manga_preview
Boruto TBV 09

Shigaeshi 9

9. část

Naruto si Tasume prohlížel. Dlouhé nazrzlé vlasy se jí třpytily v slunečním světle a z plných rtů stékaly kapičky krve. Její tmavomodré oči ho pálily ve tváři. Věděl, že to, co mu řekla, byla pravda. Nejspíš to byly poslední okamžiky, kdy s ní ještě mohl mluvit. A viděl, že ona chce to samé. Měl pocit, že mu chce ještě něco říct.
,,Naruto…děkuji ti za pomoc. Bez tebe bych…nemohla dostát svému slibu. Ale je tady ještě jedna věc, o kterou bych tě chtěla poprosit. Mohl by ses prosím…postarat o Katuza? Nikdo jiný by to nezvládl líp. Protože já…věřím, že se staneš tím nejlepším Hokagem. Věřím, že si splníš svůj sen. A jen ty jediný můžeš jít mému bráškovi příkladem. Když já to nedokázala…“ Tasume se rozkašlala.
,,Ale dokázala. Obdivuje tě. Viděl jsem to na něm, když jsi ho bránila. Jsi skvělá kunoichi. A jsi také skvělá holka.“ Snažil se ji Naruto uklidnit. Tasume se na něj usmála.
,,Děkuju. Ale…jsem si jistá, že najdeš ještě skvělejší holku. Takovou, která bude vždy stát při tobě. Která tě bude podporovat a bude ochotna pro tebe zemřít…“ Tasume opět přemohl kašel.
,,No…vlastně se mi vždycky líbila Sakura…“ Připustil trochu nesměle Naruto, ale Tasume ho přerušila.
,,Ne, nemyslím Sakuru. Ona je jistě úžasná, krásná a hodná osoba, ale…nehodí se k tobě. Ty si zasloužíš někoho, kdo tě bude opravdu milovat….“ Tasume na chvíli zavřela oči, aby se vzápětí ještě podívala na smutného Naruta, klečícího u její hlavy.
,,Jsem šťastná, že to takhle dopadlo. Mrzí mě jen dvě věci. Ta první je, že…neuvidím Katuza vyrůstat. A ta druhá je…“ Tasume už dýchala ztěžka. Oči se jí zmenšily do malých štěrbin, ale ještě se stihla naposledy usmát.
,,…nikdy nebudu vyprávět svým dětem, že první pusu jsem dostala od nejlepšího Hokage všech dob.“ Naruto jen tiše klečel a stále nemohl uvěřit, co se právě stalo. Díval se na ni, jak tam leží s úsměvem na tváři. Vypadala, jakoby jen spala a měla se každou chvíli probudit.

,,Tak tohle je Konoha?“ Zeptal se s úžasem v očích Katuzo. Tři shinobi a malý kluk zrovna stáli na kopci a shlíželi na jejich vesnici zalitou podvečerním sluncem. Jeho paprsky se odrážely od pěti hlav vytesaných ve skále. Byly to hlavy pěti největších ninjů Listové. Naruto se na ty tváře díval s podivnou nostalgií.
,,Jdeme. Tsunade by měla být ještě v kanceláři.“ Řekla Sakura a už scházela dolů směrem k vesnici. Ostatní se vydali za ní.

,,Takže si to shrneme. Vůdce revoluce byl zabit, aniž byste jakkoliv zasáhli. Kutochi-sama se vrátil na své místo a v Zemi Trávy je zase klid. A tady ten kluk je bratr kunoichi, která vám pomohla s misí a zabila toho záporáka. A vy chcete, aby tady ten chlapec mohl zůstat. Říkám to správně?“ Zeptala se Pátá Hokage a přísně si měřila všechny přítomné.
,,Ale Bábi Tsunade, přec-…“ Začal se vztekat Naruto. Bál se, že tady Katuzo nebude moci zůstat.
,,Naruto uklidni se!“ Skočila mu do řeči Tsunade. ,,Já nikdy neřekla, že tady nemůže zůstat. Ale jedině pod podmínkou, že se o něj postaráš.“ Mrkla na Naruta.
,,No jasný. Díky Bábi, jsi fakt nejlepší.“ Zajásal. Pátá se usmála.
,,Tak to je vše. Můžete jít.“ Propustila je a začala se přehrabovat v papírech.

Naruto se, po menší zastávce doma, vydal hned k Ichiraku na svůj oblíbený Ramen. Katuzo zůstal u Naruta v bytě. Byl z té cesty unavený, a tak šel spát.
,,Dvakrát Miso Ramen.“ Objednal si Naruto a netrpělivě čekal, až mu přinesou jídlo. Mimo něj v podniku nikdo nebyl. Najednou se však za ním ozval hlas: ,,Ehm...ahoj Naruto.“
,,Jééé, Hinato! Rád tě vidím. Dáš si taky Ramen?“ Uvítal s nadšením nově příchozí. Hinata se začervenala a myslela, že omdlí. Ale Naruto už jí obědvával, a tak se překonala a vydala se směrem k němu. Když se vedle něj posadila, začala si hrát s prsty. Naruto si toho všiml a chytil ji za ruce. Hinata zrudla jako rajče.
,,Hinato, proč se chováš vždycky tak divně? Znervózňuje mě to. Dattebayo!“ Zeptal se, ale nepustil ji. Prohlížel si její dlouhé tmavé vlasy, pravidelné rysy ve tváři, až se zastavil u jejích očí. Zrovna se na něj také podívala. Dívala se na něj tím pohledem, který uměla jen ona. Dívala se tak na něj vždy, už mnoho let. Ale on si toho všiml teprve teď. Byl to pohled plný naprosté oddanosti a lásky. Naruto si vzpomněl na Tasumina slova. Všechno mu najednou došlo. On už tu dívku, o které mluvila, hledat nemusí. Dávno ji našel. Vždy stála po jeho boku, ale dělala to tak nesobecky a přirozeně, že si toho nikdy dřív nevšiml. Zeširoka se usmál.
,,Hinato…nechceš se jít potom se mnou projít?“ Zeptal se trochu rozpačitě. Hinata překvapením ztuhla a její tváře opět získaly sytě červenou barvu. Uhnula pohledem, ale vzápětí se podívala Narutovi přímo do očí. Tušila, že její chvíle konečně přišla. Že Naruto po těch letech konečně pochopil.
,,Půjdu…ráda.“

***************

KONEC

Budu ráda za vaše komentáře, jak se vám to líbilo. Děkuji všem, kteří to vydrželi číst až sem Laughing out loud.

5
Průměr: 5 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Út, 2008-09-16 18:21 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Nádherné, ta smrt byla sice opravdu smutná záležitost ale do příběhu to patřilo.
No konec psaní, hurá na druhou sérii Smiling

Obrázek uživatele Kawallo
Vložil Kawallo, So, 2008-03-29 13:29 | Ninja už: 5955 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

tak ktomuto sa da napsat iba jedno BOLO TO VYBORNE ked tasume umierala ta som sa skoro rozplakala... je fajn ze si splnila sen dattebayo! ale vazna skoda ze umrela

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Čt, 2008-03-27 10:59 | Ninja už: 6047 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Good serie, hned se vrhnu na to pokračování. Laughing out loud

Obrázek uživatele Skorp1k
Vložil Skorp1k, Čt, 2008-03-27 02:38 | Ninja už: 6032 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

A jeste abych nezapomel tak pokracuj a pis samy takovy dobry povidky, moc se mi to libilo Smiling

Obrázek uživatele Skorp1k
Vložil Skorp1k, Čt, 2008-03-27 02:37 | Ninja už: 6032 dní, Příspěvků: 152 | Autor je: Prostý občan

Je to celkove GooD povidka, sice ne nejlepsi ale patri do tech nej Smiling

Obrázek uživatele kmsa
Vložil kmsa, Út, 2008-03-25 20:48 | Ninja už: 6122 dní, Příspěvků: 14 | Autor je: Prostý občan

dekura_ presne tak si predstavum tesne pred koncom naruta(10dielov tj jednu seriu do konca)
mohol(a) by si spravit pokracovat ale v tom istom case co sa deje dalej z narutom ale vacsina casu by bolo pribeh o sasukem a co sa snim stane
a na koniec by bolo dobre spravit ako tu nieco co naznacuje koniec

bo ako sa v skole rozpravam z kamosmi tak uz sa velmi polemizuje aky by mohol mat naruto koniec

Obrázek uživatele dekura_
Vložil dekura_, Út, 2008-03-25 21:00 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

no ja ted pisu pokracovani po 3 letech a je to spise uz mimo realitu naruta...ale az to dodelam muzu zkusit napsat neco o tom sasukem Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Út, 2008-03-25 21:43 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Jeee uz pises dal? ^^

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele dekura_
Vložil dekura_, Út, 2008-03-25 21:48 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

no jasny Laughing out loud...uz mam dva dily Eye-wink a ten prvni by tu mel byt co nevidet Smiling

Obrázek uživatele uZuMaKi_-_NaRuTo
Vložil uZuMaKi_-_NaRuTo, Út, 2008-03-25 18:08 | Ninja už: 5904 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

mne se to velmi libi a uz se tesim na to pokracovany

Moje poviedka:Návrat: http://www.konoha.cz/?q=node/23389

Join The Naruto Online Multiplayer Game Naruto - Arena.com

Obrázek uživatele dekura_
Vložil dekura_, Po, 2008-03-24 22:09 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 76 | Autor je: Prostý občan

moc dekuju za komentare Smiling...ja nechci udelat prime pokracovani protoze tady na konoze je hodne povidek o vztahu naruhina a myslim ze nic noveho uz nejde vymyslet Laughing out loud...ale uz se na tom pokracku pracuje a budou tam samozrejme i postavy z tehle povidky Smiling...a jeste jednou dekuji za komenty Smiling

Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Po, 2008-03-24 21:57 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

to bylo skvělí, škoda že končíš zrovna v tom nejlepším
rozhodně napiš něco dalšího, třeba o Gaarovi, na jeho život jsem zvědavá Smiling

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Alea
Vložil Alea, Po, 2008-03-24 18:04 | Ninja už: 5957 dní, Příspěvků: 950 | Autor je: Prostý občan

no =DDD etě piš =DDD klidně s Gaarou, klidně pokráčko v tomdletom =D ale piš =D

Obrázek uživatele Kurio
Vložil Kurio, Po, 2008-03-24 17:43 | Ninja už: 5969 dní, Příspěvků: 279 | Autor je: Prostý občan

rozhodně něco napiš s Gaarou by to bylo taky dobrý (Gaara je nej) ale ten konec je trochu smutnej ale to se pak vyrovná

Obrázek uživatele Narutuv_fotr
Vložil Narutuv_fotr, Po, 2008-03-24 12:43 | Ninja už: 5991 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

počkej...zrovna v tom nejlepšim..jakej konec?no pokračuj pokračuj...dál by moch bejt vztah Hinata a Naruto s jak se tam ten Katuzo(nebo jak se menuje ten mrňous) plete do jejich vztahu a podobně... Eye-wink piš pokráčko Smiling

Obrázek uživatele Minata
Vložil Minata, Po, 2008-03-24 12:10 | Ninja už: 5918 dní, Příspěvků: 2381 | Autor je: Prostý občan

Krásný Smiling Ten konec mě fakt dostal ^^ Dokonalej Smiling
Urcite jeste neco napis!!! Smiling

„Kdykoliv se mě ptají, jakou knihu bych si s sebou vzal na opuštěný
ostrov, odpovídám: ‚Telefonní seznam. Je v něm tolik postav! Mohl bych
vymýšlet nekonečné množství příběhů.‘“
U. Eco

Obrázek uživatele Mon-chan
Vložil Mon-chan, Po, 2008-03-24 12:02 | Ninja už: 5932 dní, Příspěvků: 461 | Autor je: Prostý občan

Napis dalsie FF!!! Royhodne bz to bolo super...

NYOHOHOHOO~

Obrázek uživatele Protagonist....
Vložil Protagonist...., Po, 2008-03-24 11:56 | Ninja už: 6057 dní, Příspěvků: 54 | Autor je: Prostý občan

Já sice nevím, co to je Kjůůůt, ale říkám ti, že vážně válíš, dekura_!

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Po, 2008-03-24 18:49 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

kjůůůt je cute XD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem

Obrázek uživatele snowfox
Vložil snowfox, Po, 2008-03-24 11:11 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 1579 | Autor je: Prostý občan

Kjůůůt! XD

Ale... Envy je stále nejlepší Evil
A máme rádi Obita!!
Výlev jednoho ublíženýho třináctiletýho děcka... aneb proč tu nejsem