manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto a Sasuke: Jejich cesta k vrcholu! 11. část – Překážkový les, aneb ,,Já už se nevrátím na akademii, dattebayo!“

Naruto nemohl celou noc spát. Nemohl se dočkat začátku tréninku jako gennin. Tak už půl hodiny před pátou si chystal kunaie a shurikeny. Zkusil si ještě Kage bushin a doufal, že už je připravený. Vzal si batoh a šel pomalu na cvičiště 14. Nikam nespěchal, měl ještě hodinu. Zapřemýšlel se – ,,BUM“ a vtom vrazil do sloupu. Postavil se a otřepal si kolena:
,,Doufám, že se mi to nestane na tréninku.“ zasmál se a pokračoval dál.
Přišel tam o třičtvrtě na šest.
,,Ještě mám čtvrt hodiny. Doufám, že Kakashi-sensei nepříjde zase pozdě.“ řekl a sedl si k jednomu stromu.

V šest tam přišla Sakura a Sasuke.
,,Kde je Naruto a Kakashi-sensei? Už by tu dávno měli být.“ byla naštvaná Sakura. ,,Ale jsme ráda, že můžu být sama se Sasukem.“ pomyslela si šťastně.
,,Já jsem tady, Sakuro!“ ozvalo se od jednoho stromu a vyšel z toho místa Naruto. ,,Čekám tady už dobrou čtvrthodinku.“
,,Aha, ale kde je Kakashi-sensei?“ zeptala se Sakura.
,,Já nevím, ještě jsem ho tady neviděl.“ pokrčil rameny Naruto. Sasukeho to vůbec nezajímalo. Seděl opřený o kámen a pořád nad něčím přemýšlel. Naruto a Sakura se pustili do rozhovoru:
,,Doufám, že zase nepřijde tak pozdě, jako včera odpoledne. Nebo třeba ještě později.“ byla naštvaná Sakura.
,,No, mě by to taky naštvalo.“
,,Ten Sasuke je tak v klidu…“ pomyslela si Sakura.
,,Hele, vy dva. Přestaňte se tady hádat kdy Kakashi přijde a radši třeba trénujte, mě je to jedno!“ rozkřikl se tady Sasuke. Sakura přikývla a šla si sednout asi metr od Sasukeho.
,,Tak pojď Sasuke trénovat, a neseď tady jak buchta!“ řekl Naruto.
,,Mě se nechce….“
,,Tak proč jsi teda říkal, že máme třeba trénovat, no?“
,,To byl jen takový příklad, abyste se nenudili.“
,,Hm.“ Řekl Naruto a šel si sednou zase za ten strom.

Uběhla jedna hodina….dvě………….tři…čtyři……až byla jedna hodina odpoledne. V tom se ozvalo z jednoho místa asi deset metrů od nich:
,,Nazdárek. Omlouvám se, že mám menší zpoždění…“
,,Menší?! Vysvětlete to!“ vykřikli všichni.
,,Jasně, jasně. Neunáhlete se. Takže, první se mi pokazil budík, a já se vzbudil až v deset. Potom jsem potkal jednu starou paní, tak jsem jí pomohl s taškami.“
,,To vám tak někdo věří…“ pomysleli si všichni.
,,A co to držíte v ruce, Kakashi-senseii?!“ vykřikl Naruto a ukázal na jeho knížku.
,,No..To je knížka ,,Icha Icha Paradisa“ jestl ito nevíš. Ale co, přejdeme k tréninku. Tady v tomto lese“ ukázal na něj ,,jsou rozmístěny různé pasti. Na druhé straně budu čekat já, i s vaším jídlem. Pokud neprojde jen jeden z vás, tak se všichni vrátíte zpět na akademii. Takže, začněte!" zdůraznil Kakashi to slovo ,,všichni".
,,Já už se nevrátím na akademii, dattebayo!" vykřikl Naruto, a šel s ostatními k lesu.

Vběhli do lesa a hned se rozdělili. Naruto to vzal rovně, Sasuke šel doprava a potom rovně a Sakura doleva a potom taky rovně.

Naruto se zkušeně vyhýbal všem pastím. Uskakoval kunaiům a shurikenům a vklidu postupoval dopředu. Potom ale šlápl na jeden provaz a chytilo ho to do sítě.

Sakura tam viděla Naruta, ale nechala ho tam a snažila se najít Sasukeho. Šlápla do takového oka z provazu a hned byla za nohu pověšená na stromě.

Sasukeho nic nezmátlo, a i když viděl oba, nijak se neobtěžoval je vysvobodit. Běžel dál, ale pak došel na jedno místo, kde nebyli stromy, a tam hostáhl Kakashi do země, ale vůbec ho Sasuke potom neviděl.
,,Sakra! Proč jsem musel spadnout zrovna do takovéhle pasti?!" začal nadávat Sasuke.

Asi po hodině Kakashi přesekl síť, v které byl Naruto, přesekl lano, na kterém vysela Sakura a vytáhl Sasukeho ze země. Dovedl je až na konec lesa. Přivázal Sakuru a Naruta ke kůlu, ale Sasukeho nechal tak:
,,Naruto, Sakuro, padli jste do pastí moc snadno, takže nedostane vaše jídlo. Sasuke, tebe dostala až moje technika, takže ty se klidně najes. Odpoledne vám dám ještě jednu šanci. Jo, a Sasuke, hlavně je neodvazuj, nebo jim nedávej najíst."
Kakashi odešel. Sasuke hned odvázal Naruta a Sakuru.
,,Ale co to děláš, Sasuke? neslyšel jsi Kakashiho-senseie?" zeptala se Sakura.
,,Ano slyšel." přikývl Sasuke. ,,Ale neslyšeli jste ho, jak zdůrazňoval na začátku slovo ,,všichni"? Asi nás nabádá ke spolupráci. Takže si snězte co chcete, ale rychle."
,,Pochopil to." zasmál se Kakashi. Stal za jedním stromem a díval se na ně.
Naruto a Sakura zhltli jedno sousto. Objevil se před nima obláček kouře a tam Kakashi:
,,Proč jste porušili moje pravidla? Víte, že pravidla se nemají porušovat?! Teď se s vámi něco stane. To něco je, že jste...............PROŠLI! Zítra budeme plnit mise, jako team 7.
,,My jsme prošli, jakto?" zeptala se Sakura.
,,Spolupracovali jste. Zítra ve stejnou dobu jako dnes, tady na tomto cvičišti." Všichni přikývli a odešli domů.

Naruto si ještě celou cestu zpíval něco na téma: ,,Já jsem ninja!"

Poznámky: 

Tady máte 11. část.
S 12. částí počítejte nejdřív v sobotu 8.5, protože v pondělí odjíždím na školu v přírodě...

4.846155
Průměr: 4.8 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Nanami - chan
Vložil Nanami - chan, Út, 2010-12-07 19:04 | Ninja už: 5029 dní, Příspěvků: 74 | Autor je: Prostý občan

To něco je, že jste...............PROŠLI! nemožem Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, St, 2010-04-28 15:21 | Ninja už: 5215 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

Dobrý Smiling A neni to ani opsaný Laughing out loud No nic, holt budem muset čekat na další kapču.. Sad Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)