manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto Gaiden

Naruto_cover_boruto_gaiden.jpg
Číslo svazku (volume): 
boruto

Svazky ze speciálku o Borutovi neboli Naruto Gaiden: Sedmý Hokage a purpurový měsíc.

Vydáno 4. srpna 2015


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1 2 3
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


7001.jpg

Kapitola 700+1

Nová Generace je tu! Děti starých známých hrdinů jsou ve věku, kdy mají v akademii nastoupit k "maturitě" a získat status "ninji". Sedmý Hokage Naruto pomocí klonů zvládá honit neposedného syna Boruta a zároveň se věnovat povinnostem. I Sarada, dcera Sasukeho a Sakury, má své problémy. Otce nikdy neviděla a matku obviňuje, že svého manžela nějak málo zná. Sakuru to naštve a v přehnané reakci zboří půlku domu. Sarada v troskách nachází obrázek Sasukeho a Karin z týmu Taka. A je nemile překvapená, jak moc se té cizí ženě podobá...

7002.jpg

Kapitola 700+2

Sasuke v lese potká tajemného chlapce se Sharinganem a ihned o něm posílá zprávu do Konohy. O chvíli poději chlapec hovoří s cizincem v plášti Akatsuki...
Naruto vyráží za Sasukem, aby se dozvěděl všechny podrbnosti. Podivnou novinu zaslechne Sarada a rozhodne se Sedmého Hokage sledovat, protože chce od otce zjistit pravdu o svém narození. Na výpravu se ale překvapivě vydává i malá ChouChou...

7003.jpg

Kapitola 700+3

Naruto vyráží tak rychle, že Sarada s ChouChou mu nestačí. Proto u brány do Listové zastihnou Boruta, který svému otci nesl na cestu oběd. Po krátké hádce jim Boruto dovolí, aby balíček s jídlem Narutovi předaly. Sedmý Hokage má velký náskok a také ví, že je sledován. Rozhodne se tedy vrátit, aby zjistil, co mají malé kunoichi za lubem. Objeví se právě včas, aby je zachránil před útokem neznámého ninji se Shariganem...

7004.png

Kapitola 700+4

Uchiha Shin, alias Cibulák, je svým šéfem odvolán z boje s Narutem. Ten si vezme děvčata pod ochranná křídla a společně pokračují k věži na hřebeni hor, kde je má čekat Sasuke. Sarada se nemůže dočkat a pod falešnou záminkou vyráží napřed. Jaké je její překvapení, když na ni chce vlastní otec zaútočit...

705_01.preview.jpg

Kapitola 700+5

Sasuke poznává Saradu. Ta mu vyčte že s nimi od malička není. Ve flashbacku zjišťujeme, že Sasuke při pátračce na vlastní pěst odhalil, že se v jejich oblasti vyskytuje možná i někdo horší, než byla Kaguya, a hlásí se k tajné misi. Sakura vyráží na místo, kde se Sarada setkala se Sasukem. Podivní vyráží do akce a zdá se, že chtějí obnovit Akatsuki.

7006.jpg

Kapitola 700+6

Zdá se, že Sasuke s Narutem porazili nové Uchihy. Ovšem zrádná oční technika staršího protivníka je zastihne nepřipravené a Naruto skončí s katanou v břiše. Následně Sasuke při obraně Sarady schytá do zad několik shurikenů. Objeví se však Sakura a jako rozlícená lvice začne chránit svou rodinu. MiniJuubi ji ale nakonec i s oběma Shiny přenese dimenzionální technikou neznámo kam...

7007.jpg

Kapitola 700+7

Shin provádí sám sobě transplantaci, zatímco užaslé Sakuře předkládá vlastní vizi koloběhu života. Její zachránci mezitím zamíří do Orochimarovy skrýše, protože je jim jasné, že v tom má prsty. Zde se setkávají s Yamatem, Juugem, Suigetsem i hledaným nukeninem.
Sarada se dozví, že je možné podle DNA určit příbuzenské svazky...

7008.jpg

Kapitola 700+8

Sarada chce v rozrušení opustit i svou matku Sakuru, protože je přesvědčená, že jí celý život lhala. Naruto se Saradu snaží přesvědčit, aby zůstala a pomohla při Sakuřině záchraně.

7009.jpg

Kapitola 700+9

Sasuke, Naruto, Sarada a Chouchou se dostanou k úkrytu, kde Shin drží Sakuru. Tam se strhne bitva o její záchranu.

70010.jpg

Kapitola 700+10

Záchranná mise je úspěšná a Sakura ujistí Saradu, že je opravdu její dcera. Všichni se vrátí zpět do Konohy a naklonovaní Shinové získají svůj nový domov v sirotčinci. Sasuke po krátké chvíli strávené s rodinou znovu vyráží na misi.