manga_preview
Boruto TBV 09

Loučení a návraty 10

A jsme u desítky ... ;)

Sasuke
Čas, který právě nadešel.
Teď, po spoustě týdnů hledání… Kdy občas měl chuť s tím praštit, týdnech úmorné a často beznadějné práce, kdy jediné, co ho táhlo dál, byl slib který dal Sakuře. Slib, a také přátelství které k Narutovi i po všech těch letech cítil. Přátelství, které už prošlo tolika zkouškami… a právě procházelo tou poslední. Tou nejdůležitější. Zvládne ji?

Naruto
Osm měsíců. Tak dlouho byl pryč. Osm měsíců tréninku, sílení, vzpomínek, měsíců bolesti… a co si namlouvat, měsíců útěků.
Jo, pomyslel si Naruto. Protože přesně tak to bylo. Utíkal před minulostí, před bolestí, která by ho v Listové čekala… Má takový útěk smysl? Ne, nemá… Před sebou nelze utéct. Bál se budoucnosti a nenáviděl minulost. Má to cenu? Minulost utváří přítomnost a na té závisí budoucnost. Minulost přece změnit nelze… ale přítomnost a budoucnost je jen na nás.
Vzhlédl. Byl v lese, na tvář mu dopadal jemný paprsek slunce, který si našel cestu hustými korunami stromů. Nepatrně pohnul hlavou. Zářivý pruh světla ho jakoby pohladil po tváři.
Přítomnost je jen na nás. Vzpomněl si na větu, kterou kdysi řekl Sakuře. To my určujeme cestu, po které jdeme, jen my a nikdo jiný… Ano, určujeme vlastní cestu. To důležité slůvko vlastní. Ale naše cesty se kříží a proplétají s cestami ostatních. A právě na těch „křižovatkách“ je místo, kde naše vlastní pravidla přestanou platit, kde náš další směr závisí na směru té další cesty. Sakura se rozhodla, že ta její cesta bude jiná než jeho, a proto on musel svůj směr změnit… ale proč nad tím vlastně přemýšlí? Jakoby tím mohl něco změnit…
Ne. Přemýšlením skutečně nic nezmění. To my určujeme cestu, po které jdeme, jen my a nikdo jiný… Křižovatky… Cesty… To všechno je pravda. Ale taky platí…
„Nikdy se nevzdám!“ zakřičel nahlas.
Usmál se. První úsměv po mnoha měsících. Jako by se najednou probudil z nějaké noční můry, jakoby si najednou uvědomil, že žije. Ano, může tady jen tak sedět a přemýšlet nad tím, jestli opravdu ovlivňujeme naše cesty nebo ne… Anebo ji skutečně může ovlivnit.
Prudce vyskočil. Možná, že Sakuru ztratil… Sakura. Jediná věc, na které mu záleželo víc, než na jeho snu… rychle zavrtěl hlavou. Na ní nemyslet, poručil si. Příliš to bolí.
Ji ztratil… ale svůj sen ne. Pořád může ochraňovat ostatní, stát se Hoka… zarazil se. Hokage… stát se jím… Pohlédl směrem ke slunci. To zmizelo za mrakem. Paprsek už nezářil. To by znamenalo vrátit se do vesnice… Je na to připravený? Co když-
„Naruto…“ V Narutovi zatrnulo. Ten hlas, to byl…
„Naruto!“ ozvalo se znovu, mnohem hlasitěji.
Naruto se pomalu otočil.

Sasuke
Otočil se. Sasuke na něj pohlédl. Blond vlasy, jako obvykle rozcuchané, měl delší než si pamatoval. Sasuke přistoupil blíž. Jeho bývalý přítel se ani nepohnul.
Chvíli tam tak stáli, dívali se na sebe, a ani jeden z nich nepromluvil. Jak to připomínalo tu scénu, tehdy, když se Sasuke vrátil do Listové. Tehdy nevěděl co říct… ale dnes najde slova lehce. Zahleděl se Narutovi do očí. Jeho oči… už nebyly jako dřív. Jejich šťastný modrý pohled plný odhodlání, lásky a soucitu…byl pryč. Jeho tvář už nebyla tou, kterou si pamatoval. Ta radost ze života, energie, která se v ní dříve zračila, tam už nebyla. Teď to byla tvář člověka, který byl plný zoufalé bolesti, beznaděje, vzteku nad vlastním životem a také podivné lhostejnosti.
Takhle Naruta neznal.
Děsilo ho to.

Naruto
Sasuke…Uchiha Sasuke. Co ten tady dělá? Proč přišel? Nechápal to.
„Co chceš?“ zeptal se, trochu roztřeseným hlasem. Hlasem, ze kterého čišel neskrývaný vztek. Až se sám sebe leknul. Ještě před chvilkou…

Sasuke
„Co chceš?“ Jeho hlas… zněl tak cize… Tak chladně, až nenávistně… To ho to až tak vzalo?
„Naruto, já…“ snažil se dodat svému hlasu na jistotě. Teď jde o hodně.
„Chci… Chci tě přivést zpět. Domů.“

Naruto
Čekal… co vlastně čekal? Cokoli, jen ne tohle. Domů… To má být výsměch? On přece žádný domov nemá, už ne… Kvůli němu. Oči se mu vztekle zúžily. Mlčel.

Sasuke
Nic na to neřekl… Třeba mi nerozuměl, pomyslel si Sasuke. Sám věděl, jak bláhová ta myšlenka je.
„Řekl jsem, že tě chci-“
„Slyšel jsem,“ přerušil ho shinobi. Sasuke se zarazil. Měl nejasné tušení, že se věc možná nebude vyvíjet tak, jak by si býval přál….

Naruto
Chce ho přivést zpět. Chladně se ušklíbnul. Tohle už je trochu ohraná písnička, pomyslel si.

Sasuke
Přistoupil o další metr blíž. Teď od sebe byli vzdáleni pouhých pár desítek centimetrů. Jasně slyšel Narutův zrychlený dech, sám na tom nebyl o moc lépe.
„Tak…“ kousl se do jazyka. „Já... promluvme si.“

Naruto
Prý promluvme si… A o čem? O tom, jak mu zničil život? Nebo snad o tom, kolik bolesti mu za ta léta i v poslední době způsobil? Že zničil jeho vztah? Sebral mu dívku, kterou on tak moc miluje?
Uvnitř něj všechno křičelo. Ale navenek… tvářil se naprosto klidně, téměř nezúčastněně. Zavřel oči.
„Není o čem,“ prohlásil, jak nejklidněji dovedl. Otočil se a pomalu vykročil pryč…

Sasuke
Nemůžu ho nechat jen tak jít, blesklo mu hlavou.
„Počkej! Tady jde o Sakuru… ona…“ zmlknul. Při vyslovení jejího jména se Naruto prudce zastavil. Znovu obrátil svou tvář k němu. Se směsicí bolesti a velkého vzteku ve dvou rudě žhnoucích úzkých očích……

pokračování příště Eye-wink
Komentáře....?

A další díl se bohužel trošičku protáhne...

4.97701
Průměr: 5 (87 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2017-07-13 20:30 | Ninja už: 2713 dní, Příspěvků: 3015 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia L2:“ Maľuješ všetkými farbami a doslova sa maznáš s každým slovom Smiling Naruto je v tvojom poňatí skutočne mudrc v otázkach životných dilem. Beh času, minulosť, prítomnosť, budúcnosť, naše bytostné peripetie, celú podstatu si v stručnosti objasnila. Sasukeho pohľad na zmeneného priateľa musel byť ozaj desivý, ani sa mu nečudujem, že sa nedokázal "vymačknúť" a jeho rozum prestal dobre fungovať. Fuu, toto stretnutie je horšie ako nočná mora. Pýtam sa, sú ozaj ľudské vzťahy také krehké, že sa rozsýpajú ako domček z kariet, alebo sme takí úbohí, že náš hodnotový svet je vietor a dym a sme ako kymacajkovia knísajúci sa z extrému do extrému?

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2016-02-12 14:40 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise V. Úvaha o křižovatkách a cestách byla moc pěkná. A právě na těch „křižovatkách“ je místo, kde naše vlastní pravidla přestanou platit... Obzvlášť tohle se mi líbilo. Naše svoboda, práva a rozhodnutí končí tam, kde začíná svoboda, právo a rozhodnutí ostatních. Je to 6 let staré netti, ale stejně, stejně si v tom najdu věci, které se mi fakt líbí. x) Sasukemu se moc nedaří, alespoň to teď pozná z druhé strany, jaké to je být odmítnut.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2016-02-12 15:06 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Kdyby šest, ale přes sedm a půl. Laughing out loud
A tu pasáž si vůbec nepamatuju, připomínat nebudu, ale stejně děkuju. Laughing out loud

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2016-02-12 15:41 | Ninja už: 5886 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Dobře, tak sedm a půl. Základní počty mi moc nikdy nešly Laughing out loud

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2016-02-12 15:45 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Sticking out tongue

Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, Út, 2013-10-01 17:54 | Ninja už: 5555 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Proč musíja být ty díly čím dál kratší??? PROČ??? Ehm. Teď trochu vážněji. Vyvíjá sa to velmi velmi zajímavě a trochu i podle mých teorií. Sasuke to moc nedává Laughing out loud .

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, So, 2011-02-19 17:26 | Ninja už: 5274 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Nevím, co napsat.. Sem Ti musím napsat jen toto:
Mega ultra giga extra monstrózně skvělý!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele taylorswift4ever
Vložil taylorswift4ever, Ne, 2009-07-19 20:02 | Ninja už: 5477 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

supr cupr uzo zuzoxD

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Út, 2008-10-21 20:34 | Ninja už: 19866 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Pre mňa najlepší príbeh aký som kedy čítala !!

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Po, 2008-08-18 18:02 | Ninja už: 19866 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

prostě super..

Obrázek uživatele Haruko Hime
Vložil Haruko Hime, St, 2008-07-16 12:24 | Ninja už: 6226 dní, Příspěvků: 961 | Autor je: Prostý občan

To je tak moc super! Jeden z nejlepších příběhů, který jsem četla Smiling

Obrázek uživatele Kazuka Inuzuka
Vložil Kazuka Inuzuka, Út, 2008-06-17 20:59 | Ninja už: 5818 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Tak snad to dneska stihnu přečíst tak já jdu!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-05-11 21:41 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tak jsem si mákla, a 11 je už skoro na světě... mohla bych ji sem hodit už dnes....

Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, Ne, 2008-05-11 22:00 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

No tak to je nejlepší zpráva jakou jsem dneska slyšel.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-05-11 22:06 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

ale moc se netěšte... je to jen taková... ochutnávka ke 12 Laughing out loud

Obrázek uživatele Fibinnka
Vložil Fibinnka, Ne, 2008-05-11 21:45 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

tak to abych ani nesla spat, uz se tesim.....ale aspon zitra preziju tech 9 hodin, kdyz se budu na neco tesit Kakashi YES

Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, Ne, 2008-05-11 17:19 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

Hele jíá nechci buzerovat nebo tak něco ale jestli tu brzo nebude další díl (nejlépe dva) tak brzo zešílim.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-05-11 17:22 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Já se snažím... zrovna teď ho píšu na střídačku s další věcí... ale jak říkám, moc mi tenhle díl nejde... zkrátka, zítra to tu určitě bude Laughing out loud a zatím nešil, a pohni s Vládcem Kakashi YES

Obrázek uživatele stajan
Vložil stajan, Ne, 2008-05-11 17:42 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 254 | Autor je: Prostý občan

No já začnu psát dneska večer a budu psát až do 0:50 protože to začíná v TV hokej.......je tu nějaká šance že by jsi to sem dala už dneska?

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2008-05-11 17:44 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

asi ne... Laughing out loud jelikož mě za chvilku vyhoděj od PC, a nestíhám...

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Ne, 2008-05-11 17:23 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

joo přesně vy dva Laughing out loud pohněte s tim aď mam co číst Laughing out loud Kakashi

[img][/img]

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Ne, 2008-05-11 18:50 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Moje slova

Obrázek uživatele BioNaru
Vložil BioNaru, Pá, 2008-05-09 23:29 | Ninja už: 6081 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

Další díl nebo mně máš na svědomí Kakashi ^_^

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Pá, 2008-05-09 13:11 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Suprové ,teraz som prečítal všetky časti naraz a poviem ti že je to spolu z Minátovim odkazom a povinosťov najlepšie FF čo som tu čítal.

Obrázek uživatele morituri
Vložil morituri, Čt, 2008-05-08 20:17 | Ninja už: 5973 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

přidávám se k všeobecnému nadšení a to pár naruto x sakura zrovna moc nemusím Laughing out loud

Obrázek uživatele Hamano Ayumu
Vložil Hamano Ayumu, St, 2008-05-07 14:46 | Ninja už: 6187 dní, Příspěvků: 802 | Autor je: Prostý občan

No tohle! První Kalos a teď i ty! Já už necítím sakoro vůbec prsty, jak si dělám záděry nedočkavostí!!! Bylo to naprosto úžasný!!!

Z láskyTak jo xD Dovoluji si dneškem sama sebe prohlásit za největšího Gaarofila na světě Laughing out loud
Já ho prostě M-I-L-U-J-I-!!!!!Z lásky

Vzdělání umožňuje člověku zlobit se nad věcmi ve všech koutech světa. (Můj případ xD )
Lež je velmi nekvalitní náhražkou pravdy, avšak jedinou, kterou se až dosud podařilo vynalézt.
Autor: Hubbard Elbert
.

Teprve když zdravý onemocní, uvědomí si, co měl.
Autor: Carlyle Thomas

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, St, 2008-05-07 13:50 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

No teda! Ale vážně, já si nědělám srandu, Mě z toho klepne!!! V nejlepším to skončí.... Já si asi fakt ohlodám všechny nehty nedočkavodtí:)

Obrázek uživatele evica129
Vložil evica129 (bez ověření), Út, 2008-05-06 20:34 | Ninja už: 19866 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

jeziis ja ta zabije,m..skoncit v tom najlepsom uplne v tom najlepsom..sak som od zacioatku nedychala a na konci som bola uz fialova od nedostatocneho prisunu kyslika...sak ja nezaspim cely tyzden alebo kolko..jezisss..musis to spravit bo umrem..SUPER rychlo dalsieee

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-05-06 20:03 | Ninja už: 6063 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

no práve som prebehla sedem častí naraz, nejako som ich nestíhala, tak som si ich nechávala, a tomu som rada, je to skvelé....takéhoto Naruta si neviem predstaviť, teda po tomto už aj áno, sa teším na pokračko ako blcha xD


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-05-06 18:07 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

sakra konečně sem to dočet a musim říct "cool" v 5kapitole sem málem brečel Laughing out loud sakra doufam v dobrej konec Smiling

[img][/img]