manga_preview
Boruto TBV 09

Jiné, a přesto stejné 1. díl seznámení

V celém lese bylo naprosté ticho. Ani kráčející černovlasá dívka svými kroky nezpůsobila žádný hluk. Kráčela jistým, pevným krokem, ve tváři měla odhodlaný výraz. Až najednou ticho náhle přerušil nějaký hlas:
„Kur*ááá! Dop*dele! Zas*ané kořeny! Všude samé kořeny, kameny a stromy!!!" černovláska sebou při tom náhlém zvuku vyděšeně škubla, pak zvedla oči v sloup a vydala se za hlasem. Po chvíli už spatřila na zemi ležet drobnou blondýnku. Zvědavě si ji začala prohlížet, když v tom se ta holka zvedla: „Co čumíš?" zakřičela na ni a naštvaně na ni pohlédla.
„Já... já nic, jenom jsem slyšela, jak nadáváš a přišla jsem se podívat, co se děje," odpověděla jí.
„Je tu moc stromů, to se děje!" odsekla blondýnka, ale už smířlivějším tonem. Pak se otočila se a začala odcházet.
„Jsi v lese... kdo vlastně jsi?" zeptala se jí černovláska, ale nevydala se za ní.
„Neřeknu!" vyplázla na ni druhá dívka jazyk, „a kdo jsi ty?"
„Když neřekneš,neřeknu. Když řekneš, možná," vyplázla na ni černovláska jazyk a otočila se.
„Jmenuju se Kaisu," prohlásila blondýnka a postavila se před černovlásku.
„Víš ty, že ti nevěřím?"
„A proč?" upřela na ni Kaisu nevinný pohled.
„Hmmm, ani nevím," a opětovala jí nevinný pohled.
„Já jsem Shari," představila se druhá dívka a při tom jí podávala ruku. Kaisu jí ale svou ruku nepodala.Po chvíli trapného ticha černovláska ruku opět stáhla.
„Těší mě, ale taky ti nevěřím. Kam jdeš? Je divné potloukat se tak hluboko v lese sama... A v tvém věku," upřela Kaisu na Shari trochu posměšný pohled.
„Ty tu taky jsi sama ne? Do mého věku ti nic není a vypadáš asi stejně staře jako já. Navíc bys to stejně nepochopila," upřela pohled do země.
„Já tady nejsem sama!!" naštvala se blondýnka.
„Hmmm a to už jsem si začínala myslet že bys mě mohla pochopit..." řekla Shari šeptem a pak normálně pokračovala: „A kdo je teda s tebou?"
„No... do toho ti vůbec nic není," vypadalo to, jakoby Kaisu zatlačovala slzy, ale Shari se pořád dívala do země, tak si toho nevšimla.
„Aha."
„Hele víš co?" Promluvila zase Kaisu, „myslím, že už půjdu," zdálo se, že se jí vrátila celkem dobrá nálada a začala něco žmoulat v ruce.
„Ehm...co? No jo, jasně," odpověděla Shari, která byla chvíli duchem nepřítomná.
„Tak čau. Těšilo mě," rozloučila se blonďatá dívka a otočila se k té druhé zády.
„Ahoj," odpověděla pořád ještě trochu jako ve snách Shari, ale než se stihla otočit, naletěl na ni malý hnědý ptáček.
„Hej!!! Co to-" vykřikla, ale než to stihla doříct, přerušila ji druhá dívka.
„Katsu!" zakřičela blondýnka a ptáček okamžitě vybouchnul. Když kouř zmizel, objevila se rozzuřená Sharina tvář, orámovaná trochu ohořelými vlasy.
„Tak to jsi právě udělala velikou chybu Kaisu!!!" její černé oči se změnily na červené.
Vydala se za ní. Najít ji nebylo s jejíma očima těžké. Oklikou ji předběhla a pak si na ni počkala. Když Kaisu konečně dorazila, byla už Shari celkem v pohodě.
„Cože? Jak jsi to udělala?!" divila se Kaisu, když ji uviděla. Shari ji chytla za límec.
„Ať se jmenuješ jakkoliv, tohle si ke mě nedovoluj. Jo a kdyby něco, tu bombu jsem viděla už před tím, takže se už o nic takového nepokoušej," pustila ji a otočila se k odchodu.
„Hej! Ses nějak naštvala," usmála se spokojeně Kaisu, „to bylo celkem dobrý, pojď si plácnout."
„Cože?" otočila se k ní zmateně černovláska.
„Jsem prvotřídní štváč lidí," zubila se dál Blondýnka, „to bys nevěřila, kolik lidí naštve, když jim něco vybuchne před xichtem. Jo a mimochodem, taky můžu říct, že jsem viděla, že tam jsi, takže mě neštvi. Pojď si plácnout."
„Já si nevymýšlím naučil mě to..." hlas jako by jí uvízl v krku a po tváři se jí skutálela jediná slza. Pak se zase vzpamatovala a pohlédla na Kaisu. Ta měla ve tváři nevěřícný výraz.
„Proč brečíš? Tak promiň, já jsem si dělala srandu," přešla k Shari a objala ji.
„Jo a ve skutečnosti se jmenuju Tory," řekla Kaisu trochu provinile.
„Já ... to nic. Já se ve skutečnosti jmenuju Mira," přiznala se i Shari a pokusila se o úsměv. Tory se zasmála.
„My jsme teda vážně povedená dvojka."
„To jo," přitakala Mira, „a kam míříš?"
„Hledám Akatsuki," odpověděla trochu váhavě Tory.
„To je náhoda! Já taky. Ale proč?"
„Já..." Tory znovu zaváhala, „chci zesílit," vypadlo z ní nakonec.
„A ty?" Mira se taky zamyslela.
„Někoho hledám," odpověděla neurčitě.
„Koho někoho?" zeptala se Tory, ale cítila, že jí černovláska neodpoví. Ani ona totiž neřekla celou pravdu.
„Do toho ti nic není a vůbec to s tím, že chceš zesílit taky nebyla tak úplně pravda, co?"
„Pfffff! Náhodou... Zesílit chci!" potom se na chvíli zamyslela, „a jestli chceš, tak můžeme jít spolu. Co všechno už jsi prohledala? Já vím jistě, že to není v Mlžné, ani v Kamenné, a podle tvojí čelenky soudím, že ani v Listové."
„No, v Listové nejsou, to máš pravdu. Ale já nemusím nic prohledávat, jsou v Deštné," prohlásila jistě Mira.
„A jak to víš?" měřila si ji trochu nedůvěřivě blondýnka.
„Po... jisté události jsem byla o většině věcí ohledně Akatsuki informována."
Po těchto slovech se trochu stáhla do sebe.
„Dobře, tak vyrážíme," usmála se Tory.
A tak se obě dívky vydaly na cestu. Přátelství, které mezi nimi vzniklo nebylo zrovna moc pevné, ale i tak to prozatím bude muset stačit.

Poznámky: 

Takže... Celou tuto povídku píšeme já a Mitora Uchiha a to pomocí zpráv na Konoze. Většinou každá napsala jednu větu (tu svoji) a ta druhá pokračovala... Já jsem to potom celé ještě trochu upravila, tak doufám, že se Mira nebude zlobit Laughing out loud Sticking out tongue
A nejspíš jste si všimli našich falešných jmen Laughing out loud Shari - Sharingan Laughing out loud Kaisu - Katsu Laughing out loud (takže někdo by už dokonce mohl uhodnout, proč jdeme do Akatsuki Smiling )
Je to naše první společná povídka, i celkově první povídka, tak snad se bude alspoň někomu líbit. Laughing out loud
Vážně doufám, že jsem opravila všechny chyby Smiling
Omlouvám se, jestli jsem to odeslala víckrát. Blbne nám počítač Smiling

4.972975
Průměr: 5 (37 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele DalybOfGaara
Vložil DalybOfGaara, Út, 2016-07-05 21:00 | Ninja už: 2969 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Misia L-Jak vidim podla zaciatku tato seriovka bude zabavna.Najlepsie tie falosne mena shari a kaisu. neviem preco my ta blondinka pripomina deidaru Laughing out loud.FFcka s akatsuki ma strasne bavia. dufam ze aj tato ma pobavi.

Obrázek uživatele Tsukiakari_Akemi
Vložil Tsukiakari_Akemi, So, 2014-01-04 23:18 | Ninja už: 5599 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Parádička :-3 šikovné ste baby !! Smiling Smiling

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, So, 2014-01-04 23:29 | Ninja už: 4348 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Děkujeme Laughing out loud :3333333333 Sticking out tongue

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Annomaru
Vložil Annomaru, Pá, 2013-02-08 16:18 | Ninja už: 4356 dní, Příspěvků: 323 | Autor je: Prostý občan

Skvělé!Kakashi YES

http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2013/018/8/7/natsu_stamp_by_dizzy_foxi-d5rxwmi.gif
 

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, St, 2013-02-13 20:07 | Ninja už: 4281 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

Přidávám se Dík Laughing out loud

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Pá, 2013-02-08 16:40 | Ninja už: 4348 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Dík Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Guriatty
Vložil Guriatty, Čt, 2013-02-07 18:51 | Ninja už: 4225 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

Fakt super! Musíte psát dál!!!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, Pá, 2013-02-08 09:30 | Ninja už: 4281 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

Laughing out loud

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Čt, 2013-02-07 19:36 | Ninja už: 4348 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Díky Atty Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, Út, 2013-02-05 12:44 | Ninja už: 4281 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

Neboj se nezlobim se. Je to super. Laughing out loud Sticking out tongue

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Út, 2013-02-05 17:15 | Ninja už: 4348 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

A příště vkládáš ty Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Mitora
Vložil Mitora, Út, 2013-02-05 19:08 | Ninja už: 4281 dní, Příspěvků: 807 | Autor je: Tsunadin fackovací panák

Hmmm chci vidět

Obrázek uživatele Yumi Naora
Vložil Yumi Naora, Po, 2013-02-04 20:34 | Ninja už: 4145 dní, Příspěvků: 87 | Autor je: Prostý občan

Hej ségra.. povedlo se ti to Eye-wink.. pište dál a jak to budete mít, taky mně stejně jako já tobě, pošleš další díl!!! Eye-wink

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Po, 2013-02-04 22:09 | Ninja už: 4348 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Dík ségra Laughing out loud Jasně Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Som čarovná
Vložil Som čarovná, Po, 2013-02-04 18:13 | Ninja už: 5188 dní, Příspěvků: 1957 | Autor je: Tsunadin poskok

Tory, keď som si prezerala najnovšie FF, skoro som to prehliadla Laughing out loud ale len skoro Laughing out loud
Začína to pekne a teším sa na ďalší diel Smiling

Z lásky I believe in unicorns, bitch! ^.~

~ ~ ~

~ ~ ~

Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Po, 2013-02-04 19:48 | Ninja už: 4348 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Děkujeme Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD

Obrázek uživatele Brambora121
Vložil Brambora121, Ne, 2013-02-03 21:59 | Ninja už: 4176 dní, Příspěvků: 506 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Každopádně, je to zajímavé, pište dál!




Obrázek uživatele Tory
Vložil Tory, Po, 2013-02-04 19:41 | Ninja už: 4348 dní, Příspěvků: 788 | Autor je: Konohamarova chůva

Děkujeme Laughing out loud Psát budeme, už toho máme víc Laughing out loud

[/hide]

Občas si tak večer ležím v posteli, dívám se na hvězdy a říkám si: Kde mám ku**a střechu?!
Tobiho syn je hodný chlapec! Ne! Tobiho dcera je ještě hodnější chlapec!! *by Somča Laughing out loud *
Gaiův táta: Sobečtí lidé jsou... jako kočky. Gai: A chlupatí lidé? Gaiův táta:Taky jako kočky. xDDD