manga_preview
Boruto TBV 09

# Prophet # 03


Test


Pootvorila oči. No keď uvidela koho má pri sebe, najradšej by ich nechala zatvorené. Tsunade, ktorá sa ako prvá dozvedela, že sa prebrala, preletela nemocnicou a každého s nadávaním odstrčila.
„Tak si sa konečne zobudila. Už sme sa báli, že takto ostaneš naveky,” povedala so sarkazmom v hlase.
Deira sa poobzerala okolo seba. Mala na sebe nemocničné veci. Jej pravé boli uložené na komode vedľa nej. Potom sa pozrela na ľudí okolo seba. No jej pohľad spočinul na jedinej osobe. Naruto, ktorý ju mal strážiť až do príchodu Hokage si toho našťastie nevšimol.
„Tak, mohla by si nám konečne povedať niečo o sebe?” s predstieraným nezáujmom sa spýtala Sakura, ktorá tam tiež bola. Našťastie ju stihla prerušiť Tsunade.
„Ona je moc slabá na to aby nám hovorila svoj životopis. Radšej sa jej to spýtame neskôr, nie?” a hodila po nej nie zrovna pekný pohľad.
Ako na povel sa všetci vytratili a Deira zostala v izbe s ňou sama.
„Tak to by sme mali. A teraz môžeš rozprávať!” zavelila a ona ju s radosťou počúvla.

Medzitým u Akatsuki...

„Vy ste takí ch***i, až mi je zle!“ zahučal Itachi, ktorý už tak bol červený ani rajčina. Deidara ani Tobi radšej nič nehovorili. Sami mohli za túto hroznú situáciu. Keby tej babe neukázali techniky, ktoré nevedeli dobre ani oni sami, tak by sa teraz nič takéhoto nestalo. No kým sa stihol ležiaci ešte viac rozčertiť, došiel Pein.
„Čo tak reveš Itachi! Ja mám aj inú robotu, nie len na vás dávať bacha,“ naštval sa a už chcel niečo povedať, ale zastavili ho jeho zranenia.
„Žeby sa pobil s Hidanom" pomyslel si s miernym úškľabkom.
„Dík šéfe, ale nebyť týchto tu,“ a ukázal na tých dvoch, ktorí boli biely ani stena „by sa nič takéhoto nestalo!“ a s pohľadom zabijaka sa zahľadel do svojho vedúceho.
„Môžeš sklapnúť a povedať, čo sa ti do pekla stalo?!” zúril.
A tak rozprával…
„ Vy dvaja máte trest! Pôjdete na môj príkaz k Hidanovi a poviete mu, že idete obetovat tomu jeho Jashinovi!!“ zareval tak silno, že tí dvaja už neboli pred ním, ale prchali do svojich izieb.
„Ja ich prisámbohu zabijem. Tak, povedz mi to ešte raz a do detailov,“ vyzval ho Pein.

V Konohe...

Ubehli už dva týždne a ona bola konečne schopná robiť to, čo mala rada- precvičovať si techniky a spievať si zároveň. Zrazu začula, ako na ňu z diaľky niekto kričí.
„Dei máš ísť k Tsunade-baachan,“ hulákal Naruto na celú dedinu.

O minútu u Hokage...

„Vidím, že si sa úplne doliečila. Keďže sme ťa ešte poriadne nepreskúšali, tak sa do toho pustíme,“ a luskla prstami. Náhle sa objavili tri osoby – Kakashi, Might Gai a TenTen.
„Títo ninjovia ťa preskúšajú. Začneme...taijutsu!“ zvolala a Deira preklínala všetkých bohov, ktorých poznala.
Hneď sa všetci presunuli na neznáme cvičisko. Bolo veľké a to bolo pre skúšajúcu výhoda.
„Tak...teraz!“ a Gai vyštartoval ani riadená strela.
Mala čo robiť aby sa mu vyhla, no po pol hodine ju to predstieranie prestalo baviť. Obratnosťou baletky sa otočila a zaútočila na neho. Chudák ani si nevšimol, že sa z otočky napriahla a dostal to tam kam to nemal. Deira mu tou kopačkou trafila nechtiac medzi nohy, až to zabolelo aj Kakashiho, ktorý stál neďaleko a čítal si nejakú knihu. Odplazil sa pri neďaleký strom a tam aj zostal.
Nasledoval Kakashi. Odokryl si oko a hneď ju chytil do svojho genjutsu. Čo ale nečakal bolo to, že sa z toho tak rýchlo dostane. Keďže pochopil, že na ňu asi sharingan nebude pôsobiť tak začali s technikami.
„Katon: Housenka no Jutsu!“ skríkol.
„Dai Kamaitachi no Jutsu!“ zakontrovala.
„Fuuton: Juuha Reppuu Shou!“
A pokračovalo to až do finálneho bodu.
„Meiton Jijimento“ vypustil Kakashi techniku, ktorú sa naučil od Hiruko. Dei sa jej vyhla len o kúsok a rozhodla sa ukončiť to.
„Youton: Shakugaryugan no Jutsu“ vykríkla a súpera zahalili plamene.
„Kai“ rozhodla sa, že toho blázna nespáli. Na čo, keď jej nič nespravil a možno sa ešte zíde.
„Dosť! Zajtra buď o deviatej ráno u mňa v kancli!“ povedala Hokage a odišla i s TenTen, ktorá sa rozhodla nepokúšať šťastie. Deira sa otočila a bez slova si išla pospať. Vedela totiž, že ju zajtra čaká náročný deň.

Ráno…

„Deira, chcem ti niečo povedať,“ začala Tsunade, len čo vošla do kancľa. Napočudovanie ju prekvapilo, že sa jej vedúca tvári dosť nervózne.
„Dnes na obed je zvolané zasadnutie, na ktorom sa rozhodne, či tu môžeš ostať. Podľa mňa áno, ale Rada starších ešte polemizuje. Ja viem, že ak rozhodnú poslať ťa preč, tak toto bude asi tvoj posledný deň v tvojím bráchom. Preto chcem aby si mu povedala pravdu o tom, kto je a kto sú jeho rodičia. Môžeš to urobiť pre mňa?“ spýtala sa s obavami v hlase.
„Samozrejme, že to urobím,“ odvetila a pobrala sa k Narutovmu domu. Ani nie o päť minút bola pri jeho dverách.
„Narutooo??“ spýtala sa a zaklopala.
„Kto je tam?“ ozvalo sa zvnútra.
„Deira. Môžem vojsť?“
„Jasné,“ a tak vošla do jeho izby(ak sa jeho izba tak mohla nazvať) a ostala stáť v nemom úžase. Všade samé misky od rámenu, no div že sa v nich neutopila. Po pätnástich minútach blúdenia ho našla na posteli s miskou rámenu v ruke.
„Musím uznať, že v tomto bordeli by sa nevyznal ani Kakashi s jeho sharinganom. Nechceš si tu upratať náhodou?!“ s „mierne“ povytiahnutým obočím na neho zagánila.
„No chcel som, ale keď som sa pýtal každého o pomoc, tak ma poslali niekam. A o čom si sa chcela porozprávať?“ odvetil.
„No o tom sa porozprávame neskôr, ale najskôr si tu upraceš. OK?“ a dala návrh, že on umyje všetky misky od rámenu a ona mu vyčistí izbu. Po dvoch hodinách upratovania, nadávania a ešte neviem čoho, bola jeho izba ako nová. Naruto fučal ako po dvadsať kilometrovom behu so „silou mladosti“ a ona utierala posledné misky.
„Tak o čom si sa chcela porozprávať?“ spýtal sa nedočkavo.
„No, ako by som začala,“ zauvažovala a začala, „keď som bola malá, mala som mamu a otca. Mama bola jinchuuriki deväť-chvostového a otec bol Hokage. Zhodou okolností tejto dediny. Mala som aj brata. Bol strašne zlatý a veľmi sa podobal naňho. Nebyť tej osudnej noci boli by sme šťastní. Ale potom sa to začalo. Tato musel rýchlo odísť a ja som mala strážiť brášku. Po piatich minútach prišiel ninja aby ma aj s ním zaviedol k otcovi. Keď som uvidela tú skazu, zhrozila som sa. Došla som až k rodičom. Tí mi povedali aby som išla trochu ďalej a vstúpila aj s bratom do kruhu postaveného zo sviečok. Obetovali svoje životy, aby zachránili dedinu a svoje milované deti. Otec sa volal Minato Namikaze a mama Kushina Uzumaki“ a uvidela Naruta ako zbledol. Chcela niečo urobiť a tak pokračovala, „a môj brat sa volal...Naruto Uzumaki."

4.88889
Průměr: 4.9 (9 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Akasuna no Naomi
Vložil Akasuna no Naomi, Út, 2014-03-04 17:09 | Ninja už: 3774 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Úžasný moc se mi to líbí Smiling za ten konec Laughing out loud to je napínání už to nemůžu vydržet Laughing out loud strašně pěkně píšeš jen tak dál Smiling

Nejlepšího člověka hledej mezi těmi, který svět odsuzuje.
Občas poví někdo něco maličkého a zapadne to přímo do prázdného místa ve vašem srdci.

BLOG JOSHINY A KARIMAO TOSHIKY http://tosh-n-josh.blogspot.sk/ - určitě se podívejte ^^

Obrázek uživatele yukiKATEKA
Vložil yukiKATEKA, Po, 2014-03-03 18:49 | Ninja už: 4222 dní, Příspěvků: 205 | Autor je: Pěstitel rýže

SEGRICKA POMAHA BRASKOVI S UKLIDEM ... Laughing out loud
DEIRA SA NEZDA...Laughing out loud
SUPER DIELIK, CAKAM NA POKRACOVANIE...

Niekedy dokonalosť tvoria nedokonalosti.

ZAVITAJTE SEM: http://sameta.blog.cz/
nemožete si to nechať ujsť Laughing out loud
Fanklub Katema-chan: http://147.32.8.168/?q=node/111453