manga_preview
Boruto TBV 09

Město beze mne 3

Mesto3_nahled.jpg
Číslo svazku (volume): 
erased/ErasedVolume03

Vydáno 2. prosince 2013.

E013_02.png

Město beze mne 13

Hinazuki Kayo zmizela. Zatímco Satoru propadá zoufalství, učitel o důvodu dívčina zmizení lže a Fujinuma Sachiko ve snaze ochránit další děti před bolestí tlačí na utajení informací v médiích. Tento přístup však děti neochránil - po pár dnech je unesena další školačka. Když policie přesune svoji pozornost od Kayiny matky k hypotetickému sériovému vrahovi, vyhodí paní Hinazuki do odpadků dceřino oblečení i palčáky, které Kayo pletla Satoruovi k narozeninám. Pohled na tento důkaz, že je Kayo opravdu mrtvá, Satoruovo zoufalství ještě prohloubí. Snaží se utéct pryč a uteče... zpátky do roku 2006.

E014.png

Město beze mne 14

Satoru je zpátky v roce 2006. Ale rozhodně to neznamená, že by jeho trápení pominulo - naopak. Znovu se ocitá v situaci, kdy je jeho matka zavražděná a on sám se stal hlavním podezřelým. Na útěku před policií se Satoru nejprve vyhýbá lidem, pak ho ale napadne hledat úkryt u svého šéfa z pizzerie. Ten ho však udá. Zoufalý Satoru nachází azyl u Airi, která věří v jeho nevinu.

E015.png

Město beze mne 15

Díky Airi se Satoru mohl konečně vyspat, ale delší odpočinek si dovolit nemůže. Pokud chce ze sebe setřást podezření, musí vypátrat pravého vraha. V pizzerii se šéf věnuje důležitému pánovi z radnice, ale to mu nebrání obdivovat Airin mladistvý půvab. Aby si u dívky vylepšil skóre, horlivě ji přesvědčuje o své víře v Satoruovu nevinu. Ve skutečnosti však doufá, že Satorua u Airi načapá a udá. Poté, co se šéf objeví u Airina domu a utrpí tam jejím přičiněním úraz v obličeji, se musí Satoru přesunout zpátky pod most. Airi jde s ním a vypráví mu o svém dětství - její otec přišel o postavení i rodinu kvůli tomu, že mu lidé nevěřili. A Airi proto chce lidem věřit, i když se zdá, že důkazy svědčí proti nim. Proto stojí i za Satoruem. Když se Airi vrátí domů, dostane podivnou SMS, a hned vzápětí její dům vzplane...

E016.png

Město beze mne 16

Satoru se snaží vynést Airi z hořícího domu, ale málem v plamenech zůstane sám. Oběma jim pomůže vedoucí pizzerie, který se ale nechce o uznání za Airinu záchranu dělit. Satoru se tedy od požáru odplíží bohatší jen o Airin telefon s důkazem, že žhářem je týž člověk, který zavraždil jeho matku. Satoru zkusí zavolat na telefonní číslo z papírku, který našel u matčiny mrtvoly, a díky tomu se spojí s jejím bývalým kolegou z televize, Sawadou. Pro Satorua je to cenné setkání - Sawada celé roky pátrá po tajemném vrahovi, který krom samotných mrtvol policii vždy dodá i pravděpodobného vraha a narafičí proti němu důkazy. Proto věří i v Satoruovu nevinu a podpoří mladíka i ujištěním, jak ho jeho matka milovala. Mezitím se Airi probouzí v nemocnici a zjistí, že je hlídaná policií.

E017_03.png

Město beze mne 17

Sawada se snaží uklidnit Satoruovy pochyby a společně hledají jakoukoli stopu, která by jim pomohla usvědčit vraha. Airi se v nemocnici vyrovnává s tím, že je podezřelá ze spolupachatelství na vraždě. Sawada ji chce navštívit, protože doufá, že viděla pravého vraha a právě proto měla být odstraněna. V nemocnici však nachází jen Airinu matku, která se za svoji dceru vydává. Uvěřila totiž její i Satoruově nevině a poskytla dceři příležitost k útěku.

E018.jpg

Město beze mne 18

Airi si domluví schůzku se Satoruem. Svěří se mu se svým podezřením ohledně „váženého pana Nishizona“ a snaží se zmírnit Satoruovy deprese. Brzy je však dopadne policie a Satoru je zatčen. Loučí se s Airi a doufá, že přece jen nastane repríza - jediná možnost, jak uniknout neodvratnému osudu.