manga_preview
Boruto TBV 09

Elitní Ninja I - Konečně trénink! [9]

„Vstávej!“ volal někdo.
„Ještě chvíli...“ dožadoval se.
„Povídám vstávej!!!“ zakřičel ten samý hlas. Najednou se stalo něco, čemu nerozuměl. Před chvíli ležel ve stanu a teď letěl vzduchem. Letěl strašně rychle a než si stačil uvědomit co se děje, ležel na zemi. Rychle se zvedl a rozhlížel se kolem sebe. Kunai mu zasvištěl kolem levého ucha. Koukl se tím směrem. Stál tam cizí shinobi a hodil po něm další kunai. Zek viděl jeho přesnou dráhu. Viděl, že mu letí přímo na obličej. Na to, aby se mu vyhnul, už bylo pozdě.
Musím ho chytit, blesklo mu hlavou a nastavil ruku před svůj obličej. Měl štěstí, kunai ho řízl mezi prsty, ale chytil ho. Ruka pálila, ale on to nevnímal a hledal svého protivníka. Nikde nebyl, chytil kunai tak, aby se dal použít v boji a rozhlížel se po mýtině.
Kde je?! Za mnou? Nade mnou? rozhlížel se na všechny strany, ale nikde ho neviděl. V tom ho něco chytlo za nohu. Koukl se tím směrem a s hrůzou zjistil, že je to lidská ruka. Hodil po ní zbraň, co držel. Trefa – ruka ho pustila a on odskočil několik metrů.
„Tak se ukaž!“ volal na svého nepřítele. Vedle ruky, která trčela ze země, se vynořila další, pak hlava a potom celé tělo. Ninja byl vyšší postavy, na sobě měl hnědé kalhoty a hnědé tričko, čelenka – žádná. Jeho pravá ruka silně krvácela a stále z ní trčel kunai. Ninja ho silným škubnutím vytáhl a rozeběhl se přímo na Zeka.
Musím něco udělat!
„Kage Bunshin no Jutsu!“ kolem něj se objevila tak dvacítka klonů. Ninja vběhl mezi ně a jednoho po druhém likvidoval.
Mysli přece! nadával sám na sebe. Jednomu z klonů se podařilo protivníkovy zablokovat ruku, kterou svíral kunai.
Teď mám příležitost! Rozeběhl se na neznámého ninju a chytil ho krvácející ruku, protočil se s ní a octl se mu za zády. Silným kopem do temena hlavy odrovnal svého soupeře. Ninja se však rozpadl na hlínu a splynul se zemí. Zek to i se svými klony sledoval.
„Co to bylo?“ ptal se, ale stále si nebyl jist, jestli nebezpečí již pominulo.
„Výborně!“ ozvalo se, vypadalo to jako by k němu mluvil celý les.
„Kdo si?! Tak se ukaž!“ křičel Zek do vzduchu.
„Otoč se...“ ozval se znovu hlas. Zek se rychle otočil. Před ním se formovala hlína do tvaru člověka.
„Už zase!“ křikl Zek a snažil se hlínu kopnout tam, kde podle něj měla být hlava. Jeho kop se však ve vzduchu zastavil – lépe řečeno byl vykryt hlínou ve tvaru roky.
„To stačí, já nejsem tvůj nepřítel.“ řekla postava klidným a přátelským hlasem. Hlína se rozpadla a na místě stál...
„Naruto-sensei! Co to mělo znamenat!?“ chtěl hned znát odpověď Zek.
„Co myslíš? Testoval jsem tvé schopnosti proti průměrnému geninovi.“ řekl Naruto.
„Ta postava to byl genin?“ divil se Zek.
„Ne tak docela, pouze jutsu. Použil jsem svůj přírodní element, abych uvedl hlínu do pohybu a dal jsem jí schopnosti genina.“ vysvětloval Naruto.
„A naučíte mě to jutsu, Naruto-sensei?“ požadoval Zek.
„To záleží na tom, jestli máš zemní element.“
„A co je to ten zemní element?“ nechápal Zek.
„Zemní element – jeden z pěti přírodních elementů. Jsou to: Oheň, Vítr, Světlo, Země a Voda. Každý ninja je od narození nakloněn k jednomu, ovšem všichni ninjové co jsou na úrovni jounin a výš zvládají ovládat dva. Pochopils vše, co jsem ti řekl?“ ubezpečoval se Naruto, když viděl Zekův výraz.
„Jo, myslím, že jo.“ řekl po chvilce a koukl se svému senseii do očí.
„K jakému elementu jsem nakloněn já?“ zeptal se vážně, až to Naruta překvapilo.
„Na to existuje jednoduchý test.“ řekl a začal opět hrabat ve svém plášti. Po chvilce hledání našel to, co hledal. Ve své ruce držel malý papírek a podával ho Zekovi.
„Co je to?“ zeptal se a zblízka si ho prohlížel.
„To je speciální papírek, vytvořen právě pro tenhle případ.“
„Dobře, a co s ním mám dělat?“ nechápal Zek.
„Co myslíš?“ zeptal se ironicky Naruto, „Jednoduše do něj vpusť trochu své chakry. Pokud máš ohnivý element, papírek se spálí. Pokud to bude větrný, tak se rozřízne. Pokud světelný, tak se zmuchlá. Pokud Zemní, tak se rozpadne a pokud vodní, tak zvlhne.“
„Dobře.“ soustředil se a po několika vteřinách měl v ruce dva kousky papíru.
„Sensei, vypadá to, že mám větrný element.“ usmál se Zek a stále zíral na papírek.

celá má fanfiction

4.92857
Průměr: 4.9 (70 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2009-08-28 22:43 | Ninja už: 6206 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

je to good ale myslím že jsi spetl ty přírodní elementy? oheň,země,voda,vítr a blesk.

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, So, 2009-03-28 00:57 | Ninja už: 5553 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Ou .. takže jako Asuma Laughing out loud

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Čt, 2008-11-27 19:45 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

moc pekny dil

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-09-21 22:20 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Super díl, nápady opravdu fajn a napsáno perfektně, jen trochu kritiky: klon krvácel? A ty papírky máš opravdu správně.

Jen jsem si ho málem nepřečetl, asi jsem špatně pochopil systém "Novinek ve FF" Některá díla se tam objevují pod jiným datem než zrovna je, asi záleží na tom kdy byli poslány nebo nevím, prostě jsem si toho málem nevšiml Sad . Ale to jsem odbočil, nepatří to tu, omlouvám se Ja to nebyl

Obrázek uživatele deadcow
Vložil deadcow, Po, 2008-09-22 14:24 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Utírač Udonova nosu

nebyl to klon Sticking out tongue

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Ne, 2008-09-21 20:30 | Ninja už: 5948 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Pěkný a povedený díl.

Btw-jo, myslim, že ty procesy byly přesně takhle.

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!