manga_preview
Boruto TBV 09

Pod nadvládou Yin 28: Setkání s... Kushinou?

Napřáhl ruku s ohnivou katanou, chystajíc se vrazit ji do jejího srdce.

Hnědovlasý mladík chytil obrovského muže za hlavu, načež mu jediným rychlým pohybem ruky zlomil vaz. Mrtvé tělo se skácelo k jeho nohám. Překročil ho, načež doběhl k jednomu ze sloupů. S lehkostí ho vyrval z podlahy, a vší silou jím mrštil proti dalším mužům. Sloup letěl vzduchem až nemožnou rychlostí, vzhledem k jeho velikosti. Zabil hned tři protivníky. Najednou ucítil osobu přímo za svými zády.
"Kibo, bacha!" zařval jakýsi hlas.
Už už se otáčel, ale věděl, že je pozdě.
"Chakra shuriken (Čakrová házecí hvězdice)!"
Ihned se vrhl k zemi. Vzápětí těsně nad jeho hlavou prosvištěla světle modrá šmouha, provrtala další čtyři muže před ním a nakonec se zastavila o další silný sloup, který se poté zřítil. Překvapeně se ohlédl.
"Páni! Díky Naruto!" zařval uznale, tak aby ho bylo slyšet.
Dotyčný s úšklíbnutím přikývl. Kiba se podíval na dalších šest protivníků. Všichni už měli aktivované pečetě do druhého stupně. Napřáhl se, načež mocnou pěstí udeřil do země metr před sebou. Ta se začala trhat, celá místnost se mohutně otřásla. Nejeden z nepřátel skončil mezi obrovskými trhlinami. Očima hledal své přátele. Naruto i Sakura už byli hotovi, Lee právě svým famózním kopem odrovnal pět chlapů najednou a Hinata pomocí Shugo Hakke Rokujuuyonshou (Strážce osmi prorockých dlaní - 64 ran dlaní) v kombinaci s Motýlím tancem zneškodnila každého v okruhu čtyř metrů. Ovšem jakmile Jutsu dokončila, začala pomalu padat. Kiba se k ní bleskovou rychlostí přemístil, čímž mu spadla rovnou do náruče. Opatrně ji položil na zem. Všichni se k nim ihned přiřítili, Sakura si u ní klekla a položila jí ruku na čelo.
"Co je jí?!" zeptal se vyděšeně Naruto.
"Jen klid, je jenom vyčerpaná," odpověděla růžovláska klidným hlasem.
Spráskla k sobě ruce a zavřela oči. Její pečeť na čele jasně zazářila. Otevřela oči, načež přiložila ruku modrovlásce na hrudník. Ta se okamžitě zase probrala.
"Ufff... už jsem si myslel, že se ti něco stalo," vydechl blonďák, pomáhajíc své dívce na nohy.
"Lidi? Kde je Yoshino?!" zeptal se nervózně Lee.
Všichni se kolem sebe rozhlédli.
"Támhle je!" vykřikla Hinata.
Asi dvacet metrů od nich černovláska skutečně stála, ovšem v zajetí nějakého neznámého ninji, který se ji právě chystal probodnout.
"To nééé!!!" zařvali všichni ve stejný okamžik.
Nikdo nebyl schopen žádné reakce, jen šokovaně hleděli na ohnivou katanu, jež se jako ve zpomaleném filmu blížila k dívčině hrudi. Ovšem pak nastal bleskový zvrat. Yoshino přímo nepostřehnutelnou rychlostí vyjely na levé ruce drápy. Napřáhla se, hned nato je vrazila mladíkovi do boku. Ten bolestně zaklonil hlavu, načež bolestně zařval. Upustil svou zbraň. Dívka se ale nezastavila, párkrát zatočila svým ohnivým řetězem, obmotala mu ho kolem krku a s trhnutím oddělila jeho hlavu od těla. Všech zbylých pět osob vytřeštěně sledovalo, jak hlava i tělo pomalu dopadají na zem, ovšem každá část zvlášť. Černovláska se na ně ušklíbla.
"Volal mě snad někdo?" opáčila pobaveným hlasem.
Místo odpovědi se jí ovšem dostalo zatleskání.
"Skvělé, vážně skvělé," ozval se hlas, který všichni moc dobře znali.
Jejich pohledy střelily směrem k šedovlasému muži.
"Kde je moje matka ty...!!!" zaječel Naruto.
Chystal se na něho vrhnout, ovšem dívka v černém k němu skočila a zabránila mu v tom. Zlostně se na ni podíval.
"Pusť mě na něj!" zavrčel.
"Zapomeň! Teď rozhodně neni čas na ukvapený činy!" zavrtěla hlavou.
Hokage znovu pohlédl na Kabuta. Kdyby mohl zabíjet očima, rozhodně by ho hned oddělal.
"Ach, jaká škoda. Už jsem doufal, že bude taky nějaká zábava," pronesl obrýlenec posměšným hlasem. "Chceš svou matku? Máš ji mít."
V tu chvíli se dveře za ním pomalu otevřely. Všichni napjatě čekali, co z nich vystoupí. Zaslechli tiché pravidelné kroky, které se pomalu blížily. Náhle se ve dvěřích objevila jakási hrůzná shrbená postava. Chvíli v nich zůstala stát.
"Pojď mezi nás, ukaž se nám," pobídl ji muž, pokynul jí rukou.
Přistoupila tedy blíž. Na světle vypadala ještě strašněji, než ve stínu. Mezi delšími prameny rozcuchaných špinavých vlasů se rýsovaly ostré lesklé jehlice. Jejich barva ani nešla identifikovat. Po celé délce jejích volně visících rukou trčely dlouhé kovové čepele, směřující směrem dolů, ostré snad jako Yoshininy drápy. Kolem dokola jí z krku vyčnívaly asi čtyřcentimetrové železné ostny, stejně tak jako na stehnech a na lýtkách. Oblečení bylo vybledlé, na místech špinavé od zaschlé krve, a značně potrhané, vypadalo spíš jako kusy hadru, než jako normální oděv. Po celém těle byla ošklivě zjizvená, sem tam se objevily i stehy, ale většinou ji "zdobily" nezahojené řezné rány. Neměla boty, takže pohled na její pořezaná chodidla nebyl zrovna milý. Žena zničehonic pozvedla hlavu. Naruto při pohledu do jejích blankytných, avšak bezvýrazných očí šokovaně vykřikl: "Mami!!!"
Kabuto se rozesmál.
"Ano. Dovolte, abych vám představil svou nejmocnejší zbraň všech dob... Kushinu Uzumaki!"

Poznámky: 

Tak konečně nový díl!!! Eye-wink Děkujte hlavně Rice protože to ona mě přesvědčila abych dala pokráčko Nadvlády!!! Sticking out tongue Mno a další díl je opět v nedohledu Sad... kecám další bude brzo!!! Laughing out loud Jo a promiňtě jestli ste z toho nic neměli ae příště bude boje až na půdu takže proto je to takový slabší !!! Smiling

4.80769
Průměr: 4.8 (26 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele himiTsu
Vložil himiTsu, Pá, 2016-09-02 16:58 | Ninja už: 5549 dní, Příspěvků: 921 | Autor je: Propadlý student Akademie

Mise L
A mne rikaji ze jsem zla. Tohle bych postave neudelala (nejspis). Chudak Kushina, ale ona se z toho stejne dostane a Yoshino vsechny zachrani.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-09-14 07:02 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Aaa nie... To jej čo urobil? Hnusák jeden!!! Sad
Ale potešila si moju dušičku s Yoshininou akciou xDD
Výborný dielik Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-09-02 16:21 | Ninja už: 5786 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Další velice dobrá autorka, jsem opravdu zvědavý co s Kushinou zamýšlíš Smiling

Obrázek uživatele Bzzzz Ketsueki_Gaara
Vložil Bzzzz Ketsueki_Gaara, Po, 2008-08-25 15:38 | Ninja už: 5829 dní, Příspěvků: 1936 | Autor je: Prostý občan

supeeeeeeer! těším se na pokráčko! je to super, ale nejvíc se mi líbilo jak mu upadla hlava Laughing out loud prostě skvělý!!!

Můj Valenth

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Út, 2008-08-19 23:08 | Ninja už: 5938 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Tak to jsem moc zvědavá, co Kabutínek s Kushinou provedl, syčák. A já ho měla tak ráda Sad

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Akasuna no Pilika
Vložil Akasuna no Pilika, Po, 2008-08-18 19:27 | Ninja už: 6043 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Jůůůů pííííš xDD

Obrázek uživatele naruto uzumaki 2008
Vložil naruto uzumaki 2008, Po, 2008-08-18 16:37 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 717 | Autor je: Prostý občan

neboj San není to vůbec slabý no možná trochu ale jeto dobrý a už se strašně těšim na další díl Smiling Laughing out loud

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, Po, 2008-08-18 09:03 | Ninja už: 6016 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

hehéé naší úmluvu si dodržela vážně skvěle!! hned dva dílky jsem přečetla jsedním dechem! Strhující! A ten konec...za ten bych tě zatentila xDD Chudák Kushina..co to s ní udělal?
Vážně super San Smiling

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”