manga_preview
Boruto TBV 09

Wolf's Rain

Jestli máte zájem vidět nějaké anime, které nekončí happyendem tak je Wolf's Rain pro vás to pravé. Toto anime je velmi smutné. Ale přece jen, tam malý happyend na konci je. Přiznám se, já jsem u toho měla niagáry T_T

Neexistuje žádná možnost, že by místo jako Ráj někde existovalo. Na konci světa je nic… Je jedno jak daleko se jde…ta stejná cesta pokračuje stále dál a dál. Tak či onak… proč musíme skončit takto? Poslouchej volání. Zamiř do Ráje…!

Tímto citátem začíná anime seriál Wolf´s Rain, který si vydobyl srdce mnohých fanoušků po celém světě, ne jenom rodném Japonsku. Seriál o putování za nádherným cílem o trpkém hledání bez nároku na vítězství. Ale pojďme pěkně od začátku.

Děj Wolf´s Rain je vrhnutý do šedého, téměř postapokalyptického sci-fi světa kterému vládnou páni alchymie a technologie - aristokrati, bez kterých není život normálních lidí možný. V tomto světě vystupuje legenda vlcích, kteří pomohli zrodu lidstva. Přirozenou vlastností lidí je však jejich zkaženost a tak svět, propadající se do temnoty, můžou vzkřísit jen vlci, kteří v okamžiku jeho zániku zamíří do ráje. Zem byla však dávno zbavená většiny lesů a vlci samotní se považují za více než 300 let za vyhynulí druh. Zdá se že ještě existuje naděje - vlci. Ti se naučili přijímat lidskou podobu a žít ve městech. V jednom takovém městě se střetává několik vlků, přivábeni vůní bájné měsíční květiny, symbolem znovuzrození Ráje…

Od tohoto okamžiku začíná urputné putování které vás až do konce nenechá vydechnout. Zvratů je v ději až až, avšak většinou nejde o žádná šťastná střetnutí… Naopak si osud a našimi hrdiny surově pohrává a vždy když se objeví naděje na úspěch, je rázem pryč s nevídanou krutostí. Žádný šťastný konec nečekejte. Jediná pozitivní věc je naděje - naděje v krásnější budoucnost, sladké snění, pomáhající překonat mnohé překážky. Seriál je vlastně rozdělený na dvě pomyslné části. Na filozofickou a na akční. Obě sféry děje se překrásně, nenásilně doplňují, vytvářejí skvělý dojem. I nádherně choreograficky ztvárněný souboj se může změnit ve filozofickou debatu. Nemusíte se bát, že byste se v této kompozici ztratili, právě naopak. Děj je vyprávěn plynule a žádné nejasnosti v něm více-méně nehrozí.

"Květiny jsou vytrvalé…i kdyby zmizely, nezemřeli by..skoro jako vlci…"

A s kým se teda v seriálu potkáme? Koho budeme nenávidět, koho milovat, s kým se podělíme o radost nebo žal? V ději vstupuje poměrně velký počet postav, které jsou téměř stejně důležité. Jako celek by seriál nefungoval tak dobře, kdyby cokoliv i jenom jediná postava chyběla. A jak je Wolf´s Rain v něčem výjimečný, tak právě v detailech popisu jednotlivých postav. Stejně zapomenete na pohádkové dělení černá versus bílá, dobrý versus zlý, Žánr anime je známý scénami, v kterých pochybujeme o jednotlivých postavách a o jejich skutečném místě v ději. Tohoto "pravidla" se drží i Wolf´s Rain. Postavy, které se nám zpočátku můžou zdát zlé, pak začneme chápat a možná s nimi i soucítit, protože ze každým důsledkem se skrývá účel, který i přes nepříznivý zevnějšek může být ve svém jádru dobrý. Jako například Darcia , který kvůli své milované Hormony spáchal mnoho zlého. Je to však z určité části pro skvělou věc…

Článek mám z: Této stránky

Konec je smutný, hodně smutný. Dojal mě natolik že jsem spotřebovala celý balíček kapesníků T_T. Jenže konec mě překvapil a tak vám doporučuji zkouknout toto Anime. Liší se od ostatních anime svým dějem. Nezačíná to poněkud rozkvetlým městem,nadšenými hrdiny a nekončí to jako vždycky tím správným happyendem. Ale jedno malé překvapení na konci je Eye-wink

Wolf's Rain je 26-dílný smutný příběh. Má krásný opening a ten ending se mi taky strašně líbil a neomrzí. Opravdu se jim to anime povedlo.. Smiling


Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Neko-san
Vložil Neko-san, Ne, 2019-02-17 21:36 | Ninja už: 3942 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc se mi líbilo, už jenom tím, že k openingu v angličtině si asi vážně vybrali někoho "ze západu" a tak jsme neměli tu čest s japonskou "English".
Menší doporučení, poslední 4 díly mají být OVA. Jestli ten konec vážně nechcete vidět, podívejte se někam po díl 25 a pak to ukončete. I tak to bude dávat smysl.

Asi se může zdát, že na Naruťáka tak trochu nadávám. Ale to spíš na ten konec mangy. To na začátku a to uprostřed si stále nosím v srdci.

Jo, a můžete mrknout i sem, občas tu něco o Naruťákovi i písnu: http://naoki-keiko.blog.cz/

Obrázek uživatele Ainri Saito
Vložil Ainri Saito, So, 2014-09-27 22:22 | Ninja už: 4027 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

wolf´s rain.......jedno z najkrasich a najsmutnejsich anime.
velmi krasne anime.

"Když máš někoho koho ochraňuješ, staneš se doopravdy silným." -Haku

"Už nikdy neuteču! Nevezmu svá slova zpět! To je má cesta ninjy!"-Naruto

"Odpadlík přemůže génia pomocí těžké práce." -Rock Lee

http://www.karaoketexty.sk/texty-piesni/clannad-anime/dango-daikazoku-41...

Obrázek uživatele Charasuke
Vložil Charasuke, Pá, 2014-07-04 09:07 | Ninja už: 3621 dní, Příspěvků: 130 | Autor je: Utírač Udonova nosu

jo me se libi ta Blue jako clovek a trochu jako vlk a pekni anime aji sem utoho anime plakala, jo a budou dalsi dily,,,?

Obrázek uživatele Cheza
Vložil Cheza, Ne, 2012-09-30 11:09 | Ninja už: 4256 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

Wolf's Rain je to najlepšie anime aké som kedy videla, ja to anime milujem! Trvalo mi asi dva mesiac kým som našla všetky diely s sk titulkami(posledné štyri diely boli s cz titulkami, ale to mne nevadí) a potom som sa pustila do sťahovania nech si to môžem pozrieť. Najprv, keď som to nevedela nájsť, veľa som si o tom seriáli prečítala takže som vedela že sa skončí smutne a na jednej stránke mi bolo doporučené, že to mám pozerať radšej len do 26. dielu, ale ja som nemohla! A ten posledný diel bol najsmutnejší- poriadne som ho cez slzy nevidela čo som plakala a plakala! Skrátka, ak to mám zhodnotiť, šialene krásne a šialene smutné, neraz som sa pri tom rozplakala...ale som rada že som to videla, neľutujem toho!

Nie je možné, aby existovalo miesto ako je Raj. Na konci sveta nie je nič...nezáleží ako ďaleko niekto zájde, cesta stále pokračuje. A ešte k tomu, prečo sa to vždy skončí takto? Počujem ako niekto volá: "Choď do Raja!"

Obrázek uživatele Natsuno
Vložil Natsuno, Út, 2012-10-02 22:38 | Ninja už: 4327 dní, Příspěvků: 109 | Autor je: Prostý občan

Spíš než tvoje kecy o tom jak jsi plakala jsi sem mohla dát linky kde jsi to našla s sk titulky nebo popřípadě s cz .. Smiling a promiň za moji drzost neber si tu první větu až tak ;)

Obrázek uživatele Mayoko-sama
Vložil Mayoko-sama, Čt, 2018-11-15 20:37 | Ninja už: 6097 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

Já sem to sledovala na youtube v té době. Tak si to tam najdi. A neber si to moc osobně. Eye-wink

Obrázek uživatele Cheza
Vložil Cheza, Pá, 2013-06-28 23:07 | Ninja už: 4256 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

No keď tak o tom premýšľam tak máš asi pravdu...mohla som to sem dať keď vidím že viacerí to neviete nájsť, tak sorry. Takže všetci čo chcete vedieť kde to zohnať, tak tu:
1. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1463765/avalon-wolfs-rain-01-mkv
2. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/4443255/avalon-wolfs-rain-02-mkv
3. diel-online: http://sasori55.blog.cz/0904/wolf-s-rain-03
4. diel-online: http://sasori55.blog.cz/0904/wolf-s-rain-04
5. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1299487/avalon-wolfs-rain-05-mkv
6. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1330387/avalon-wolfs-rain-06-mkv
7. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1361619/avalon-wolfs-rain-07-mkv
8. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1392815/avalon-wolfs-rain-08-mkv
9. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1425056/avalon-wolfs-rain-09-mkv
10.diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1450750/avalon-wolfs-rain-10-mkv
11. diel-online: http://sasori55.blog.cz/0905/wolf-s-rain-11
12. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/4443742/avalon-wolfs-rain-12-mkv
13. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1546934/avalon-wolfs-rain-13-mkv
14. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1580057/avalon-wolfs-rain-14-mkv
15. diel- sorry, ten som nevedela zohnať Sad
16. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1623839/avalon-wolfs-rain-16-mkv
17. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1656105/avalon-wolfs-rain-17-mkv
18. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1656186/avalon-wolfs-rain-18-mkv
19. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1709984/avalon-wolfs-rain-19-mkv
20. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1741800/avalon-wolfs-rain-20-mkv
21. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1805011/avalon-wolfs-rain-21-mkv
22. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1848742/avalon-wolfs-rain-22-mkv
23. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1900764/avalon-wolfs-rain-23-mkv
24. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/1990948/avalon-wolfs-rain-24-mkv
25. diel-na stiahnutie:
http://www.uloz.to/2010790/avalon-wolfs-rain-25-mkv
26. diel-online: http://www.stream.cz/video/14/256744-wolfs_rain_26
27. diel-online: http://www.stream.cz/video/14/256752-wolfs_rain_27
28. diel-online: http://www.stream.cz/video/14/256755-wolfs_rain_28
29. diel-online: http://www.stream.cz/video/14/256761-wolfs_rain_29
30. diel-online: http://www.stream.cz/video/14/256786-wolfs_rain_30

Avšak najnovšie je to s CZ titulkami aj na youtube...treba len trošku pohľadať Eye-wink

Nie je možné, aby existovalo miesto ako je Raj. Na konci sveta nie je nič...nezáleží ako ďaleko niekto zájde, cesta stále pokračuje. A ešte k tomu, prečo sa to vždy skončí takto? Počujem ako niekto volá: "Choď do Raja!"

Obrázek uživatele Susanoo
Vložil Susanoo, Pá, 2014-07-04 00:22 | Ninja už: 3993 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Tsunadin poskok

15.diel sa dá stiahnuť tu s cz titulkami: http://www.uloz.to/x9XKSou/wolfs-rain-15-xvid-720x404-cz-tit-vlozeny-avi

Obrázek uživatele Renji
Vložil Renji, Ne, 2012-09-30 11:36 | Ninja už: 4428 dní, Příspěvků: 69 | Autor je: Recepční v lázních

kde si to našla s sk titulkami

Obrázek uživatele ilik.vys
Vložil ilik.vys, Čt, 2012-07-26 00:56 | Ninja už: 4315 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

NEVÍTE PROSÍM KDE BYCH SI MOHLAA STAHNOUT WOLFS RAIN OD 26 DÍLU ? SE SK TITULKAMA? DEKUJU ZA POMOC

Obrázek uživatele Anča
Vložil Anča, Pá, 2012-06-15 23:32 | Ninja už: 4377 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Kde to najdu online? Díky za odpověd Smiling

Obrázek uživatele Furēku
Vložil Furēku, Ne, 2012-06-03 16:48 | Ninja už: 4478 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele Raja
Vložil Raja, Út, 2011-11-01 21:05 | Ninja už: 4948 dní, Příspěvků: 514 | Autor je: Prostý občan

nedopozerala som to, lebo ma to nudilo kvôli CHEZE!!!

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, St, 2011-07-20 16:39 | Ninja už: 5541 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Možná je ostuda, že po více než třech letech, kdy jsem "vstoupila" do světa anime - jehož branou pro mě byl Naruto - dostávám k tak nabušenému (můj slovník) anime...Příběh, který mi však místy unikal kvůli nedostatku logiky (ale to je pouze můj problém), byl deprimující a krásný zároveň; hlavní postavy se mně strašně líbily a hudba...Bože úžasná hudba! Stále z hlavy nemožu vyhnat jednu, ale pravda je, že ani nechcu Smiling


Myslím, že to byly čtyři dny. Po čtyři dny jsem žila v deprimujícím světě vlků, ale...užívala sem si to :)

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Wolfs Rain Kakuzu
Vložil Wolfs Rain Kakuzu, Út, 2011-07-05 23:28 | Ninja už: 4701 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

SOm maniak do Wolfs Rain chcem byt jedna z nich strasne sa my to paci som mala niagarske vodopady skoro kazdy diel Zivot toboa ma dojal tak ako zivot ostatnych kazdy ma svoj pribeh krasne dojalo ma to kiezby raj existoval a tiez takyto vlci zivot aj v dnesnej dobe BRAVOOOOOOOOOOOOO!

Obrázek uživatele Peti Uzumaki
Vložil Peti Uzumaki, Ne, 2011-06-12 10:51 | Ninja už: 5207 dní, Příspěvků: 295 | Autor je: Prostý občan

Moment...tu sa píše že tých dielov je 26 a keď si to chcem pozrieť na animeultima.tv tak tam je tých dielov 30. Ako tomu mám rozumieť?


"The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do." Steve Jobs

"The world changes, and all that once was strong now proves unsure." J. R. R. Tolkien

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Ne, 2011-06-12 11:36 | Ninja už: 5928 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Jednoduše. Smiling
Dílů je skutečně 26 - ale to anime má ještě čtyřdílnou OVU. Tedy dohromady třicet. Smiling

Obrázek uživatele caddarn
Vložil caddarn, St, 2011-03-09 03:41 | Ninja už: 5137 dní, Příspěvků: 174 | Autor je: Prostý občan

vydržel jsem to 22 dílů

můj názor : charaktery chladné až bez emocí hlavní hrdina mi přišel porad něčim sfetovanej, navíc jsem teda moc nepochitil kdy že jsou vlci a kdy vypadají jako lidi.
pro mě bylo tohle anime sklamáním ...

Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, So, 2011-01-15 17:55 | Ninja už: 5204 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

Dnes som konecne dopozerala cely wolf's rain. To je ten najsmutejsi anime aky som kedy videla.
Celkove zhodnotenie- 1*. Super anime.
Akurat neviem, ako si mám vysvetlit ten úplný koniec.

http://www.mugiwara.cz/

Obrázek uživatele De1moss
Vložil De1moss, Po, 2019-11-18 21:47 | Ninja už: 1643 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Ahoj je to uz davno co sem tohle videl a taky mam stejny problem protoze to vypada ze svet se zacal znovu ale co mi nejde tak uplne do hlavy je to ze tam vlci pouzivaji lidske veci coz by vlastne nemeli muj konec jak sem si vylozil je ze raj pro ne byl to ze se stali lidmi a byli oprosteni od hledani raje je to divny konec

Obrázek uživatele Sheval
Vložil Sheval, Po, 2011-01-17 03:14 | Ninja už: 5797 dní, Příspěvků: 82 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele sue-chan
Vložil sue-chan, Čt, 2011-03-17 23:07 | Ninja už: 5204 dní, Příspěvků: 159 | Autor je: Prostý občan

ďakujem.

http://www.mugiwara.cz/

Obrázek uživatele Kenshiro
Vložil Kenshiro, Ne, 2011-01-09 00:16 | Ninja už: 4983 dní, Příspěvků: 339 | Autor je: Prostý občan

pro mě je tohle nejlepší anime. vlci byli skvělí a já jsem jim od začátku hrozně přál,aby našli ten ráj.

Obrázek uživatele Nikki357
Vložil Nikki357, So, 2011-01-08 20:31 | Ninja už: 4890 dní, Příspěvků: 40 | Autor je: Prostý občan

Prosím vás, nevíte kde bych tohle anime sehnala online? Smiling

Obrázek uživatele Gliamerder
Vložil Gliamerder, So, 2011-01-08 20:02 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 1290 | Autor je: Prostý občan

Pěkný anime už je to ovšem nějaká doba co jsem to viděl, je to druhý anime po Narutovi co jsem viděl když jsem s anime azčal (nepočítám Pokemon a tak jianč by to bylo pátý)

Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke

Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM

Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.

Obrázek uživatele Oneran
Vložil Oneran, So, 2011-01-08 18:13 | Ninja už: 5503 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Prostý občan

hoj, mám dotaz

...díky



Obrázek uživatele Moninik
Vložil Moninik, So, 2011-01-08 18:30 | Ninja už: 5221 dní, Příspěvků: 396 | Autor je: Prostý občan

eee su tam 4 diely a su to len zostrihy tych prvych casti... Laughing out loud

To boli časy, ked som si myslela že : Kefovať sa dá len koberec, vyprášiť tak isto. Preťahujú sa len tí s lanom. Bobry sú pri rieke a kozy má len moja babka na dvore...

Obrázek uživatele Oneran
Vložil Oneran, So, 2011-01-08 18:39 | Ninja už: 5503 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Prostý občan

takže to za pár dílů bude zase normal ?



Obrázek uživatele Moninik
Vložil Moninik, So, 2011-01-08 18:41 | Ninja už: 5221 dní, Příspěvků: 396 | Autor je: Prostý občan

jo Laughing out loud vazne tie diely mozes preskocit nic to neda nic sa nedozvies. je to doslova len zostrih Laughing out loud myslim ze tie diely su 4

To boli časy, ked som si myslela že : Kefovať sa dá len koberec, vyprášiť tak isto. Preťahujú sa len tí s lanom. Bobry sú pri rieke a kozy má len moja babka na dvore...

Obrázek uživatele Oneran
Vložil Oneran, So, 2011-01-08 19:05 | Ninja už: 5503 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Prostý občan

moc děkuju Laughing out loud