vůči Živlu Země a slabší vůči Živlu Větru. S kombinací s Živlem Vody může blesk využít vodivosti vody a omráčit tak cíl ve vodě. Pokud je Raiton zkombinován s ostatními podstatami, dochází ke zrození určitých Kekkei genkai, což znamená, že tyto podstaty mohou využít Raitonpouze konkrétní klany (či pouze jeden jedinec). Blesk a Voda vytvoří Živel Bouře; Blesk a Země vytvoří Živel Výbuchu.

Blesková podstata je běžná u ninjů v Oblačné, kteří ji dokáží využívat mnoha způsoby. Např. C využívá blesk jako médium pro své genjutsu, což mu umožňuje jednodušší dosah k protivníkovi. Darui umí vytvářet jedinečné Černé blesky, které se naučil od Třetího Raikageho. Čtvrtý Raikage využívá bleskovou chakru k obalení svého těla elektřinou, což vytváří nepropustný štít, zvyšuje rychlost a sílu fyzických útoků.
Podle oficiálního databooku je Oblačná technologicky vyspělejší právě díky zkušenému využívání elektřiny.

Seznam uživatelů

Seznam technik

0

Kategorie: