manga_preview
Boruto TBV 09

Yuujou Monogatari - 8

Díl osmý - Příběh teprve začíná!


Hory zlata mají ohromnou cenu. Úspěch v životě ještě větší… tituly, obdivovatelé…
Ale ani jedna ta věc vám nepodá ruku, když ji potřebujete…
Co vlastně doopravdy máš?

„Takže máte v úmyslu jít na nějakou nebezpečnou misi?“ zajímala se Nagisa.
„Mami, tohle jsou přece tajný věci! Nemůžou ti to říkat!“ napomenula matku malá Kushina s důležitým výrazem. Pak se ale zatvářila zvědavě. „Nebo můžou?“ zajímala se s nadějí v hlase.
„Jenom velmi lehce nebezpečnou,“ řekl Jiraiya s úsměvem.
„Kam?“
„Cestou zpět…“
„Sensei?!“ přerušil ho trojhlasný výkřik.
„Já vám to neřekl?“ poškrábal se nevěřícně na hlavě.
„…“
„No… ale… tohle je můj tým! Já jsem tady mistr, takže zmlkněte,“ snažil se získat ztracenou rovnováhu.
„Mistr, ne náš šéf!“ upozornila ho Naomi.
„Hele, ty lázně… tedy, je to důležitá mise, musíme… vlastně… vlastně JE to tajná záležitost,“ usmál se na Kushinu. „Tady ta maličká má pravdu,“ řekl spokojeně.
„Nejsem malá,“ odsekla nazlobeně.
„Kushino!“
„Promiň, mami,“ omluvila se. Ale jiskřičky z očí jí nezmizely.
Fugaku se při pohledu na ni bezděčně usmál. Malé děcko, otravné… ale… nevypadala špatně.
Na hloupé dítě z bezvýznamné rodiny.

Povinností shinobiho je splnit misi. Za každou cenu. I jeho života.
Ninjové se mnohokrát dostanou do blízkosti Smrti. Pokusí se je obejmout ve své náruči… a pokud možno už je nikdy nepustit. Jeden vroucí, poslední polibek zla.
Tahle mise skončila bez jediného zranění. Možná malá Minatova modřina způsobená Kushinou, ale ta nebyla zdaleka poslední. Zvykne si.
Děti jednou vyrostou, a budou na tuhle dobu vzpomínat s úsměvem.
Doba snadných misí, prvních nesmělých dotyků skutečného nebezpečí.
A pak, pak to přijde…

Tým se brzy s rodinou Uzumaki rozloučil. Ještě netušili, že jejich loučení rozhodně nebude dlouhodobým. Že ta malá dívenka ovlivní jejich život víc, než by si mohli přát.
Alespoň někteří z nich.
Dorazili domů – i přes Jiraiyovy protesty se děti rozhodly šmírování v ženských lázních opravdu vynechat, přivítaly se s rodiči, kamarády. Tedy alespoň ti, kteří je měli.

Měsíce plynuly. Když i Naomi, z těch tří nejmladší, oslavila třinácté narozeniny, napadlo nešťastného senseie, že je čas přestat na chvíli s tréninkem a vydat se na další misi. Vyzkoušet jejich přátelství.
Vlastně to bylo docela příhodné.
„A co to bude?“ zajímala se dívka s bílýma očima.
„Něco, co by mělo změnit vaše životy,“ odpověděl vážně mistr.
„Mise typu A?!“
„Ne. Bude to další céčko. Je vám teprve třináct let, a jste Geninové.“
„Protože jste nám nedovolil podstoupit Chuuninskou zkoušku! My bychom ji zvládli!“ obořila se na něj Hyuuga.
„My? Jak se vůbec opovažuješ mluvit o nějakém ‚my‘?“ zařval Jiraiya. „Už je to skoro rok! Rok, co jste ve stejném týmu! A přesto… přesto bude Uchiha raději předstírat, že Namikazeho nevidí, než aby mu podal svitek, který leží přímo před ním! Přesto budeš při tréninku ty radši pomáhat Namikazemu, i když Uchiha stojí blíž! Namikaze sám zase dávno vzdal všechny snahy s vámi nějak vycházet – to mu to ‚budu Hokage‘ moc dlouho nevydrželo! Vidí jen svoji ctižádost! Tohle není žádné MY! Když… když na vás není spolehnutí, nikdy nemůžete čekat, že budete dobrý tým. Nikdy,“ dořekl rozzuřeně.
Nastalo ticho.
Naomi zrudla a sklopila oči. Minato upřel své modré oči na senseie a přemýšlel.
A Fugaku? Ten nevěděl. Tahle reakce ho nijak nepřekvapila, charakter svého učitele už měl přečtený. Ale… za tím stoickým postojem se ukrývalo malé pohnutí.
Jaký smysl má přátelit se s rivaly? Protože nic jiného nejsou. Tak… proč? Proč je to pro něj tak důležité? V duchu Jiraiyou pohrdal, ale zároveň ho obdivoval. Byl přece… Sannin. Byl dobrý, to věděl.
Tak… proč?

Vyšli naprosto mlčky. Celé hodiny se na ně učitel ani nepodíval.
Celé hodiny si pokradmu prohlíželi jeden druhého, snažili se odhadnout, jak budou ostatní reagovat. Jak se spřátelit? To je něco… zvláštního.
Možná hovorem?
Nebo… Naomi se kousla do rtu. Nenapadlo ji žádné téma.
„Země Vodního víru byla docela dobrá mise, ne?“ prolomil ticho Minato.
„Moc… moc jsme se toho nenaučili,“ namítl s chladným pobavením Fugaku. Byl zvědavý na jeho představení. Jak jinak, Namikaze. Vždycky toužící být nejlepší.
Jako on.
„Ale… rozhodně to byla dobrá zkušenost,“ přidala se dychtivě Naomi. „Nemyslíte, sensei?“
Jiraiya se sám pro sebe v duchu usmál. Ty děti… vůbec nic netušily. Má skočit na tenhle hloupý trik? Rozhodl se mlčet.
Však… ono je to naučí.
„Sensei?“
Neodpověděl. Zaslechl tiché dívčino šeptání, že je ‚divnej‘.
Má je snad spojit jen nechuť k učiteli? Nelíbilo se mu to… ale pro začátek to stačí. Jestli má hrát roli nepříjemné překážky, před kterou se tři děti spojí a společně ji překonají, bude ji hrát. Je to pro jejich dobro.
Ve válce… zavrtěl hlavou. Vážně nějak stárnu, napadlo ho.
Válka… pro ně ještě abstraktní záležitost. Ale kdo ví? Může to trvat rok, dva… a sami ji zažijí. A poznají, že kamarád není dobrý jen k tomu, aby vám pomohl v souboji.
„Stát,“ zavelel náhle.
Přimhouřil oči, ale jiskřičku v nich nedokázal skrýt. Škodolibou? Možná.
Teď teprve poznají…

Poznámky: 

Já vím, že je to mizerný.
Ale... je to už sakra dlouhá doba, co jsem tohle psala naposledy. Berte to jako první, nejtěžší krok.
Který mimochodem čeká i naše hrdiny. Ale o tom příště Eye-wink

5
Průměr: 5 (12 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sayoko
Vložil Sayoko, So, 2019-01-26 21:26 | Ninja už: 5883 dní, Příspěvků: 2209 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Manga tým, Naháněč jelenů

Mise 3S: Nettie! Nedokončená série, co to má být?! Jsem naštvaná! Laughing out loud
Anyhoo...
Téměř bezstarostné dětství, plány, sny. Prvky, které první část Naruta dělají tak... narutovskou, jak jen je to možné. Aku má pravdu, tohle je pohlazení na duši a opravdu krásně se to čte. I po těch letech, opravdu je škoda, že jsi to nedokončila, nezašla dál. Charaktery se pomalu rozvíjely a věřím, že s každým dílem by to bylo lepší a lepší.
Avšak věty v kurzívě byly top, stejně tak i "citáty" na začátku každé kapitoly. Líbí se mi, jak jsi pracovala s foreshadowingem, předestírání událostí, které se mají stát. Krásně se to celou sérií prolíná.
A Jiraiya jako jedna z hlavních postav. Co víc si přát?

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2011-08-14 13:32 | Ninja už: 5941 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Čáry máry fuk,
ať jsou chmury taky fuk.
Čury mury fuč,
piš, "páč" prázdniny jsou za chvíli taky fuč.

A neveršovaně: zase nebudeš mít čas... A omlouvám se za nečeštinu v první části komentu, nic lepšího jsem zrovna dohromady nedala xD

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Titi-chan
Vložil Titi-chan, Ne, 2011-08-14 12:18 | Ninja už: 4667 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

úžasná poviedka.. Smiling zamilovala som si ju.... bude pokračovanie? Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2010-07-24 10:24 | Ninja už: 6060 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Hah? Mizerné? Neštvi ma -__-
Juuuj, to bolo taaak dobré, strašne sa mi páči tento príbeh a som veľmi rada, že znovu pokračuješ Smiling
Akosi dúfam,že s ďalším dielikom nás moc nebudeš napínať, lebo ten koniec... Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Pá, 2010-07-23 20:32 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Tuhle povídku jsem kdysi dávno zavrhl (Asi to bude mít něco společného s tím, žes to smazala zrovna ve chvíli kdy jsem to četl.)
Teď jsem se rozhodl jí přečíst znova. Uvědomil jsem si jedno. Je Nettiex před Itadakimasu a po něm. Je to vidět jak na slohu (potřebovala bys betu), tak hlavně na postavách, které nejsou tak živé.
Když Hyuuga je jen přičmrndávač a Minato je taky jaksi ploší. Uchiha je dobrý a Jiraiya taky.
Jinak je to dobrý příběh, který se snad rozjede (víme, že začátky tvých sérií bývají slabší). Těším se na pokračování.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2010-07-23 22:10 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Už jsem se níže zmiňovala, že si potřebuji domyslet charaktery a povahy postav. (I když ono je taky rozdíl psát o 13tiletých dětech, co ještě nic nezažily a dospělých lidech, kteří mají přece jen výraznější charakter). Událostmi se ještě zformují.

A... jasně. Itadakimasu u mě je celkem zlomová povídka, během jejího psaní jsem změnila způsob nahlížení na post... na lidi, o kterých píšu. Teď přemýšlím, jak to dát dohromady s touhle sérií. Protože tady je to zase něco jiného - ninjové/vojáci myslí trochu jinak než kuchaři a blázni.
Sama se na to těším.

A beta... nevím. Nikdy jsem žádnou neměla.

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, St, 2010-07-21 21:44 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Ty, Monogatari... cože? Já už ani nedoufala. Ono, doufat o pokračováni, k povídce, jejíž poslední kapitolka je necelého třičtvrtě roka stará, a jejíž autorka nechtěla pokračovat...
Myslím, že jsi můžeš pogratulovat (nebo jsi můžou pogratulovat čtenáři, že po vytrvalém prosení a žadonení jsi žádost splnila- alespoň částečně?), tímhle týmem nic nezkazíš. Když oni maj tak báječný charaktery.... ledovej Uchiha, namyšlenej Namikaze, zamilovaná Hyuuga... prostě klasika. A perverzní (ehm... jiné slovo nesedí..) sensei atmosferu jenom doplňuje. Já ty postavy prostě žeru! xD
Doufám, že s tím nesekneš. Když už jsi se odhodlala...
A ne, nezbláznila ses. Fakt. Jen jsi nám chtěla udělat radost. A sobě vlastně taky. ^^

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Pá, 2010-07-23 17:16 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Už je to tolik? Páni... i když ne, tolik mě to zase nepřekvapuje.
Monogatari je pro mě... zvláštní. Kolikrát jsem ho už málem vzdala? Dvakrát, třikrát?
Hlavně jsem nevěřila, že by to po takové době ještě někdo četl. Ne, co se týče čtenářů, svůj optimismus jsem už ztratila xD I když... ano, měla bych vám víc věřit, lidi.
Taky doufám, že s tím neseknu. Ale já už nemám právo cokoliv slibovat, ne po tom, co jsem slib už tolikrát porušila.

A jinak, postavy, co dodat... zbožňuju je!

Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, St, 2010-07-21 20:20 | Ninja už: 5672 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Když budeš věřit tomu, že je to mizerný, tak to bude mizerný. Já zas věřím tomu, že je to dobrý Eye-wink
První krůček - těžký krůček. A ty se zase rozejdeš. Na dlouhou, pro nás poučnou a čtivou, cestu Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2010-07-21 20:28 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tak já tomu teda věřit nebudu, ano? Smiling (ale... chm, prostě to není dost monogatariovské... ale snad bude ^^)
Děkuju moc, Aku!

I tobě, himiTsume... hehe, mě ty nevědomý a nevinný dětičky baví. Zase je to něco jiného ^^ A... oni se určitě spřátelí, tomu věřím. Ale... uvidíme. Ještě jim musím domyslet charaktery, protože jediní, kým jsem si naprosto jistá, jsou Fugaku a Jiraiya. (alias mí oblíbenci)
A propos, Jíra... chm, já tu postavu prostě miluju. (Vlastně jsem mu plánovala dát celou sérii, ale ještě s Monogatari to asi nezvládnu ^-^")

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, St, 2010-07-21 20:53 | Ninja už: 5552 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Série o Jiraiyovi od nettiex...???!!! ° ° * * To chci to chci to chci!!!!!!! xD *eeek!!! ^^*

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, St, 2010-07-21 20:55 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Nemám zálibu ve Vanity... mám závislost na Vanity Laughing out loud *-*
Jojo, malinkatá série... ale s Monogatari to asi nedám. (Každopádně... jestli jo, budeš první, kdo se to dozví Laughing out loud)

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, St, 2010-07-21 21:00 | Ninja už: 5552 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

*zuřivě potřásá rukou a objímá xD*
Ne, s Monogatari to nedávej... Obě tyhle povidky chci na max. propracovaný takže se do nich budeš muset ponořit celá aby to bylo ono. x) Jop, sem sobec a tyran. }x) xD

Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, St, 2010-07-21 20:07 | Ninja už: 5552 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Yattaaa!!! *vítěznej taneček* xD Tak přání se přece jen plní. ^^
Je to dobrý! x) Jak je Jiraiya seřval... Miluju Jiraiyu. * * xD Schválně co pro ně bude mít... xD
Asi to vyzní divně ae mám tenhle tým fakt ráda. Asi proto že to neni takový to kamárádíčkování-zachraňování-pohodička-zábava, jak si (skoro) každej z nich hledí hlavně sebe, jak to sou stále nevědomý děti... x) Každopádně sem zvědavá jak si s timhle poradíš. Myslim že ještě přijde něco nečekanýho... x)
Dej si na tom patřičně záležet. A teď už od toho nesmíš couvnout! Jestli to vzdáš tak... to bude zlý. }x) xD