manga_preview
Boruto TBV 09

Zrušení FTP, přechod na torrent

Bohužel budu nucen během dnešního dne smazat díly Naruta z FTP, protože to způsobuje na serveru obrovský síťový provoz a to se nelíbí adminovi ve škole. Vzhledem k tomu, že bych tu školu rád dodělal, tak to nelze neuposlechnout. Díly bude možné samozřejmě dál stahovat, ale ne z FTP. Bude to přes torrenty. Těm, kteří z nějakého důvodu torrenty nemohou nebo nechtějí používat, se omlouvám. Díly na Stage6 by měly ale být dál.

Návod, jak stahovat přes torrent, a další info se připravuje a bude k dispozici během dne...
Náš BT Tracker je na této adrese:
http://tracker.anirena.com/g.php?g=387

Kdyby měl někdo nějaký svůj vlastní tracker a mohl na něm mít naše torrenty, tak se mi ozvěte Smiling Nebo jestli má někdo své vlastní FTP s cca 20GB volného místa a možnost měsíčního trafficu zhruba 1,5 TB, tak mi také napište :)

Z našeho FTP se totiž již stáhlo přes 20 TB dat (tj. kolem 20 000 GB), což je trochu moc.

Návod na stažení přes torrent:

Nejjednodušší způsob je, že si stáhnete program uTorrent (takzvaný BitTorrent klient) z následující adresy: utorrent.com
Tento program spustíte a otevřete v něm soubor s příponou "torrent", který získáte na výše uvedeném trackeru (tj. zde: CNT torrent tracker), když kliknete na tu zelenou šipku. Po otevření v uTorrentu se to začne stahovat. Po stažení souboru nechte stahování běžet dál, odesíláte tím minimální rychlostí obsah vámi staženého souboru, což umožní rychlejší - pohodlnější stahování i dalším uživatelům!!!

4
Průměr: 4 (17 hlasů)

Kategorie: