manga_preview
Boruto TBV 09

Jiton

Jiton (磁遁, Živel Magnet) je jednou z kombinací pěti základníchjiton_symbol živlů přeměny podstaty, konkrétně se jedná o fuuton a doton. Uživatelé tohoto živlu vytvářejí magnetickou sílu, kterou kvůli různým účelům aplikují na další podstaty.

Formy

  1. 3. Kazekage, Shinki a Kajuura z Ishigakure používají Železný písek. Vznikl imitací schopnosti Jednoocasého ovládat písek.
  2. 4. Kazekage používal zlatý prach. Vzhledem k tomu, že je těžší než písek, byl vyvinut jakožto jeho protiváha. Při použití této podstaty má Rasa kolem očí černé kruhy.
  3. Toroi z Oblačné přenášel magnetické pole do speciálních shurikenů. Pokud se něčeho dotkly, dotyčný objekt zmagnetizovaly. Tím si tak vytvářel jednoduché cíle, ke kterým byly přitahovány další zmagnetizované zbraně.
  4. Jednoocasý démon Shukaku tuto podstatu využívá ve své prokleté pečeti. Uzumaki Naruto dokázal tuto sílu zahrnout do Jitonsvého rasenganu, čímž vytvořil magnetický rasengan, který svůj cíl po úderu dokázal spoutat.
  5. v novele Gaarův příběh: Písečný přelud Gaara uvádí, že po otci zdědil podstatu živlu Magnetu. Ovládá tak hustý „třpytivý kovový písek“. Může jej použít namísto svého obvyklého písku, anebo ho s pískem smíchat, a tak ho ještě víc posílit.

Seznam uživatelů

Seznam technik

0

Kategorie: