manga_preview
Boruto TBV 09

Ostatní klany

V Narutovi se objevilo několik dalších klanů, jejichž profily jsou poměrně krátké, proto jsou tyto klany přidány pod jednu hlavičku.

Juugův klan

JuugoJuugův klan nebyl pojmenován stejně jako nebylo pojmenováno jeho výjimečné kekkei genkai, taky ani nevíme, odkud klan pocházel. Členové dokázali absorbovat přírodní energii z okolí, to však doprovázely nekontrolované návaly vzteku a šílenství. Dále jejich těla vylučovala tekutiny, které umožňovaly fyzickou proměnu. Jediným známým členem je Juugo, který se dobrovolně přidal k Orochimarovi. Získaná data z Juugovy DNA Orochimaru nesčetněkrát použil ve svých experimentech včetně experimentů s prokletou pečetí, kterou dal například Sasukemu. Kabuto dle svých slov odhalil v Dračí jeskyni původ Juugovy síly.

Rodina Kagetsu

Kagetsu ToubeiRodina Kagetsu pochází z vesnice Motoyoshi v Zemi Ohně. Členové se původně živili jako obyčejní kořenáři a jejich životy byly sice plné chudoby, ale také plné smíchu a štěstí. Rodina posléze zbohatla na cenných bylinách rostoucích na horských svazích v blízkosti jejich domova. Zvážněla a ze života se jí vytratil smích, což chtěl Kagetsu Toubei změnit, a proto předstíral vlastní smrt, aby naučil své děti zase se smát. Jedná se o fillerovou rodinu a díl, ve kterém se Aburame Shino nekontrolovatelně smál.
Známí členové: Fuuta, Kiyoyasu, Mai, Toubei, Tsukiko.

Kedouin klan

Klan Kedouin (Kedouin ichizoku, 祁答院一族) se objevil pouze ve filleru a jedná se o malý klan, který vede Tsunadin známý Kaisen Agari. Členové ovládají Techniku kopírování tváře, tzv. Kao Utsushi no Jutsu. Člověk musí být blízko, aby šla tvář druhého člověka zkopírovat a navíc to chvíli trvá. Výsledek je ovšem ohromný, po dokončení techniky nejbližší ani psi nepoznají rozdíl. Technika po pár dnech odezní.
Naruto, Kiba a Hinata se s klanem Kedouin střetli na jedné ze svých misí, kterou pro ně speciálně připravila Tsunade jako zkoušku týmové spolupráce. Klan se objevil v dílech 175-176.

Kohaku klan

Klan Kohaku je fillerový klan asi o třiceti členech, který se objevil v dílech se Sorou, sídlil ve vesnici blízko hranic Ohňové a Skryté Deštné (vesnici je možné zahlédnout v 62. díle, oživené v 64. díle Shippuudenu). Vesnici napadl Furidův tým, všechny vesničany zmasakroval a později je "oživil" pomocí ultimátní techniky vzkříšení zemního živlu: Země mrtvých (Doton Soseijutsu: Shishi Dojou), aby mu pomohl zaútočit na Listovou. Nepřítel o klanu Kohaku prohlásil, že se jedná o jedny z nejlepších ninjů v Zemi Ohně.

Taketori klan

Klan Taketori (Taketori ichizoku, 竹取一族) je fillerový klan, o kterém mluvila Hyuuga Natsu, Hanabina chůva, v 390. díle Shippuudenu. Řekla o něm, že je dlouhou dobu blízkým spojencem Hyuugů. Klan nesídlí v Listové.

Tsuchigumo klan

Klan Tsuchigumo (Tsuchigumo ichizoku, 土蜘蛛一族) během Třetí války ninjů uzavřel dohodu s Třetím Hokagem, jelikož vůdce klanu En no Gyouja vytvořil techniku, která dokázala zničit celou vesnici a ovlivnit průběh války. Dle dohody se tato technika označila za zakázanou a nesměla se použít, za což Listová přislíbila klanu ochranu, pokud by ji někdy potřeboval.
Klan sídlí ve vesnici Tsuchigumo a na hoře Katsuragi, chrání ho bariéra a pole plné nastražených pastí. V dobách Třetí války ninjů se jednalo o hrdý a silný klan, který disponoval zmíněnou ničící silou. Právě ta však z klanu dělala častý cíl útoků, mnoho členů klanu bylo zabito a zbylo jich jen pár, kteří dokázali zakázanou techniku aktivovat. Slavné časy klanu už jsou pryč a kdysi silný klan byl oslaben, Starší se rozhádali a nakonec se klan rozdělil na dvě části; jednu ve vesnici Tsuchigumo, druhou na hoře Katsuragi, kam starého En no Gyouju následovalo jen málo lidí. Klan se objevil ve fillerech s Utakatou, jinchuurikim Šestiocasého, který se spřátelil s Hotaru.
Známí členové klanu: En no Gyouja, Tonbei, Shiranami, Hatou, Hotaru.

Rodina Wasabi

Rodina Wasabi (Wasabi ikka, ワサビ一家) pochází z Čajové země a soupeřila se svým dávným rivalem rodinou Wagarashi o přístav Degarashi. Zakladatelem a hlavou rodiny je Wasabi Jirouchou, který velmi věřil Morino Idatemu, mladšímu bratru Morino Ibikiho. Díky Idatemu rodina vyhrála závod svatyně Todoroki, který se pořádá každé čtyři roky, a tím vyhrála také právo na přístav.
Rodina Wasabi je přední rodinou v Čajové, naopak rodina Wagarashi své postavení ztratil kvůli podvádění při soutěži a podmazávání místního ministra. Jedná se pouze o fillerovou rodinu, kterou můžeme vidět v příběhu z Čajové (díly 102 až 106).

Yotsuki klan

Klan Yotsuki (Yotsuki ichizoku, 夜月一族) pochází z Oblačné a váží si své pověsti, Yotsuki prý nikdy dobrovolně nezradí své přátele. Během vlády Prvního Raikageho přísahali věrnost vesnici a za to dostali půdu v Roklině blesku. Člena klanu Yotsuki jsme mohli zahlédnout při Sasukeho lovu Osmiocasého; Yotsuki Kiyoi odmítl zradit své přátele ve zbrani a Sasuke na něho musel použít genjutsu, aby z něho vypáčil polohu a poznávací znaky Killer Beeho. Yotsuki znamená noční měsíc.

Yotův klan

Yotův klan byl kočovný klan schopný ovládat počasí, z čehož si udělal živobytí. Cestoval od vesnice k vesnici a prodával počasí na přání. Malý Yota v tom obzvlášť vynikal. Jedná se o fillerový klan.

0

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí