manga_preview
Boruto TBV 09

Vodopádová

300px-Fū_(Jinchūriki).png

Fuu (フウ) byla kunoichi z Takigakure, Skryté Vodopádové vesnice a zároveň byla schránkou pro sedmiocasého démona (七尾, Nanabi), vlastním jménem Choumei (重明). Choumei byla jedním ze dvou démonů zajatých Akatsuki ještě před začátkem druhé série Naruta, Shippuudenu. Po vyjmutí démona jinchuuriki obvykle hned zemře.
Poprvé jsme mohli Fuu spatřit 515. kapitole mangy a 205. dílu Shippuudenu.

Techniky: 

Kokuun - jen v anime
Moujourou - jen v anime
Rinpun
Takigakure no Senpuu - jen v anime


Houki.jpg

Sedmnáctiletý Houki (ホウキ) je genin ze Skryté Vodopádové a účastnil se chuuninské zkoušky v Listové ve stejném roce jako Naruto. Poprvé se objevil v 43. kapitole mangy a 25. díle anime. Stejně jako všechny i jeho ovlivnily Ibikiho nekalé techniky a znepokojivá řeč, kterou se Ibiki snažil účastníky zkoušky zviklat a poslat jich co nejvíc domů. Naruto stejně jako mnoha dalším Houkimu dodal odvahu, aby se nevzdával.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Seven-Tailed_beast.jpg

Sedmiocasý démon 七尾, (Nanabi, Shichibi), vlastním jménem Choumei (重明), je sedmým z devíti ocasých démonů. Tento démon býval v držení Vodopádové a jeho posledním jinchuurikim se stala kunoichi Fuu. Choumei připomíná hmyz. Poprvé se objevila v 467. kapitole mangy a 165. díle Shippuudenu. Sama se označila jako (ラッキーセブン重明), Rakkii sebun Choumei, tedy šťastná sedmička, což vypovídá o její přívětivé a veselé povaze.

Techniky: 

Bijuu Soushingeki
Gekitou Youkaku
Hmyzí kousnutí
Kugutsu no Jutsu (Ovládání loutek)
Choumei navíc umí létat Smiling

Na článku pracovali: 

Kategorie:

KakuzuKakuzu (角都) je člen Akatsuki a partner Hidana. Kakuzu je velmi zaměřen na peníze. Získává peníze tím, že se občas stane lovcem odměn a za odměnu si peníze vybere. Jeho chytání odměn však štve Hidana, který myslí, že takováhle věc je zbytečnost a na obtíž. Jeho tělo je tvořeno z podivných černých vláken. Na prstenu Akatsuki nosí znak 北 (Hoku, Sever).

images (1).jpg

Shibuki je mladý vůdce Vodopádové vesnice. Vůdcovství zdědil po svém otci, který položil život při ochraně vesnice. Shibuki bohužel byl hrozný zbabělec, který se bál i letícího ptáka. Jeho učitel Suisen byl nejlepší ninja ve vesnici, který se stal vyhoštěným ninjou, protože se snažil získat "Vodu hrdinů". Shibuki se po té, co mu Naruto dodal odvahu, napil Vody hrdinů, i když riskoval, že jeho tělo to neunese a zemře.


 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí