manga_preview
Boruto TBV 09

Svazek 23

Volume23Cover.jpg
Číslo svazku (volume): 
23
Stažení celého svazku: 

Tento svazek již vyšel v oficiálním českém překladu od CREW a můžete si ho zakoupit v jejich internetovém obchodě.
KOUPIT
Cena: Kč
Zodpovědní uživatelé: 

Popis:Darth Koťátko


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1 2 3
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Předchozí svazek (22) | Následující svazek (24)
chapter200_01.jpg

Kapitola 200

Kiba s Narutem se pustí do Sakona a s Shikamarovou pomocí ukradnou barel se Sasukem. Rozlícený Sakon je nemíní nechat utéct a vrhne se na ně. Kiba se po výbuchu dostane do prolákliny a na scénu nastupuje Kimimaro.

chapter201_01.jpg

Kapitola 201

Kimimaro si bere Sasukeho a zdrbne Tayuyu. Poté pospíchá k Orochimarovi a Tayuya má za úkol vyřídit jen Shikamara, protože Naruto se tvrdošíjně drží Kimimara a dobíhá ho na louce. Orochimaru mezitím dostane novou dočasnou "schránku".

chapter202_01.jpg

202 kapitola

Naruto je rozzuřený, když se od Kimimara dovídá Orochimarův plán a obklíčí ho stovkami klonů. Mezitím se Shikamaru chystá k útoku. Tayuya mu ale "zahraje na flétnu", kdy si přivolá jistou pomoc. Kiba s Akamarem zjistí, že ztrácí výhodu, neboť je to teď opravdu dva na dva, Sakon odhaluje Ukona na zádech. V úkrytu mezitím Orochimaru diskutuje s Kabutem, proč to zvučné čtyřce tak trvá...

chapter203_01.jpg

Kapitola 203

Lítý boj Kimimara a Naruta pokračuje, stejně tak Kiby, Akamara a Sakona s Ukonem, jejíchž pečeť je na druhé úrovni. Kiba a Akamaru se změní na dvouhlavého vlka a vrhnou se na ně. Jinde si Tayuya s prokletou pečetí hraje s flétnou, svými povolanými ninji a Shikamarem.

chapter204_01.jpg

Kapitola 204

Sakon a Ukon se tvářili jako siamská dvojčata, ale po Kibově útoku se rozdělili. Vyvolali "Rašomon", aby se vyhnuli dalšímu útoku. Ukon se poté sroste s Kibou, který mu vyhrožuje, že se zabije. Když se zabije on, zemře i Ukon.

chapter205_01.jpg

Kapitola 205

Kiba se zraňuje a zraňuje tím i Ukona, který rychle přemýšlí. Kiba mu to ale usnadní, použije kouřovou bombu a uteče. Nechá Akamarův klon jako návnadu a schová se s ním, protože pejsek sotva dýchá. Sakon a Ukon je nechtějí nechat uprchnout. Mezitím se Kimimaro zbavuje Naruta a jeho klonů.

chapter206_01.jpg

Kapitola 206

Naruto je zděšen, když vidí, jak si Kimimaro vytáhne kost z těla a změní ji v meč. Nehodlá se však nechat zastrašit a útočí. Sakon s Ukonem si mezitím jdou pro Kibu, který jim utekl vodou a nechal falešnou stopu. Jinde, stále v lese, se Shikamaru vyhýbá Tayuyině útoku a přemýšlí, jak se jí zbavit.Zjištění, že její poskoci útočí podle melodie, mu trochu pomáhá.

chapter207_01.jpg

Kapitola 207

Shikamaru se vyhýbá, útočí, ale jeho útoky jdou skrze Tayuyiny poskoky. Schovává se tedy a přemýšlí, jak se jich zbavit. Brzy Tayuyu dostává pomocí pastí a Kagemane no jutsu. Tayuya provokuje, že nemůže odhalit vzor v její melodii. Shikamaru k překvapení odporuje - zajímal se o prstoklad...

chapter208_01.jpg

Kapitola 208

Shikamaru si hraje s Tayuyuou. Ta odstraní své poskoky a sama se tím dostane nevědomky do kagemane. Aktivuje si proto druhý stupeň prokleté pečetě, ale Shikamaru se nenechá, chce ji dostat stíny. Tayuya ho uvrhne do genjutsu, aby ho mohla zabít, jenže Shikamaru si zlomí prst, aby se dostal pryč a přitom se Tayuya přiblížila.