manga_preview
Boruto TBV 09

Loučení a návraty 11

A jedenáctý díl... spíš jen takový předkrm ke dvanáctce, protože až tam se teprve pomalu dají věci do pohybu... ale o tom později...:D

Naruto
Tady jde o Sakuru… Okamžitě se zarazil. Sakura…
Jak se vůbec opovažuje o ní mluvit? Po tom všem… To mu to pořád nestačí? Získal ji, dívku na které Narutovi záleželo víc než na komukoli jiném. A nejen ji. Sasuke… ten muž v něm vyvolával stále větší nenávist. Pomalu začal nad svými city ztrácet kontrolu.
Co si vlastně myslí? Ten arogantní, nafoukaný parchant… Sasuke. Vždy, když se něco pokazilo, mohl za to on. Ty roky bez něj… kdy si jen tak odešel, za tou svou hloupou pomstou… kolik bolesti, smutku a stesku jim tím způsobil! A bylo mu to jedno…
Záleželo mu vůbec někdy na svých přátelích? Přátelé… Naruto se chladně ušklíbl. Ne. To sotva. On byl vždy zahleděný jen do té pomsty. Jsem mstitel, musím zabít bratra… Znovu se ušklíbl. Posměšně, chladně… nelidsky.
A teď za ním přišel… Prý, přivést ho zpět… A proč? Kvůli Sakuře… Sakura… co by to s ní mohlo mít společného?

Sasuke
Konečně to vypadalo, že ho začal poslouchat. Má šanci, ale musí jednat rychle.
Naruto se otočil. Tedy… Naruto? Byl to vůbec on? Hleděly na něj dvě rudé, démoní oči. Oči bájného Devítiocasého démona. Oči, ve kterých byla bolest, a spousta vzteku… vražedného vzteku. To už opravdu nebyl Naruto, jak ho znával.
Ale proč?
Proč se z něj stalo tohle? Kvůli tomu, že ztratil holku… Sasuke byl schopen pochopit někoho, kdo něco ztratil. Sám to poznal, věděl jak moc to bolí, ten vztek, ta bezmoc a stesk... Kdy jediné, co mohl udělat, byla pomsta. Ten, kdo to způsobil, musel trpět. Musel zemřít.
Ale přesto… ztratit rodinu a ztratil přítelkyni… to je pořádně veliký rozdíl. No, tak si přeci mohl najít jinou, tedy, ne že by to Sasuke chtěl, to ne, už kvůli Sakuře, ale… nemohl si pomoct. Sám nikdy nepoznal, co je to být zamilovaný, nevěděl, co znamená opravdu, nesobecky a z celé duše mít někoho rád, to je pravda… ale tak či tak, Jinchuurikiho reakce se mu prostě zdála reakcí přehnanou. Co se to s ním děje? Nechápal.

Naruto
Celé ty roky… všechny ty pocity… které vždy skrýval za šťastným úsměvem… Znásobeno událostmi poslední doby… to všechno muselo ven…

Sasuke
„Naruto… jde o Sakuru. Ona je…“

Naruto
Jde o Sakuru… Ta slova ho rozzuřila ještě víc. Oči mu zaplály rudou, vzteklou září. Už se přestal ovládat, nechal své pocity volně proudit, nebránil se jim… Jako rozbouřená řeka, něco neovladatelného, co si vždy najde svou cestu, svou prudkou silou, která postupem času stále narůstá… až odstraní z cesty všechny překážky a …
Zase začal. „Sakura je tě-“
Nenechal ho domluvit. Zrušil tu malou vzdálenost mezi nimi a pevně ho chytil pod krkem. Zadíval se na něj. Jeho přítel… ne. Na to nemysli, řekl si. Už to není přítel. A nikdy nebyl, umínil si.
Už nedokázal jasně uvažovat. Vztek mu doslova zatemnil mysl, a navíc se k němu přidala i Kyuubiho přirozená zuřivost. Poslední dobou využíval ohromné množství chakry, i té Kyuubiho. A každý den se pomalu otvíral Devítiocasé víc a víc… Pro démona nebylo těžké ovlivňovat jeho mysl… nenápadně vsouvat mu své city, svou vůli...a Kyuubi miloval zabíjení…

Sasuke
Málem ho uškrtil. Držel ho moc pevně, Sasuke se nemohl vykroutit. Co to sakra dělá? Vždyť ho chce jen odvést zpět, domů, tam, kam Naruto patří.
„P-Přes…Přestaň“ zasípal. Ne, opravdu se to nevyvíjelo, jak by si býval přál.

Naruto
Přestaň? Fajn, pomyslel si, jak chceš. Chytil ho pevněji a širokým obloukem odhodil několik metrů dopředu. Pak se pomalu vydal za ním. Viděl Sasukeho, jak před ním leží na zemi, proti jeho síle bezmocný. Mohl by ho klidně zabít… pohrával si s tou myšlenkou. Proč ne, vždyť o jednoho Uchiha míň nebo ne, už na tom nezáleží… Pozvedl ruku.
Bude to jednoduché… Fuuton: Rasen shuriken, tři slova a potom už nic… konečně bude konec. Konec všeho…
Začal soustřeďovat chakru. Díky svému tréninku už dávno nepotřeboval klony, vše bylo tak stroze jednoduché...

Sasuke
Jenom ležel, a zíral na něj. Nemohl uvěřit tomu, co vidí. Jak se může někdo tak….změnit? Naruto je teď…je teď… jako já, uvědomil si. Jako jsem býval já…
Ale takhle to nemůže skončit! Já se nechci vzdát! Nemůžu teď tady zemřít! Ještě jsem nesplnil svůj slib!
Zarazil se. Nechci se vzdát… slib… To jsou… Narutova slova.
Kdyby to nebyla tak vážná situace, tak by to snad bylo i k smíchu… On se teď choval podobně jako Naruto, a Naruto teď měl jeho touhu po pomstě… Ironie osudu.*

Naruto
V ruce mu rotoval zářivý kotouč chakry. Jedna rána, a bude po všem… díval se mu do očí. Zabít přítele…udělá to? Připravil se. Teď!

Napřáhl ruku…Ale… nemohl. Ne. Za liščíma očima jakoby najednou prosvitla nebeská modř… jen na kratičký okamžik to byl znovu TEN Naruto, přátelský, obětavý… ten, který se mohl stát Hokagem. Ten, který by nikdy neublížil příteli... Jen na okamžik, ale i ten stačil k tomu, aby se zarazil a techniku zrušil. Jeho ruka prázdně dopadla na Sasukeho hruď, velkou silou, to ano, ale ne smrtící… neudělal to. Nezabil ho. Proč ne?

Sasuke
Nezabil ho… proč? On by to na jeho místě udělal. Pocítil zvláštní, podrážděné bodnutí. Rivalitu... Nezabil ho… dokázal se ovládnout… přemoci tu touhu po pomstě… Sakra, dost! Už zase… Samé nesmysly.
„Vrať se…“ zašeptal. „Domů… ke svým přátelům… Sakura… bude mít dítě, ty baka…“

Naruto
Bude mít dítě… zrychlil se mu dech. Dítě… tak tohle je důvod, proč ho chtěl přivést zpět?

Aby mu ukázal, že splnil i svůj druhý cíl, ten o obnovení klanu Uchiha? Jak jen může... jak?

...............Pokračování příště..........................

Poznámky: 

* Ironie osudu... nebo spíš malý autorčin vtípek Smiling No, doufám že se vám (upřímně, narozdíl ode mě) tenhle dílek líbil, a že se těšíte na další... a že mě nezabijete, protože už přímo vidím vaše myšlenky - tak po takový spoustě zbytečných keců se konečně ten Emák vyžvejkne a ona dá konec... Laughing out loud

Ale nebojte se, na 12 budu pracovat už dnes... (tj pondělí) Kakashi YES

4.96591
Průměr: 5 (88 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, Čt, 2017-07-13 21:32 | Ninja už: 2708 dní, Příspěvků: 3018 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia L2:“ Naruto je dôkazom toho, že zlosť a hnev zatemňujú rozum. Kto by povedal, že po vytrvalom prenasledovaní Sasukeho ho zrazu vidí tak negatívne. Človek v takýchto situáciách totálne ľudsky zlyháva a psychiatri odporúčajú dať si studenú sprchu, rozbiť tanier, alebo roztrhať noviny na márne kúsky. Sasuke nechápe, výborne si ho vystihla. Myslím si, že doteraz nenašiel ženu svojho života, čo by som mu napriek všetkému veľmi priala. Sasuke sa sebareflektoval, na násilie sa nezmohol, a konečne sa jasne vyjadril, nevediac, že Naruto má prevrátené myslenie a prilial olej do ohňa. V podstate ho obdivujem, že sa udržal na uzde, lebo protirečiť bláznovi je najhoršia metóda. Graduješ situáciu, čitateľovi riadne dvíhaš adrenalín Smiling

Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, Pá, 2016-02-12 14:49 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise V. Naruto je opravdu ťululum. Sasuke málem zdechnul a Naruto se málem přidal na temnou stranu. xD Škoda, že se Sasuke opravdu nerozesmál, tak groteskní ta situace je. To prozření, jak jeho i Narutovo chování bylo a je absurdní. xD

Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, Út, 2013-10-01 21:17 | Ninja už: 5551 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Výborný díl. Ten zlý Naruto sa mně hodně líbí. Ale podle mňa Sasukeho stejně nezabije.

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, So, 2011-02-19 17:32 | Ninja už: 5269 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Achjo! Proč ho Naruto nezabil! Já bych bouchla láhev šampáňa!!! Laughing out loud No to je fuk, jdu číst dál! Smiling

Obrázek uživatele x.Natano.x
Vložil x.Natano.x, Út, 2009-12-08 00:03 | Ninja už: 6028 dní, Příspěvků: 1233 | Autor je: Pěstitel rýže

božeee já zblázním to fakt děláš naschvál xD

This is how it must end! Dependence

Delena

Assholes

Obrázek uživatele Minnato
Vložil Minnato (bez ověření), Po, 2008-08-18 18:06 | Ninja už: 19861 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

skvělé..krásné.

Obrázek uživatele Kazuka Inuzuka
Vložil Kazuka Inuzuka, Út, 2008-06-17 21:06 | Ninja už: 5814 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Ježiš ty to napínáš to je hrozné tak už jdu honem na další?

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Pá, 2008-05-30 21:01 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

Husty jako fakt zhe jo Kakashi YES uzh aby byl dalsi dilek
Smiling

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Út, 2008-05-13 21:43 | Ninja už: 5955 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

Waaaaaaaaau =D já se dneska vrátila s Anglie a hned tu je npvej dílek Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud kiš kiš, přrčůrala sem tě, je to zrovna i dvanáctka Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud:Laughing out loud jdui na ni, ať konečně vidím, co naruto udělá...ten baka Laughing out loud jako Laughing out loud on to nechááápeeeee

Obrázek uživatele Kubby
Vložil Kubby, Út, 2008-05-13 18:09 | Ninja už: 5915 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Prostý občan

Mňa sňad klepne, ked to tam dajú tak ju už budem asi dva metre pod zemou

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Út, 2008-05-13 17:38 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

Už je to tady napsany ale vono to vážně nejede (a já se tak straaaaaaaaašně těšíííííím!!)???

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2008-05-13 17:06 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Moc děkuju všem za komentáře! No jo, já vím, že jsem s tímhle originální asi jako Sasuke s pomstou, ale přesto - jsem ráda, že se vám FF líbí!
P.S. Co se týče 12... ehh... no, já za to vážně nemůžu, že tak ráda napínám...(pochopíte po přečtení Eye-wink)

Obrázek uživatele Aisu-san
Vložil Aisu-san, Út, 2008-05-13 17:35 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

neviete kedy to asi schvali?

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-05-13 17:27 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

rád bych to pochopil , ale ona ta 12ka nejde Sad ááááááááááááááááá mě klepne

[img][/img]

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2008-05-13 17:29 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

dočkej času, však oni to schválí... Smiling

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-05-13 17:33 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

do ty doby tady zakořenim Laughing out loud ne já to vydržim Smiling snad to bude ještě dneska Smiling

[img][/img]

Obrázek uživatele Ailen Shinestar Sakuro
Vložil Ailen Shinestar..., Út, 2008-05-13 16:58 | Ninja už: 5861 dní, Příspěvků: 862 | Autor je: Prostý občan

je to mocinky hezký já to teď dočetla od jedničky až sem a když sem klikla na další díl a tam se objivilo PŘÍSTUP ZAMÍTNUT! myslela jsem že budu VRAŽDIT!!!!!!!!!!!!!!!!! jinak je to celý moc krásný si úžasná spisovatelka


Dělej cokoliv, ale dělej to s úsměvem, protože bez toho to prostě nejde.

Obrázek uživatele Aisu-san
Vložil Aisu-san, Út, 2008-05-13 15:44 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 137 | Autor je: Prostý občan

ONI,oni este neschvalili 12 a ja tu uz vidim odkaz, oni chcu aby som sa zblaznila alebo co? Sad Shocked

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Út, 2008-05-13 15:12 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

hele to ten 12tej díl ještě nepovolili že mi nejde ? Sad

[img][/img]

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-05-12 23:59 | Ninja už: 6017 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Tak tenhle díl se mi teda extra líbil xDD protože konečně...do Sasukeho!!! xD....nicméně...máš to úžasné jako vždy (nenudí tě ty moje jednotvárné komenty? xD)...dokonalost

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele Ookami Hime
Vložil Ookami Hime, Po, 2008-05-12 21:11 | Ninja už: 6018 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Prostý občan

No nádherný!!!!!!!!!!!!!
Ale lidi uvědomte si že by bylo celkem zajímavý kdyby Uchiha klan vymřel uškrcením malýho debila alias Sasukeho rukou Jinchuurikiho s Kyuubim... Hmmm tak mám dojem že tady vyslovit todle jméno znamená něco podobnýho jako když někdo v Harrym Potterovi řekne ,Ten hajzl Voldemort' ..... Ale musím uznat že fakt nádherně píšeš

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2008-05-12 20:07 | Ninja už: 6058 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

tak si mi to zobrala z úst (alebo z klávesnice? Smiling) konečne ten Emáček niečo povedal a ty to ukončíš, ja sa nehrám.....Sad.....no ale na pokračovanie sa teším ako blcha Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Akiyoshi-do
Vložil Akiyoshi-do, Po, 2008-05-12 20:02 | Ninja už: 6146 dní, Příspěvků: 133 | Autor je: Prostý občan

To úžasné...(Fakt neviem čo viac napísať Smiling)

stop trollin man!

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Po, 2008-05-12 18:53 | Ninja už: 5927 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tak díky za komentíky... k mé úlevě jsem to přežila ve zdraví... no jo, já miluju napínání, jiná už asi nebudu Laughing out loud Jinak - konečně jsem se dostala k psaní, tak právě proháním myšlenky na dvanáctce... nejpozději zítra tady bude. Eye-wink

Obrázek uživatele eli47951245
Vložil eli47951245, Po, 2008-05-12 18:49 | Ninja už: 5887 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

ááááááááááááááááá nejdřív jsem se mohla zbláznit, když jsem čekala na 11ku a ted to takhle protahuješ, no prostě ty umíš člověka napínat

Obrázek uživatele Jidus-chan
Vložil Jidus-chan, Po, 2008-05-12 18:06 | Ninja už: 5909 dní, Příspěvků: 452 | Autor je: Prostý občan

Jaaaj, to je vazne hrozny, takhle to skoncit!!! Laughing out loud Uz se nemuzu dockat az se zactu do dalsiho diluuuu!!!!! Kakashi ^_^ Vazne to nema chybu Laughing out loud

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Po, 2008-05-12 18:01 | Ninja už: 5890 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

Výbuch?! To bude hromadná exploze mezi všemi fanoušky téhle povídky!!! Laughing out loud Už se nemůžu dočkat, až to bude Laughing out loud

Obrázek uživatele Sasuke4best
Vložil Sasuke4best, Po, 2008-05-12 16:15 | Ninja už: 5937 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

mam dojem že vybuchnu nedočkavostí...ÁÁÁÁ!!

Obrázek uživatele Pary7
Vložil Pary7, Po, 2008-05-12 15:57 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 1817 | Autor je: Recepční v lázních

tak si pospěš pls Laughing out loud jinak mi nedočkavostí vypadnou oči z důlků a už si nic nepřečtu Naruto

[img][/img]

Obrázek uživatele Verča 007X
Vložil Verča 007X, Po, 2008-05-12 15:54 | Ninja už: 5956 dní, Příspěvků: 600 | Autor je: Prostý občan

wohouuuu tak to je napínaví jako kšandy, uuuž se nemůžu dočkat!!

Yuumei - více spoluautorská FF xD Laughing out loud určo se mrkněte ;-)

Dedík a POMELO!! Joj, POMELO!!! Boží obrázek našeho spolku xD

Pomelo, to je věc.
Kdo řek něci jinýho- je to kec.
Pomelo vládne světu,
řekně jen tu jednu větu:
Pomelo je náš král
každý se ho vždycky bál!!

Aneb POMELO vždy výtězí Laughing out loud Laughing out loud

Nebýt Natush(té HLAVNĚ!! xD), tuším že Michi(nebo to byla Miya?? Puzzled xD) slovenskýho prezidenta a dalších blbostí, pomelo by skončilo na ulici... teď je z něj náš BŮŮŮŮH xD Laughing out loud Kakashi YES