manga_preview
Boruto TBV 09

Pro Dyrim

Zakládám tenhle fanclub a jím u toho hrášek.

Proč je ten hrášek tak důležitý?

Protože kdyby se ty malé zelené kuličky nabarvily na bílo a hodily do misky s pár perlami, byly by k nerozeznání podobné.
Jak pak poznat perlu?
Stačí si do každé kuličky kousnout. Nešklebte se tak! Já vím, že barva je trpká.
Stojí to vůbec za to? Za to prskání a vymývání pusy od pachutě barvy?
Stojí, protože když najdete perlu můžete jí obracet ze všech stran a těšit se její krásou. (I za cenu pochroumaného zubu.)
A samozdřejmně se o ni rozdělit s ostatnímy, neboť i oni plyvali barvu.
Já jednu takovou perlu našel. Jsou jím povídky od Dyrim.
Všiml jsem si jí, když ještě byla jen malé zrnko písku, které si právě sedlo do perlorodky. Hrozilo, že proudy vody ho jen tak vyplavý. Ono se chytlo a nepustilo. Začalo se obalovat perletí.
Dyrim píše poutavé dialogové povídky, třeba Holky sobě s jemnou Yuri tématikou.
A tak rostla, za tuto perlu na náhrdelníku už by se nemusela stydět žádná dáma.
Také je autorkou podle mě jedné z nejlepších jednorázovek na Konoze V kouři - příběh o úpadku jednoho člověka.
Žádný potápěč ji nevyjmul z křehké skořápky, a tak pořád roste, aby se stala onou největší perlou, aby byla uprostřed náhrdelníku, všem na očích.
Povídka Oko, jež smrt mi dala působí ze začátku klamným dojmem, nenechte se zmást.

Samozdřejmě, že si fanklub nezaslouží jen kvůli FF, ale i kvůli tomu jaká je. Rozhovory na ICQ jsou velmi plodné a vůbec.
Prostě tohle je stránka pro Dyrim.

Jo a kdyby to někoho zajímalo, tady má seznam FF.
A koukejte ať je tady hodně lidí. Dyrim si to zaslouží.

Uctívaná osoba (v 1. pádě): 
Dyrim 少し雌
Nindžové v tomto FanClubu: 
akai, Aki no sakka, Akumakirei, BuBLLa, Die, Kimm-chan, lacca, Loupák Anko, luccca, Nefrites, nettiex, Sayoko, Seiji, Shelly Stinson Rodriguez Cooper, Tall, Yamata no Orochi, _Akasuna no Miya_
Členství ve fanklubu se ovládá odkazem "Přidat se / Vystoupit" o kousíček níže.

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Akumakirei
Vložil Akumakirei, Po, 2010-07-12 21:21 | Ninja už: 5673 dní, Příspěvků: 2346 | Autor je: Editor všeho, Editor FF, Prostý občan

Hezky jsi to vystihl, Talle. A já se ráda přidávám, Dyrim Smiling

.Seznam FF, Poslední FF: Šampioni těžké váhy | Na kočku a na myš | Rozkaz zněl jasně | Bohům padají z talířů drobky
. • V noci jsou všechny kočky černé.
.Some days, some nights...

Obrázek uživatele Dyrim 少し雌
Vložil Dyrim 少し雌, Po, 2010-07-12 21:12 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 333 | Autor je: Prostý občan

Tallíku cos to proved? Já neviditelná autorka mám najednou spadnout pod záři reflektorů? Já, která vždycky tiše proplouvala za zády těch velkých básnířek a autorů legendárních povídek. Tsss...
Ale děkuju Smiling A za odměnu ti možná pošlu dodělané drama Sticking out tongue

Jsem jen prach ve větru... Moje existence je bez významu... Zmizím na věčnost... A přesto... Možná si jednou někdo vzpomene... Doufám... Nevěřím... Zůstávám... Jsem jen prach... Prach ve větru... Vítr mi dal křídla... Nemám víc co si přát... Doufám... Nevěřím... Jsem jen člověk... I kdybych chtěla víc... Nesmířím se tím... Protože jsem jen člověk... A člověk je prach ve větru...

Obrázek uživatele nettiex
Vložil nettiex, Út, 2010-07-13 15:03 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 3653 | Autor je: Editor všeho, Kankurova kosmetička

Tak ti holt to tiché proplouvání moc nejde, protože se dávno nedíváš na jejich záda, ale hezky zpříma do očí. I s těmi reflektory.

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2010-07-12 21:13 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Už aby to bylo, nebo příjdeme o prvenství.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2010-07-12 20:57 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Přidám se ráda... já FCčka poslední dobou nějak moc nesleduju (co odešla San, přestala psát Hamano, Ayahiki, Satake, Minatka a spousta dalších) a tak vůbec nevím o tom, že zrovna jeden z lidí, kteří tu zůstali a píšou dobře, svůj klub nemá, když ho má málem každý čmrkal...

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2010-07-12 20:59 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Ještě přemýšlím o založení jednoho. Možná až budu jíst něco jiného.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Po, 2010-07-12 21:01 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Tall
Vložil Tall, Po, 2010-07-12 21:03 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 2469 | Autor je: Tsunadin poskok

Dneska už se plánuje akorát zmrzlina. Možná vymyslím metaforu o tající zmrzlině. Sakra už jsme zase dost OT.

"Naděje je ječmen!"

Na to, abys poznal že svíčková je připálená, jí nemusíš umět vařit.
Po dlouhé době nová FF - Opakování.