manga_preview
Boruto TBV 10

Bylo - nebylo... (Červená Shizune)

Mam pocit, že tahle povídka se mi moc nepovedla, ale posuďte sami.Jo a zanech tu prosím kometář-díky


Tento příběh podléhá autorským právům a jakékoliv kopírování bez souhlasu autora je zakázáno!!!!
Copyright © 2009 All Rights Reserved

(Autor odmítá jakoukoliv podobnost jeho dílá se skutečnými, nebo smyšlenými postavami, jinými příběhy, či historickými pamětihodnostmi)

Jen si dělám prču Laughing out loud

,,Mě to tak nebaví...“ postěžuje si Tsunade a praští hlavou o stůl, čehož posléze lituje, protože ji z toho bolí čelo a shodila si všechny dokumenty na zem.
„Posloucháš mě, Shizune?!“ křikne rozezleně, chudák Shizune se lekne, nadskočí a upustí Ton-ton do akvária s piraněmi.
„A co já s tím mám dělat?!“ její hlas nabírá značně hysterický podtón, když se snaží vylovit prasátko z akvária, což se jí zrovna nedaří....
„Nech tam to prase, zbavíme se výdajů za jeho krmení a piraně budou mít co žrát. A vůbec! Raději mi dones nějaké saké...“ řekne Hokage otráveně a znovu si "odloží" hlavu na stůl.
„A kde ho mám asi vzít? Všechny obchody ve městě jsou už prázdné...”
„Tak skoč za tvojí babčou, ne? Ta ho přece vyrábí, už od druhý světový války ninjů. Musí tam mít sklady plný...” odpoví rozvášněně naše milá bábi Hokage, ale v tom se zarazí.
,,Prostě tam skoč.. a... a.. a basta!”
Shizune už se chystala něco namítnout, ale vražedný výraz Hokage ji od toho odradil.
„No dobře! Ale nejdřiv si zajdu domů. Nevím proč, ale mám hrozný nutkání vzít si na sebe rudej čepeček a zabalit košík s dobrotama.”

O třicet minut později

„Trálá la la lá. Sakra, proč si prozpěvuju? A proč se ptám sama sebe?! A proč si odpovídám? Já nejsem blázen.” zaječí Shizune - odteď už Karkulka - a utíká dál do... tajemného, temného lesa, který je plný strašlivých oblud a... taky vyhledávaným místem mnoha turistů. Při svém úprku před... no vlastně před sebou, narazí Karkulka do vlka a chudáku zvířeti dupne na ocas.
,,Sakra, to už je dneska potřetí, dávej trochu pozor, ženská." řekne vlk.
Karkulka se na něj zmateně dívá...
,,Jo, jasně málem bych zapoměl. Echm, echm. Ahoj, Karkulko, kam jdeš? A copak to máš v tom košíčku?"
,,Myslim, že do toho Vám nic není a odkud vlastně znáte moje jméno?" odsekne Karkulka a potěžká v ruce pepřový sprej.
,,To teď není důležité."
,,A co je důležité?"
,,Hodně věcí, jako je světový mír a zabránit šíření prasečí chřipky, ale teď bude bohatě stačit, když mi řekneš, kam jdeš a kde bydlí tvá babička..." řekne vlk.
,,Počkat, ale já Vám neřekla, že jdu za mou babičkou... Ale to je asi jedno, že?Bydlí v ulici Lesní, číslo 235."
,,Aha, to je ta babča, co zaplavuje trh levným alkoholem a je hledaná v několika zemích světa..." zamumlá si pro sebe vlk.
,,Říkal jste něco?" otáže se ho Karkulka.
,,Ne, ne. Promiň, ale já už budu muset jít." řekne vlk a utíká rychle za naší... Karkulčinou babičkou.

O dalších třicet minut později

* Ťuk, ťuk * ozve se zaklepání na dveře.
,,Hele, Herberte, já ty peníze fakt nemám..." ozve se za dveřmi.
,,Já jsem pro žádný peníze nepřišel a už vůbec se nejmenuju Herbert," řekne vlk naštvaně.
,,Ach, promiňte." ozve se znovu za otvírajícími se dveřmi.
,,Takže záka..." babička nedořekne větu, vlk po ní skočí, přesněji - sežere ji. Oblékne se do jejich věcí - teda na můj vkus je ten vlk trochu vypočítavej, ale co se dá dělat - a lehne do její postele.

* Ťuk, ťuk* znovu se ozve zaklepání.
,,Pojďte dál, ať je to kdo chce!" řekne babička - vlk a KarkulkoShizune vstoupí dovnitř.
,,Čau babi, Tsunade chce po mně zas něco k chlas... pití, tak prej mám k tobě skočit a já si z nějakýho nepochopitelnýho důvodu vzala tenhle čepeček a košík plný dobrot." vychrlí Karkulka informace na vlka, který je oblečený jako její babička.
,,Zklidni hormon, meleš pantem, tak rychle, že mě z tebe rozbolele hlava.Nebo, že by to bylo tim benzínem?Na benzínu já totiž ulítávám..."
,,Jé, hele babi, proč máš tak chlupatý obličej?"
,,Dlouho jsem se neholila," odpoví vlk.
,,A hele, proč máš hlavu, jako ten vlk z lesa?" řekne udiveně Karkulka.
,,Blíží se úplněk..."
Pro méně chápavější je tu napověda - vlkodlak...

,,A hele proč..."
,,Myslím, že to by stačilo! Už nemám náladu s tebou vykecávat!" řekne vlk a chystá se skočit po Karkulce, ta však pohotově zareaguje a stříkne mu do očí pepřovým sprejem. Vlk se začne motat po pokoji a hlavou narazí do plyšového medvídka; to ho dokonale omráčí.
Karkulka se odváží a příjde k vlkovi, poklekne a zakřičí na jeho břicho: ,,Babi? Jsi tam?"
,,Jo, jsem teďka v někde v žaludku. Ten vlk by měl vážně přemejšlet o dietě!" dostane se jí odpovědi.
,,Vydrž babi!" zaječí Karkulka a dostane do vlka pár kapek projímadla.
Tak tohle bude nechutný pomyslí si Karkulka a poodstoupí dál od vlka, který se začal třást, jako by měl vybouchnout.
Podrobnosti raději vynecháme...

O pár minut později

Hned, jak se podařilo dostat babičku ven z vlka, zavolali SPCA, společnost, kterou známe spíše pod názvem „zvířecí policie“ a nechali vlka odvézt.
,,Díky, děvče, už jsem myslela, že se tam rozložím."
,,To je v pohodě, babi, tak já zas jdu." řekne Karkulka a vydá se na cestu.

,,Sakra, proč mám takový pocit, že jsem na něco zapoměla?" zanadává - teď už Shizune.
Vzpoměla si, až když dorazila domů, kde jí to Tsunade “jemně” připommněla...

Poznámky: 



S velkými bolestmi hlavy jsem zase něco vyplodil. Chtěl bych napsat už jen jedno...

DÍKY PARALENE!!!

4.657145
Průměr: 4.7 (35 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele VlkCZ
Vložil VlkCZ, Čt, 2012-06-21 18:52 | Ninja už: 4406 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

hej proti vlkům máš co >:( jinak zajímaví nápad

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Pá, 2010-02-26 14:59 | Ninja už: 5223 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

krasa

Obrázek uživatele Joanne
Vložil Joanne, Út, 2009-07-14 21:16 | Ninja už: 5555 dní, Příspěvků: 815 | Autor je: Utírač Udonova nosu

to s tím vlkodlakem xDDDD :ky: Kakashi YES Kakashi YES

Hledat štěstí v maličkost dala jsem si za úkol - a jde mně to.

Obrázek uživatele Mike
Vložil Mike, St, 2009-06-24 22:30 | Ninja už: 5695 dní, Příspěvků: 529 | Autor je: Prostý občan

lol to nee XD skoro som sa udusil vodou čo som pil jak som sa smial Laughing out loud

_____________________________________

Obrázek uživatele Tva-smrt
Vložil Tva-smrt, Ne, 2009-06-21 19:41 | Ninja už: 6063 dní, Příspěvků: 215 | Autor je: Prostý občan

Díky za komentáře...

Obrázek uživatele Pilika
Vložil Pilika, Ne, 2009-06-21 19:39 | Ninja už: 5690 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

už název nutí pořádně to pročíst, mě se to líbí a nechci sly...totiž číst, že se ti to nepovedlo Laughing out loud a navíc někdy musím zkusit ten paralen při psaní Laughing out loud

SUUPER!!! Laughing out loud

Obrázek uživatele kakashina
Vložil kakashina, Čt, 2009-06-04 16:04 | Ninja už: 5733 dní, Příspěvků: 268 | Autor je: Prostý občan

Jestli tohle má bejt nepovedený, tak jak pak vypadaj ty povídky, co se vážně nepovedou Laughing out loud *přemýšlí, až se jí kouří z hlavy*
Jinak PARALEN je paralen Laughing out loud Laughing out loud

K&I senseiové s.r.ž- NOVÁ ANIME PŘEKLADATELSKÁ SKUPINA (jíž jsem členem)

...Ponořte se s námi do světa anime ...

Obrázek uživatele PunQyy
Vložil PunQyy, Čt, 2009-05-28 11:36 | Ninja už: 5487 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

pokud se nekomu povídka nikdy nepovede tak sem to já

Obrázek uživatele PunQyy
Vložil PunQyy, Čt, 2009-05-28 11:35 | Ninja už: 5487 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

neríkej že se ti neco nepovedlo když jiní reknou že jo vždyť to by mohli sfilmovat xDDDD

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Po, 2009-05-25 21:41 | Ninja už: 5796 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Že bych nebyla sama co tvrdí, že paralen je zázrak přírody?? .. no fajn, raději to nebudu moc rozebírat a okomentnu povídku, je to hezký a i když tvrdíš, že se ti to moc nepovedlo (nechápu proč.. - ale já toho nechápu xDD) moc se mi to líbí!!!