manga_preview
Boruto TBV 09

Boruto: Two Blue Vortex 2

BV2.png
Číslo svazku (volume): 
borutoTBV/BorutoVolume02

Vyjde...

BV005.png

Boruto TBV 05

Boruto vzpomíná na chvíle strávené se Sasukem. Toho však již pohltil božský strom, stejně jako Moegi nebo Buga, a podle jeho podoby vytvořil novou bytost - Hidariho. Když si bytosti vytvořené božským stromem hledají cíl, který by pohltily příště, Hidari se rozhodne zaměřit na Saradu. Ta zatím nebezpečí netuší, místo toho probírá se Sumire pozitivní zprávu - Amado zjistil, že nemůže věřit vlastním vzpomínkám. Při debatě se k děvčatům přidá Boruto, jejž Sarada tak dlouho postrádala.

BV006_01.png

Boruto TBV 05

Boruto má konečně možnost povědět Saradě o osudu jejího otce. Jejich setkání je však narušeno - nejprve telepatickým hovorem od Shikamarua, který začíná tušit Borutovu pravou identitu a chce mu pomoci, navzdory tomu, že oficiální postoj Konohy je přesně opačný. Hned poté se dostaví Mitsuki, který je ovšem ochoten Borutovi pomoci leda tak do hrobu. Boruto prchá z vesnice, Mitsuki je mu však v patách a zdá se, že souboj je nevyhnutelný.

BV007_01.png

Boruto TBV 07

Micuki našel Boruta a svádí s ním sveřepý boj, aby ochránil Kawakiho - své slunce, díky němuž může zazářit. Boruto mu ukáže pravý jas své osobnosti a ujistí ho, že Naruto žije. Shikamaru tomu nemůže uvěřit. Všemohoucnost si zle pohrává s jeho vzpomínkami. Musí Borutovi uvěřit, že se s Kawakim vyměnili bez důkazů.

BV008_01.png

Boruto TBV 08

Kawaki s Deltou se vypraví za Borutem, ovšem dorazí pozdě. Boruto Shikamaruovi mezitím vyloží všechno, co ví o Desetiocasém. Mitsuki a Ada si promluví o svých citech vůči Kawakimu a zauvažují, kde se berou. Juura a Hidari se vypraví do Konohy, aby vyhledali své cíle. Po potyčce s Konožskými nindži se při sledování čakry, kterou považují za Narutovu, ocitnou tváří v tvář Himawari.