manga_preview
Boruto TBV 09

Iba jediný hriech

Zapadalo... Slnko zapadalo... Sneh sa prestával topiť.
Nadchádzajúca jar sa toho času o niekoľko týždňov oneskorila, o to viac ju túžobne očakával.
Nebolo času však spomínať na minulosť, na prítomnosť ani na tú ďalekú budúcnosť, čo ho čakala tam niekde v diaľke.
No on nedokázal prestať spomínať na tie mizivé okamžiky zachytené v jeho zmätenej hlave, ktoré mu nedávali v noci pokojne spávať.
Ako náhle padol súmrak, nespal, hrôza bola príliš veľká. Strach, že bude musieť čeliť vlastnej prehre, že nebude opätovať jeho čisté city.
Tak ďaleko a pritom blízko sa mu vždy zdala.
Sľúbil si... Kedysi dávno si sľúbil, že už nikdy neprehrá, že už neuvidí žiadneho zo svojich milovaných trpieť! Stalo sa to však znova...
Tento krát však trpel ten, ktorý mal tých ľudí zo všetkých svojich síl ochraňovať.
Koľko krát si opakoval tie dávne slová stále za sebou, hľadajúc ich skrytý význam, tajný účel, no ten akoby náhle neexistoval.
Práve teraz sa mu zdalo, že nemôže vykročiť ďalej, nasledovať jediný sen, ktorý si od detstva strážil. Chýbala mu...
Chýbali mu jej žiarivé oči, jej nežné objatie, jej jemný dotyk.
Tak vzdialená a pritom vždy kráčala hneď vedľa neho.
Nevšimol si ju, prehliadal každý jej pokus na seba upozorniť.
Nepostrehol jej neviditeľné gestá, slabý úsmev, čo venovala iba jemu, ten upokojujúci šepot, čo studený vietor unášal práve do jeho zlých snov.
Tak prečo váha? Prečo nechce pokračovať, kde ona začala?
Tichá, plachá, osamelá.
Presne taká, akým sa cítil on predtým než našiel svojich terajších priateľov, svojich záchrancov, ktorí ho spoločne vyviedli z temnoty.
Chcel jej pomôcť, chcel ju vyviesť z tej priepasti osamotenia, pretože ju nemohol vidieť trpieť, trápiť sa pre jej bolesť mu pridávalo na zúrivosti.
Vyviesť ju v náručí z toho najhlbšieho pekla.
Kyuubi nad ním rýchlo preberal kontrolu, hlavne v chvíľach, keď sa nedokázal kontrolovať mohol zničiť všetko to, o čo tak úpenlivo bojoval.
To nesmie pripustiť... nemôže ublížiť tej, ktorú ľúbi.
Jeho tajná láska mu pridávala na sebavedomí, pridávala mu hrejivý pocit u srdca, nehodlal sa jej nikdy vzdať.
Aj keby umrel niesol by si toto svoje tajomstvo až dokonca, do čierneho hrobu hlboko v chladnej zemi. Teraz však zbabelo mlčí.
Keď sa ocitne v prítomnosti jedinej ženy, ktorá pre neho znamená celý svet, nevyriekne žiadneho slova...
Nemôže povedať pravdu. Povedať jej, že keď nie je s ňou život pre neho neznamená nič, že by obetoval svoj rozum, svoje telo, svoje sny, aby mohol byť iba s ňou.
S tým anjelom padajúcim z neba pre svoje nevypočuté túžby.
Taká nevinná a čistá, pritom už iba jej krása ho zabíjala. Zabíjala ho, aj keď riskoval vlastný rád.
Aj keby sa už nemal nikdy vrátiť, nasledoval by ju aj na kraj sveta, aj do pekla, keby smel.
Oči farby modrastých rubínov, pery sladké ako lupienky ruže a tvár... Tá nádherná tvár...
Bál sa, bál sa jej reakcie.
Žeby ju zahnal do úzkych, žeby ju priviedol do rozpakov, v ktorých bola vždy taká krásna.
Dokonca aj ten nenápadný rumenec s červienkovým nádychom bol taký neodolateľný.
Pohľad hodný kráľov, večných zatratencov či padlých bohov. Chcel iba jedinú minútu, za ktorú by ponúkol svoju nesmrteľnú dušu samotnému diablovi.
Západ jarného slnka naplnil okolie odtieňmi zlatej, červenej a žltej. Príroda sa menila, ukladajúc sa k večernému spánku, pomaly, ale isto chradla.
Nepoznal dôvod svojho konania, nevedel prečo mu srdce bije ako splašené vždy keď na ňu pomyslel.
Bol to zvláštny pocit, túžba, ktorú predtým nikdy nezažil.
Cit alebo iba zvieracia príťažlivosť, ktorej však význam mu zakaždým unikal.
Jedinú vec vedel s istotou, vec o ktorej nezapochyboval ani na drobučký okamih. Jeho najväčší a zatiaľ jediný nesplnený sen.
Chcel ju pobozkať, aspoň raz...
Aj keby mal pre tento svoj hriech umrieť a vzplanúť jasným plameňom...
Neľutoval by jediný okamžik strávený s ňou.

Poznámky: 

Naruto sa síce môže stať Hokáge, ale bez lásky, ktorá by bola po jeho boku by to nemalo zmysel, žiť bez niekoho kto s vami nedokáže osláviť aj ten maličký úspech je ako by ste boli mŕtvý...

4.933335
Průměr: 4.9 (30 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, Pá, 2011-08-05 22:39 | Ninja už: 4719 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

Já právě brečIm!Vlastně, pokaždý když to čtu tak brečim. Nejsou to zrovna niagáry Sticking out tongue ale slzy to jsou. Ah... asi bych neměla číst takový slaďáky. Sláva ti!!! Kde jsou moje kapesníky...?

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele Tara Monyuky
Vložil Tara Monyuky, So, 2009-01-31 21:57 | Ninja už: 5709 dní, Příspěvků: 495 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

toto je nádhera.. ty mě chceš rozbrečet.. úplně si vystihla naruta,, úplně.. ach nádhera

Sny jsou jako vesmír… Tak nekonečné, tak tajemné… Děsivé, ale zároveň i
krásné… Plné očekávání a iluzí, dohad a záhad… A nikdy nekončí…

Až poslední živý tvor zemře, můj úkol bude
splněn. Zvednu židle na stůl, vypnu světla a na odchodu za sebou zamknu
vesmír.

Obrázek uživatele Konan Nana Greene
Vložil Konan Nana Greene, Ne, 2008-11-30 11:38 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

ANO BOLO TO PRAVDIVé,PRESNE TO SLOVO MA TIEž NAPADLO PRI číTANí,KRáááááááSNE DIELO VLASTNE OD CHISAII JE VšETKO KRáSNE A OKONALé.Laughing out loud

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Ne, 2008-11-30 11:26 | Ninja už: 5853 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

to je take krasne a take...pravdive(neviem ci je to spravne slovo ale nic lepsie ma nenapadlo)

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele Nana28
Vložil Nana28, Ne, 2008-11-30 11:13 | Ninja už: 5677 dní, Příspěvků: 52 | Autor je: Prostý občan

je to uzasne ako krasne vyjadrujes city Smiling

Obrázek uživatele crash-ik
Vložil crash-ik, St, 2008-11-26 21:34 | Ninja už: 5717 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

Nádhera, nádhera, nádhera...musim si najít někde ve slovníku, nějaký slovo, co je ještě lepší Laughing out loud. Strašně se mi to líbilo, si šikulka a super kámojda, vždy pomůžeš díky moc!
Píšeš jako někdo z jiného světa,SUPER!!! Eye-wink(moje šipka mi sjíždí na číslo 5 a nikam jinam se jí nechce Smiling)

Tak z tohohle vážně umírám!! Smiling

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Pá, 2008-11-14 12:42 | Ninja už: 5917 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Krása krása...NaruHin4ever:D Fakt prekrásne si opísala tie pocity...len tak ďalej:)

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Elune
Vložil Elune, Út, 2008-11-11 11:50 | Ninja už: 5869 dní, Příspěvků: 38 | Autor je: Prostý občan

Nádhera sama o sebe si sa prekonala

Obrázek uživatele Bzzzz Hanabi
Vložil Bzzzz Hanabi, So, 2008-11-08 23:00 | Ninja už: 5785 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Pěstitel rýže

krásne napísané, máš talent na precítené poviedky a konečne sa Naruto netočí len okolo Sakuri Laughing out loud už som sa z toho aj dostala a teraz zase nebudem mať pokoja, kým neprečítam všetky tvoje dielka Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2008-11-06 17:59 | Ninja už: 5750 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Wow já nestačím zírat. Tak vystižné, krásné, dokonalé, nádherné, famozní atd. Každé tvé dílo je důkazem jakou duší oplýváš. Je to duše člověka, který umí vyjádřit city na papír a je to stejné jakoby ty city byly živé a tím čtením do nás vstupavaly a vnucovaly nám svou vůli.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Katotoka
Vložil Katotoka, Pá, 2008-10-31 18:23 | Ninja už: 5903 dní, Příspěvků: 1137 | Autor je: Prostý občan

To je nádherný... NaruHina!!! Laughing out loud
*přihřívá si svoji polívčičku*

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, So, 2008-10-25 21:05 | Ninja už: 5731 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

to je tak krasne napisane, ach ^_^ ty si moa narutovska inšpiracia :D

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele D.D.
Vložil D.D., Ne, 2008-09-21 21:40 | Ninja už: 5798 dní, Příspěvků: 218 | Autor je: Prostý občan

koho to vlastne Naruto v tomto pribehu miloval
je to prekrasne

Obrázek uživatele Tomsen
Vložil Tomsen, St, 2008-08-27 16:11 | Ninja už: 5995 dní, Příspěvků: 307 | Autor je: Prostý občan

super, len jeden dotaz: Slnko zapadá na západe a nie na východe

FanFiction by Tomsen
môj pokus o poviedky, poprosím ak by sa dalo prečítať a potom okomentovať

Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Po, 2008-08-25 14:13 | Ninja už: 19874 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

sestřičko moje milovaná, pokaždé, když od tebe něco čtu, dojde mi, že slova jakožto chvála tvých děl nejsou k nalezení... Nejdou najít vhodné slova, které by ti to pochválili... Ten název mě zaujal, tak jsem se koukla a rozhodně nemám čeho litovat! Kdybych neklikla, přišla bych o přečtení opravdu nádherného díla... Ach jo, jak někdo může takhle nádherně psát? * Ano, Chisaii, to co tady kolem cítíš je moje závist Eye-wink *

Obrázek uživatele Felliss
Vložil Felliss, Ne, 2008-08-10 13:01 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 246 | Autor je: Prostý občan

Shocked eeeee... ja neviem čo na to napísať T_T bolo to tak krásne tak tak... neviem čo napísať T_T

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2008-08-07 23:58 | Ninja už: 5953 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Ty ani jinak než krásně psát neumíš Smiling *bledá závist* Sad

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, So, 2008-08-02 22:21 | Ninja už: 5834 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

kdyby tu tak bylo víc takých povídek, já bych se zansila a představovala bych si Naruta a jeho zamyšlený pohled na Hinatku, jaj to bylo krásné jako toto .... je to nádherné, kéž by Naruto cítil k Hinatě takový cit, myslím si že ale pocítí, tato povídka mi vehnala skvělou náladu Smiling

Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, So, 2008-08-02 22:09 | Ninja už: 5968 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

je to užasně nádherné! Připadalo mi, že jsi do toho dala i malý kousek sebe! jako by jsi v některých okamžicích psala své pocity (myslím podle realu) Ale gome jestli se mýlím ale mě to tak přišlo! Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Pá, 2008-08-01 22:07 | Ninja už: 6072 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Tak tak, pre bozk milovanej osoby sa oplatí aj umrieť...
Krásne moja, len pekne pokračuj v týchto poviedkach Smiling


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.