manga_preview
Boruto TBV 09

Svazek 72

VolumeCover_72.jpg
Číslo svazku (volume): 
72
Stažení celého svazku: 
Download (konoha.cz)

Vydáno: 4. února 2015

japonský název: うずまきナルト!! Uzumaki Naruto!!
anglický název: Naruto Uzumaki!!


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1 2 3
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Předchozí svazek (71) | Následující svazek (73)
01.jpg

Kapitola 691

Všichni se shledávají s Mudrcem šesti. Kakashi obdivuje skutečnost, že Hagoromo přivolal předchozí Kage k tomu, aby společně přivolali skupinku okolo Naruta, včetně ocasých démonů, z jiné dimenze zpět do jejich. Mudrc šesti cest zase obdivuje Kakashiho vůdčí schopnosti. Ten uznání odmítá, protože si sám myslí, že nestál za nic, dokud mu Obito nepůjčil sílu. Kakashi se loučí s Obitem (ve snovém flashbacku), pak zavrávorá a vypne se mu sharingan. První Hokage stojí při umírajícím Madarovi a je mu oporou v posledníc chvilce. Naruto se loučí s Otcem a vyřizuje po něm své matce srdceryvné odpovědi na přání, které malému Narutovi říkala těsně před svou smrtí.

692.jpg

Kapitola 692

Naruto se rozloučil se svým taťkou. Ocasí démoni sa chtejí vrátit na svá oblíbená místa v tom je však Sasuke ovládne pomocí svého genjutsu a oznámí všem svůj velkolepý plán na revoluci v ninja světe. Mudrc šesti cest už déle nemůže v tomto světe zůstat. Naruta pověří úkolem na zastavení Sasukeho.

693.jpg

Kapitola 693

Všichni jsou překvapeni Sasukeho reakcí. Naruto vyčítá Sasukemu, že drží zajetí ocasé démony. Sakura se pokouší hrát na city a sděuje Sasukemu, že ho stále miluje a že když bude po jejím boku, určitě bude zase vše v pořádku. Sasuke ale nemá zájem. Vyzve naopak Naruta, že si to s ním vyřídí jako s prvním, ale na nějakém klidnějším místě. Oba se vydávají pryč z bojiště a setkávají se u vodopádu, kde proti sobě bojovali prvně.

694.png

Kapitola 694

Sasuke předloží Narutovi svou vizi budoucnosti, ve které jediný, koho všichni nenávidějí, je Hokage, a tak nemají čas nenávidět se mezi sebou a vznikne tím hodně pokřivený mír. Mír, který má začít smrtí Naruta, démonů a současných Pěti Kage...

01.jpg

Kapitola 695

Na třinácti stranách probíhá lítý souboj, načež Sasuke opět Narutovi líčí, že nemůže pochopit, jaké to je, ztratit důležitá pouta s lidmi, které milujeme. Naruto krátce vzpomene na Jiraiyu a následně na den, kdy mu Sasuke řekl, že jsou nejbližší přátelé. Z toho důvodu nemůže Sasukeho zabít, ani mu dovolit, aby zase zůstal sám. Když to na něj nahlas zakřičí, Sasuke podotkne, že to chápe, ale...

696.png

Kapitola 696

Naruto a Sasuke se dál hádají o své vizi budoucnosti. Sasuke z čakry uvolněné po rozpadu Gedou Mazou vytvoří extra-super-silné Susanoo, kterému se Naruto pokusí čelit s pomocí čakry nasbírané jedním z Kuramových klonů... Finální střet je tady - Sasukeho šíp proti Narutově Bijuudama-Rasenganu!

697.jpg

Kapitola 697

Po použití svojich najsilnejších techník sú Naruto a Sasuke vyčerpaný, ale stále pokračujú v boji a Sasuke zisťuje, že na Naruta amaterasu neúčinkuje vďaka jeho spojeniu s Kyuubi. Súboj sa postupne mení na boj pomocou taijutsu. Ku koncu kapitoly už vidíme oboch na pokraji svojich síl. Kurama sa preto snaží poslať Narutovi svoju chakru. To využije Sasuke a pomocou techniky rinneganu túto chakru odčerpá a zaútočí na Naruta pomocou chidori.

698.JPG

Kapitola 698

Kurama dá Narutovi k dispozici svoji vlastní zbývající čakru a varuje ho, aby ji nevyčerpal nebo si ji nenechal sebrat. Sasuke se připravuje na poslední útok, který Naruto kontruje. Dochází k velkému střetu a následnému výbuchu. Oba soupeři se po něm probudí vyčerpaní na zemi. Sasuke uzná porážku, ale happyend se zatím nekoná...

699.jpg

Kapitola 699

Sakura uzdraví Sasukeho s Narutem, kteří společně zdravými pažemi vytvoří pečeť pro zrušení Nekonečného Tsukuyomi. Pak se vrátí do Konohy, Kakashi se stane 6. Hokage a Sasukeho hříchy jsou odpuštěny. Ten se vydává na cestu světem, aby zpytoval svědomí. Slíbí Sakuře, že se vrátí a od Naruta si jako připomínku vezme svou starou ninja čelenku...

700.jpg

Kapitola 700

V ninja akademii končí vyučování. Některé děti zlobí, jiné tráví čas s rodiči. Někteří rodiče ratolestem věnují až přehnanou péči, jiní pro samou práci nebo putování nejsou skoro doma. Starší generace se pouští do rozjímaní. A nová generace? Kdo ví?