manga_preview
Boruto TBV 09

Sedm legendárních šermířů

Mangetsu hoozuki.jpg

Hoozuki Mangetsu (鬼灯満月) pocházel ze Skryté Mlžné, byl členem klanu Hoozuki a jedním ze Sedmi šermířských pánů. Hoozuki Suigetsu byl jeho mladší bratr. Bratři se od útlého věku připravovali na roli šermíře, přičemž počítali, že se jim oběma tuto funkci jednou podaří získat. Díky svému snu dokázali zvládnout mnoho brutálních misí. Mangetsu se své vytoužené budoucnosti dočkal, učil se zacházet se výjimečnými meči, ale později z neznámého důvodu zemřel.

Techniky: 

Technika vodní pistole - Mizudeppou no Jutsu
Tiché zabíjení - Sairento Kiringu
Techniky s Hiramekarei

Na článku pracovali: 
fuguki-suikazan-foto.jpg

Suikazan Fuguki (西瓜山河豚鬼) byl jounin ze Skryté Mlžné a jeden ze Sedmi legendárních šermířských pánů. Poprvé se objevil v 507. kapitole mangy a 251. epizodě Shippuudenu. O jeho životě před vstupem k elitní skupině šermířů se mnoho neví; používal meč zvaným Samehada (Žraločí kůže).

Techniky: 

Sairento Kiringu - Tiché zabíjení

Na článku pracovali: 
ameyuri.jpg

Ringo Ameyuri (林檎雨由利) pocházela ze Skryté Mlžné a byla jedinou známou kunoichi ve skupině Sedmi legendárních šermířských pánů. Poprvé se objevila v 522. kapitole mangy a 265. epizodě Shippuudenu. Není známo, co předcházelo jejímu vstupu do elitní skupiny Sedmi šermířů, ani kdy k němu došlo.

Techniky: 

Raiton: Raiga - Živel blesk: Bleskový tesák
Raiton: Sandaa Geeto - Živel blesk: Hromová bomba
Raitou Jutsu: Rakurai - Technika Bleskového meče: Blesk
Raiton: Bakurai - Živel blesk: Hlubinný výboj
Sairento Kiringu/Muon Satsujin Jutsu - Tiché zabíjení

Na článku pracovali: 
jinin-akebino.jpg

Akebino Jinin (通草野餌人) byl jounin ze Skryté Mlžné a jeden ze Sedmi legendárních šermířských pánů. Poprvé se objevil v 522. kapitole mangy a 265. epizodě Shippuudenu. Neví se, co předcházelo jeho vstupu do elitní skupiny Sedmi šermířů, ani kdy k němu došlo. Jinin si byl velmi jistý svým šermířským uměním a zvláště tupým mečem zvaným Kabutowari (Helmodrť nebo také Drtič přileb), který dokázal prolomit veškerou obranu.

Techniky: 

Sairento Kiringu (Muon Satsujin Jutsu) - Tiché zabíjení

Na článku pracovali: 
Jinpachi_Munashi.png

Munashi Jinpachi (無梨甚八) byl jounin ze Skryté Mlžné a jeden ze Sedmi šermířských pánů. Jeho generace Sedmi šermířů je považována za nejsilnější z celé historie Skryté Mlžné. Za svůj život podobně jako Kushimaru Kuriarare spáchal mnoho ohavných činů včetně zabití svého staršího bratra.
Poprvé se objevil v 522. kapitole mangy a 265. dílu Shippuudenu.

Techniky: 

Bakutou Jutsu: Happa Rokujuushi
Sairento Kiringu: Tiché zabíjení
Techniky se Shibuki

Na článku pracovali: 
kisame.jpg

Hoshigaki Kisame (干柿鬼鮫) je silný ztracený ninja ze Skryté Mlžné, který s sebou nosí velký meč jménem Samehada (鲛肌, Žraločí kůže). Je také členem klanu Hoshigaki, zločinecké organizace Akatsuki, partnerem Uchihy Itachiho a jedním ze Sedmi legendárních šermířů z Mlžné. Vzhledem připomíná žraloka a má obří zásobu chakry.

Životopis

Na článku pracovali: 
zabuza.jpg

Momochi Zabuza (桃地再不斬) je shinobi na úrovni jounina, bývalý člen mlžných ANBU a nukenin (hledaný ninja) původem ze Skryté Mlžné. Se svým velkým popravčím mečem Kubikiri patřil mezi Sedm šermířských pánů z Mlžné a proslavil se pod přezdívkou Démon ze Skryté Mlžné (Kirigakure no Kijin, 霧隠れの鬼人), kterou získal ještě jako malý netrénovaný kluk, kdy sice nestudoval na Akademii, ale i tak dokázal zabít víc jak stovku studentů.

Techniky: 

Hisenken - Letící meč
Kawarimi no Jutsu - Náhrada
Muon Satsujin Jutsu / Sairento Kiringu - Tichá Vražedná Technika
Utsusemi no Jutsu - Technika Zobrazení

Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí