manga_preview
Boruto TBV 09

Zrození hrdiny, díl 012 - Krev není voda

Kunoichi maskovaná v černém se schovávala ve stínu a pozorovala stráž před celou, ve které byl vězněn Speedo.
„Už by to mohlo začít působit,“ pomyslela si.
Netrvalo to ani dvě minuty a dva členové ANBU se sesunuli k zemi.
Kunoichi přiběhla k nim, vzala si od nich klíče a otevřela dveře. Speedo ležel na posteli, okamžitě poznal svoji zachránkyni a usmál se na ni.
„Rád tě zase vidím, sestřičko!“ pronesl na uvítanou.
„Musíme rychle pryč! Pomoz mně s nimi!“ popoháněla ho.
Speedo poukázal na svoje zraněné ruce a jen přihlížel, jak kunoichi odtáhla stráž sama do cely a zamknula je.
Opatrně, aby je nikdo nezahlédl, se vypletli z vězení a přišli až k místu, kudy mohl Speedo nepozorován uniknout z vesnice. Ulice vesnice byli prázdné, začínal totiž Leeho pohřeb, této dvojici to přišlo velmi vhod.
„Děkuji ti sestřičko,“ loučil se, „nechceš jít raději se mnou?“
„Neboj se o mě a jdi už!“ utnula debatu a otočila se k němu zády.
Speedo ji pohladil po vlasech a položil ji ruku na rameno.
„Děkuji!“ zašeptal naposled a zmizel.
Z očí kunoichi vytrysklo pár slz, párkrát se zhluboka nadechla a vracela se stejnou cestou zpět. Nad Listovou se stahovala mračna.
„To máme opravdu štěstí,“ zaradovala se, „co nevidět bude pršet a déšť zahladí naše stopy.“

„Jak je to možné?“ obořil se Kakashi na ninju.
Na obličej mu dopadla kapka, po chvíli další, začínalo pršet.
„Nevím pane, určitě mu pomohl někdo z vesnice!“ odpověděl mu potichu, aby to slyšel jen on.
„Mohu Vám nějak pomoci?“ nabídl se Gaara.
„Ne děkuji, vyřídím to sám!“ odbyl ho Kakashi.
Uvědomil si, že nejsou zrovna na místě, kde by to bylo vhodné rozebírat, takže se s ninjou vzdálili od ostatních, kteří přišli na pohřeb.
„Vyslali jste někoho za ním?“
„Ano, ale v tomhle počasí brzy ztratí stopu,“ poukázal ninja na sílící déšť.
„Víte, kdo mu pomáhal?“ chtěl vědět Kakashi.
„Asi někdo z nemocnice,“ odhadoval ninja, „jinak se všichni ninjové, co jsou ve vesnici, účastní pohřbu nebo mají hlídky.
„Stráž toho komplice nepoznala?“
„Byly něčím uspáni, ještě se neprobudili, právě teď je nesou do nemocnice.“
„Do nemocnice …“ zamyslel se chvilku Kakashi, pak dodal poslední otázku: „Stavoval se někdo u Speeda?“
„Pokud vím, tak ne,“ vzpomínal ninja, „pouze Shizune ho doprovázela, aby ho mohla prohlédnout.“
„Rychle do nemocnice!“ rozhodl Kakashi.
Déšť se změnil v liják, smuteční obřad však nadále pokračoval.

mezitím na místě, které udal Speedo, jako skrýš maskovaných ninjů
„Našla jsem to,“ oznamovala Hinata ostatním, „vidím uvnitř čtyři ninjy a vchod je támhle za tím keřem.“
Ukázala nahoru do kopce na keř, který byl od nich vzdálen asi deset metrů.
„Jde se z jeskyně dostad ještě jinudy?“ zeptal se jí Shikamaru, který byl velitelem sedmičlenného týmu.
„Ne, žádný jiný východ z jeskyně není a nevidím ani žádné pasti!“ doplnila Hinata své hlášení.
Shikamaru si dřepl, spojil ruce, jak to měl ve zvyku, když si potřeboval něco rozmyslet, a poté počal rozdávat rozkazy: „Hinato, stále kontroluj ty ninjy! Shino, vyšli tam svoje brouky, ať jim sežerou jejich chakru. Naoki, ty se přiblížíš k tomu otvoru zleva a až ti dám znamení, vhodíš dovnitř kouřové bomby! Já půjdu zprava a pokusím se je chytnout mým stínovým jutsu. Sakuro, Chouji a Naruto, vy se postaráte o ty, které nechytnu! Naruto, ty se postav nahoru na kopec a hlídej to shora! Sakuro a Chouji, vy se přibližte k tomu keři o pár metrů! Pamatujte si, našim cílem je chytit je živé!“
Rozmístili se, jak Shikamaru řekl, Shino vypustil brouky a čekali. Hinata dávala průběžně znamení, že je vše v pořádku. Když už se Shinovi zdálo, že by si ninjové mohli všimnout, že jim mizí jejich chakra, dal to vědět Shikamarovi, který okamžitě mávnul na Naokiho a připravil se na svoje stínové jutsu.

Naoki vhodil do jeskyně několik kouřových bomb. Dým se po chvíli valil z otvoru. Hinata zvedla dva prsty, dva ninjové lezli ven.
„Kage Shibari no Jutsu“
Po pár krocích na čerstvém vzduchu byli spoutáni Shikamarovou technikou.
„Jo!“ zaradoval se Naruto, „Dva jsou naši – dattebayo!“
„Ku*va, našli nás!“ zařval jeden z chycených ninjů.
Hinata zvedla jeden prst. Z otvoru se ale místo ninjy vyvalil ohromný proud vody, který vystřelil chyceného ninju stojícího dále od Shikamara.
„Bubun Baika no Jutsu“
Choujiho ruka vylétla ninjovi vstříc, ale promáchla. Chouji zrušil techniku a začal ninju pronásledovat.
Mezitím ninja vyskočil z jeskyně, byl obsypán Shinovými brouky. Z jeho pohybu bylo patrné, že nedávno utrpěl zranění na levém boku. Hodil kunai s výbušným lístkem po Shikamarovi, následně si kunaí v druhé ruce prořízl hrdlo.
Shikamaru uskočil a přerušil svou techniku. I druhý ninja byl volný. Rozběhl se na Naokiho, rukou ho odstrčil a běžel pryč. Naoki ho následoval, vedle něho Naruto.
Zem se drobně zachvěla, uvnitř jeskyně, která se začala zasypávat, došlo k výbuchu. Čtvrtý ninja se pohřbil i se všemi tajemstvími, které skrývali.
Sakura přiskočila k ninjovi, co si prořízl hrdlo, a chtěla mu zastavit krvácení, bylo však již pozdě.
Hinata a Shikamaru vyrazili za Choujim, Shino zůstal u Sakury a nechal brouky zalézt do svých rukávů.
„Kde jsou?“ zeptal se Shikamaru Hinaty.
Ta nemusela ani odpovídat, protože se několik desítek metrů před nimi objevila Choujiho Baika no Jutsem zvětšená postava, která svou mohutnou dlaní zaútočila na ninju pod sebou. Shikamaru s Hinatou přidali a za chvíli již byli u Choujiho ve své normální velikosti, který stál nad vyčerpaným ninjou.
„Kage Mane no Jutsu“
Shikamaru chytil ninju do svého stínu.
„Tfuj!“ odplivl si Shikamaru a s ním souběžně ninja vyplivl pilulku, kterou se chystal rozkousnout.

Náskok ninjy před Narutem a Naokim se netenčil.
„Zaútočíme z dálky!“ rozhodl Naruto.
Naoki i Naruto se pustili do skládání pečetí.
„Katon: Goukakyuu no Jutsu“
„Fuuton: Atsugai no Jutsu“
Vítr z Narutových úst rozšířil Naokiho ohnivou kouli natolik, že se ninja nemohl vyhnout a skončil celý ohořelý přimáčknutý ke stromu, kam ho společné jutsu natlačilo.
Naruto mu strčil ruku do pusy a hledal pilulku, jak jim to Shikamaru na začátku mise říkal.
„Asi ji tam nemá,“ chtěl ho zastavit Naoki, když Naruto poněkolikáté bez úspěchu vytáhl svou ruku z ninjovy pusy a chystal se na další prohlídku, kterou pokaždé zahajoval slovy: „Tentokrát to vezmu důsledněji – dattebayo!“
Když se mu ninja po další prohlídce vyzvracel na kombinézu, naznal Naruto, že žádnou pilulku v puse, dokonce ani v žaludku, mít nebude. Svázali ho, Naruto nabral do ruky hrst spadeného listí a snažil se vyčistit svou kombinézu.
„Tenhle instantní rámen si taky dávám,“ rozpoznal Naruto svou oblíbenou značku.
Když už se mu podařilo zbavit svůj oděv i poslední nudle, vydali se za drobného poprchávání zpátky k ostatním.

„Ééé … Naruto-kun,“ začala nesměle Hinata, když spatřila flek na jeho kombinéze, „já, já …“
„Co, Hinato?“ vyjekl na ni, až ji vyděsil.
„Já bych ti to mohla vyprat, kdybys chtěl,“ nabídla se poté, co překonala šok.
„Fakt? Ty jsi skvělá, Hinato!“ radoval se Naruto.
Chtěl ji obejmout, ale při pohledu na flek si to rozmyslel.
„Hinato, mohla bys mně toho vyprat trochu víc?“ snažil se Naruto využít příležitosti.
Místo odpovědi od Hinaty dostal pořádnou za uši od Sakury.
„Hinata není tvoje služka, ty pako!“ seřvala ho.
„Ale já bych …“ hodlala Hinata vyhovět Narutově žádosti, ale Sakura ji rychle odtáhla stranou.
„To by ses ho už nikdy nezbavila!“ strašila ji Sakura, ale Hinatě se to zamlouvalo, takže se pevně rozhodla, že jakmile ji Sakura pustí, přislíbí Narutovi svoji pomoc.

zpátky v Listové
Kakashi s ninjou v patách uháněli po nemocnici, vpadli do místnosti, kde Shizune právě dokončovala operaci. Kromě ní byl přítomen jeden lékařský ninja, který okamžitě vystartoval proti Kakashimu a vytlačil ho na chodbu.
„Probíhá operace, tam nemůžete, Hokage-sama!“ vysvětloval ninja.
Kakashi ho hned zasypal sprškou otázek: „Od kdy?“
„Už asi hodinu!“
„A Shizune tu byla celou dobu?“
„Ano, celou dobu a já také, jestli Vás to zajímá.“
„Určitě? Jsi si jistý?“
„Ano, Hokage-sama!“
Z místnosti vyšla Shizune.
„Hotovo,“ oznámila, „pacient může být převezen zpátky na pokoj.“
Lékařský ninja se vrátil do místnosti a za chvíli už odvážel lůžko s pacientem.
„Potřebovali jste se mnou mluvit?“ zeptala se jich.
„Někdo pomohl utéct Speedovi!“ sdělil jí Kakashi a pozoroval, jak tuto novinu přijme.
„A kdo?“ vyděsila se.
„To nevíme,“ přiznal, „někdo uspal stráž.“
Shizune nic neříkala, takže Kakashi k tomu dodal: „Mohla bys je vyšetřit a zjistit, čím je uspali?“
„Nemohl by to udělat někdo jiný, Kakashi?“ překvapila ho.
Předpokládal, že pokud to opravdu byla ona, bude chtít po sobě zahladit stopy.
„Celou noc jsem byla vzhůru kvůli tomu Speedovi, teď ještě ta operace, ráda bych se konečně vyspala. Nevadí to?“
„Ne, ne, jen jdi!“ propustil ji.
Rovněž ninjovi v ANBU masce naznačil, že může odejít. Opřel se o zeď, začal se smát a pomalu se sesouval na podlahu.
„Jako Hokage jsem totálně k smíchu!“

4.857145
Průměr: 4.9 (21 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Palantir
Vložil Palantir, Po, 2023-08-28 13:49 | Ninja už: 5216 dní, Příspěvků: 6233 | Autor je: Moderátor, Editor fóra, Uchazeč o ruku Mizukage

Misia Obl: No ja ti neviem, či je Shikamarovo zviazanie dostatočne silné, aby mohol prinútiť niekto niečo vypľuť, pretože často spolu s tými, ktorých chytí, vykecávajú. Príde mi divné, že aspoň v bingo knihe o niekom Speedovho formátu nič nemajú a ak áno, nemal by byť problém vystopovať príbuzných a tak ... a čo sa Shizune týka, detto ....

Nové FF: Ďalšie dieťa, Klietka, CSI KONOHA: Sobášny podvod?, Fajka ; aktuálna séria: Krvavá hmla 01 - 03,
ostatné nájdete aj s popismi na - Poviedky značky PALANTIR Smiling Fan-mangy:
To nestihnem; Dnes neumieraj!; Vlasy...

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Út, 2011-02-15 00:29 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Kakashi byl supr. Narozdíl od ostatních si myslím, že ramen sis mohl odpustit. Hmm ale záleží na vkusu, že?

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele luccca
Vložil luccca, Ne, 2010-01-17 00:49 | Ninja už: 5471 dní, Příspěvků: 184 | Autor je: Prostý občan

nevim, co proti tomu Kakashimu máte, prostě odkrývá jinou tvář (mě se taky v jedný FFce sesunul takhle na podlahu, a co jako Eye-wink)... jinak, já věděla, že má Speedo nějakou spojitost s Konohou, a tys mě od toho odrazoval Sticking out tongue... opět super díl.... ten boj si zbytečně nezamotával, každý využil svojí přednosti...

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, Ne, 2010-01-17 12:07 | Ninja už: 5400 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

luccca: dík, já ten word asi jednou zaškrtím Smiling, to, co by mně mohl opravit, neopraví a to, na co nemá ani šahat, zkomolí Sad
kunai myslím může být ženskýho i mužskýho rodu, já ju skloňuju podle vzoru píseň
k tomu odrazování - přece dopředu neprozradím, jak to bude, musím mlžit Eye-wink

Aniqua: díky moc Smiling Smiling

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Ne, 2010-01-17 00:09 | Ninja už: 5835 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Smiling Ako vždy superný dielik Smiling Smiling Smiling .
Už sa teším an ďaľší Smiling Smiling Smiling .
Ten Kakashi an konci... Laughing out loud sugoi .
A Naruto a jeho ,, Ramen ,, Sticking out tongue
No superný dielik Smiling Smiling Smiling .

Obrázek uživatele jeremi
Vložil jeremi, So, 2010-01-16 20:53 | Ninja už: 5400 dní, Příspěvků: 711 | Autor je: Prostý občan

Sarinth, Klice-chan a crael-kun: díky, já taky doufám v pátek Smiling Eye-wink, Hinata jako Narutova služka - já myslím, že by do toho šla, ale nebudu ju nijak přetěžovat Smiling a

we all make mistakes, let's move on

když máš deštník v prd*li, neotvírej ho
dva kuchaři, jeden host
nikdo neměl dost

Naruto timeline - časová osa událostí v Narutovi (snad se to někomu bude hodit Eye-wink)

Obrázek uživatele Sarinth
Vložil Sarinth, So, 2010-01-16 14:16 | Ninja už: 5330 dní, Příspěvků: 148 | Autor je: Prostý občan

v ten pátek doufám Smiling co Jeremi? Eye-wink
jinak parádní díl Smiling Naruto s Sakurou a Hinatou neměli chybu i ten ramen byl fajn Smiling

jinak to s Kakashim ... doufám, že to nebude mít pozdější následky (chudák musí být hodně ve stresu a doufám, že to můžu brát jen jako jeho slabší chvilku) a docela by mě zajímalo manga zpracování bezradného Kakashiho

jo abych nezapomněl pochválit, to kombo Naruta s Naokim se mi moc líbilo (přesně takové boje sou výborné a škoda, že sám Kishi na ně v manze nemá moc času Sad )

R.I.P
Jiraiya "Ero-sennin" 自来也
Namikaze "Konoha's Yellow Flash" Minato 波風ミナト

Obrázek uživatele Corisan
Vložil Corisan, Pá, 2010-01-15 21:31 | Ninja už: 5502 dní, Příspěvků: 1591 | Autor je: Manga tým, Sochař hlav Hokagů

chudák Hin XD dělat ze sebe služku. výjimečně souhlasím se SakurouXD
no a Kakashiho se smíchem sesouvajícího se na podlahu, to by muselo vypadat divně... podle mého názoruXD

Pokémon Go: 5898 3500 2445
Můj FanClub (díky, Uchiha-Mariko Smiling ), IG

Drawing people, sketching things. The artistic business.

"You did well. My boy... you did so well."

Obrázek uživatele Flatron
Vložil Flatron, So, 2010-01-16 12:05 | Ninja už: 5614 dní, Příspěvků: 351 | Autor je: Prostý občan

to by urco vyzeralo divne .
inak fajne dielik ,a pokracovanie bude zase v pátek?