manga_preview
Boruto TBV 10

O posledním Jinchuriki 03

Nový člen týmu

"Kdo to jako je?"zeptal se Naruto Tsunade přiblblým tónem.
"Tohle je nový člen vašeho týmu a váš nový velitel. Za dvě hodiny s ní a s týmem Gai máte misi, takže se snažte abyste nepřišli pozdě. Zvlášť ty Naruto." řekla Tsunade a vyhodila je ze své kanceláře.
Všichni se rozešli do různých směrů. Sakura měla v plánu zastavit se v květinářství. Vysmát se Ino a skočit domů, aby se mohla nachystat na svou další misi. Naruto si šel dát nějaký ten ramen. Konan, která už byla taky celkem hladová se procházela a hledala místo, kde by se mohla najíst. Nějakým záhadným způsobem zabloudila do Ichiraku Ramen, kde právě nikdo nebyl. Sedla si a zavolala: "Jeden dietní ramen."
Už se chystala jíst, když v tom si vedle sedl Naruto a taky si objednal.
"Ahoj. Já jsem Naruto Uzumaki." řekl Naruto a koukal se na Konan jako by přišla odněkud z vesmíru.
"Já jsem Konan." odpověděla a dál jedla svůj ramen. Tak Naruto Uzumaki právě ses potkal s jedním z tvých největších nepřátel pomyslela si. Potom se zvedla a odešla. Nechala za sebou jen udiveného Naruta a nezaplacený účet.

“Staříku hoď mi sem účet!” zařval Naruto, který se už chystal odejít na misi.
“Tady to je Naruto.”
“Cože devět misek ramenu??? Ale já si jich dal jenom osm.”
“Ale vaše přítelkyně si přece taky jednu dala.”
“ONA NENÍ MOJE PŘÍTELKYNĚ!!!” zařval Naruto
“To mně naruto nezajímá i kdyby sis sem přivedl staré poleno a to poleno si dalo ramen stejně bys to všechno platil ty. Možná by sis měl propříště uvědomit že, když svou přítelkyni někam pozveš je samozřejmé, že za ni i zaplatíš.”
“JÁ NEMÁM ŽÁDNOU PŘÍTELKYNI, A PROTO ZA NIKOHO PLATIT NEBUDU! VYPADÁM SNAD JAKO NĚKDO KDO SI DÁVÁ DIETNÍ RAMEN?!?”
“Je mi jedno jak vypadáš prostě to zaplatíš nebo půjdu zavolat Tsunade.”
“Mluvil tu o mně někdo?” zeptala se Tsunade samozřejmě se Shizune v patách
“Tady Naruto nechce zaplatit svůj účet.” hlásil nacvičeným hlasem stařík
“Naruto zaplať!” rozkázala Tsunade
Naruto to nakonec všechno stejně zaplatil, ale díky své hádce přišel pozdě na sraz.

Na místě, kde se měli všichni sejít stálo pět lidí Tenten, Neji, Lee, Gai a Sakura. Za pár minut došla i Konan. Konan přišla k Sakuře a zeptala se jí: “Jak se vlastně jmenuješ a co jsou ti čtyři zač?”
“Já jsem Sakura Haruno a tohle je.......”
“Já jsem Gai a tohle jsou mí žáci Neji, Tenten a ten co vypadá jako já je Lee. Můžu ti předvést sílu mládí.” vykřikl nadšený Gai
Bylo vidět, že Neji a Tenten se museli hodně přemáhat, aby se na sebe nepodívali.
“Sílu mládí?” zeptala se nechápavě Konan.
“Ano! Já a Lee jsme její velcí zastánci. Musíš denně cvičit, běhat,......., některé věci, ale síla mládí zakazuje, ale já si myslím, že toho se u tebe nemusíme obávat.”
“Nebudu se řídit nějakými blbými pravidli co vymyslel umaštěnej kastról a jeho vymaštěnej žák a rozhodně bych si na sebe nikdy nevzala tu hrůzu co nosíte. Já nechci vypadat jako Zetsehmehmehm
příbuzná. A mohl bys mi vysvětlit čeho se u mě nemusíte obávat???”
Gai a Lee byli velice naštvaní kvůli tomu co jim Konan řekla, ale ostatní na ni koukali jako by je zachránila z nějakého utrpení.
“Jo a jmenuji se Konan. Ráda vás poznávám.” řekla a usmála se
“Konan, můj tým vyrazí o něco dřív, setkáme se na naší společné misi.” řekl Gai a vyrazil.
Konan a Sakura čekali na Naruta ještě půl hodiny než konečně přišel.
“Co ti to tak dlouho trvalo!” zařvala Sakura a hrozila mu pěstí.
“Za to může ona! Musel jsem za ni zaplatit ramen!” zařval naruto a ustupoval před Sakurou
“Kvůli tobě nám tým Gai utekl takže si mně ani nepřej!”
“Hej! Nechte toho. Já jsem naopak ráda, že ten šílenec šel napřed. Aspoň nemusíme nikam spěchat.“ prohlásila Konan a v klidu se vydala na cestu.
Naruto se naklonil k Sakuře a něco jí pošeptal a Sakura mu to odkývala

Když se začalo stmívat rozhodla se Konan, že najdou nějakou jeskyni ve které stráví noc. O pár hodin později už seděli ve vyhřáté jeskyni. Oheň hořel a nikomu se nechtělo jít spát.
“Ehm Konan.” zeptala se Sakura
“Co potřebuješ?”
“Já a Naruto jsme vypracovali takový dotazník a byli bychom rádi kdybys ho vyplnila. My bychom tě totiž chtěli víc poznat.”
“Ukažte mi to ať to mám za sebou.” prohlásila Konan a vzala si od Naruta kus papíru.
“Nemusíš na ten papír nic psát. Můžeš nám to normálně říkat.”
1.Jsi ANBU? “Ano jsem ANBU, ale to vám snad už řekla Tsunade”
2.Bojovalas někdy s Akatsuki? “Ano bojovala.”
3.Jaké jsou tvé koníčky? “Mám ráda papír a origami.”
4.Co víš o Sakuře? “Vím jen to, že má brutální sílu a že se jí říká malá Tsunade.”
5.Co víš o Narutovi? Vytáhne jiný papír a začne ho formovat do devítiocasaté lišky. “Vím že máš v sobě devítiocasatou lišku.
Naruto a Sakura koukají na Konanin výtvor jako na hotový zázrak.
“Je tam ještě šestá otázka.” prohlásil Naruto, ale Sakura hned odpověděla: “Ne není tu jsem smazala.”
“A co v ní bylo?” zeptala se Konan
“Naruto chtěl vědět jestli někoho máš.” prohlásila Sakura I když to nebyla úplnně pravda, protože ji to taky strašně zajímalo.
“Momentálně ne.” prohlásila a šla si lehnout.
Nevěděla, že když usla prolezl Naruto se Sakurou její batoh a velice se divili věcím, které tam našli.
Spala a snila o Akatsuki, o Peinovi, o šikanování Tobiho a dalších věcech.

4.88
Průměr: 4.9 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, Út, 2009-10-27 20:37 | Ninja už: 5362 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Mazec! Jen tak dál......

Jsem fanda:

Obrázek uživatele Thampir
Vložil Thampir, Po, 2009-02-23 15:47 | Ninja už: 5642 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

Já chci další díl...Smiling