manga_preview
Boruto TBV 09

Kuchiyose: Raikō Kenka

Český název: 
Přivolání: Bleskové stvoření čepelí
Název ve znacích: 
口寄せ・雷光剣化
Typ (úroveň): 
úroveň B
Kdo ho používá: 
Uchiha Sasuke
Popis: 

Jedná se o speciální přivolání zbrání, které dovoluje uživateli zapečetit nindža zbraně jako jsou meče či kunaie do svitků nebo do jejich oblečení a poté si je přivolat, když je potřeba. Nindža zbraně můžou být přivolány během okamžiku pouhým dotknutím se pečetících znaků, které můžou být kdekoli namalovány. Největší výhodou této techniky je, že čas mezi vyjmutím zbraně, zaujmutím správného postoje a hozením je vysoce zkrácen. Také například u takové zbraně jako je fuuma shuriken může být čas hození zkrácen tím, že si uživatel zapečetí už plně rozvinutou formu šurikenu.

Nindža zbraně jsou hozeny takovou rychlostí, že to připomíná záblesk blesku. Také protože nindža zbraně zůstanou skryté do té doby, než jsou použity, pokud je tato technika zvládnuta na mistrovské úrovni, uživatel má několik možností jejich využití. Uvnitř pečetících znaků může být uskladněno velké množství zbraní.

Debut:
Anime - Naruto Shippūden 136
Manga - Naruto 387, str. 4
Název techniky zazněl pouze ve třetím databooku.

Zajímavosti:

  • Sasukeho náramky s přivolávacími znaky jsou v manze béžové, kdežto v anime fialové.
  • Nejedná se o časoprostorové ninjutsu.
Obrázek: 
Raikō Kenka.png
Raikō Kenka pečeť.jpg